Οι προσδοκίες για αύξηση των λιανικών πωλήσεων στην Ευρωζώνη τον Ιούλιο διαψεύστηκαν, καθώς αυτές μειώθηκαν σε σχέση με τον Ιούνιο παρά την άρση περιορισμών που είχαν επιβληθεί λόγω της COVID-19, με τα είδη ένδυσης και υπόδησης να μειώνονται με διψήφιο ποσοστό.

Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία (Eurostat), οι λιανικές πωλήσεις στην Ευρωζώνη μειώθηκαν κατά 1,3% σε σχέση με τον Ιούνιο, ενώ σημείωσαν αύξηση 0,4% σε ετήσια βάση (σύγκριση με τον Ιούλιο 2019).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οικονομολόγοι που είχαν ερωτηθεί από το Reuters ανέμεναν αύξηση 1,5% και 3,5% σε μηνιαία και ετήσια βάση αντίστοιχα.

Τα στοιχεία έδειξαν ότι οι πωλήσεις τροφίμων, ποτών και τσιγάρων παρέμειναν σταθερές σε μηνιαία βάση και αυξήθηκαν 1,5% σε ετήσια βάση, αλλά οι πωλήσεις άλλων προϊόντων, εκτός των τροφίμων, μειώθηκαν 2,9% σε μηνιαία βάση, ενώ αυξήθηκαν 0,5% σε ετήσια βάση.

Οι πωλήσεις υφασμάτων, ρούχων και παπουτσιών έκαναν βουτιά 10,6% και 25,8% σε μηνιαία και ετήσια βάση αντίστοιχα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πωλήσεις βενζίνης στα πρατήρια καυσίμων, οι οποίες είχαν αυξηθεί με διψήφια ποσοστά σε μηνιαία βάση τον Μάιο και τον Ιούνιο, σημείωσαν αύξηση μόνο 4,3% τον Ιούλιο και παρουσίαζαν πτώση 10,8% σε ετήσια βάση, παρά την έναρξη της περιόδου των διακοπών.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης