Στην πλειοψηφία τους, απασχολούμενοι και προσωρινά εκτός αγοράς υποψήφιοι, πιστεύουν ότι διαθέτουν το ‘πακέτο’ των τυπικών και ποιοτικών προσόντων που αναζητούν οι επιχειρήσεις.

Ποια είναι αυτά; Σύμφωνα με την έρευνα, τα προσόντα που θεωρούν ότι διαθέτουν οι ερωτώμενοι “πολύ ή αρκετά” είναι:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

-το εργασιακό ήθος (98%)

-η ικανότητα εργασίας σε ομάδα (91%)

-η ευελιξία και προσαρμοστικότητα (90%)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

-οι οργανωτικές ικανότητες (89%)

-η ανάληψη πρωτοβουλιών (87%)

-οι τεχνικές και πρακτικές γνώσεις στο αντικείμενο εργασίας (84%)

-οι βασικές ψηφιακές δεξιότητες (84%)

-οι επικοινωνιακές ικανότητες (84%)

– η δημιουργικότητα (83%)

-η ικανότητα επίλυσης σύνθετων προβλημάτων (79%)

-η γνώση ξένων γλωσσών (75%)

-η επαγγελματική εμπειρία στο αντικείμενο της εργασίας τους (73%)

-το επιχειρηματικό πνεύμα (68%)

-οι μαθηματικές γνώσεις (60%)

-οι εξειδικευμένες ψηφιακές δεξιότητες (54%).

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης