Άλλοι κέρδισαν και άλλοι έχασαν στην αγορά της Θεσσαλονίκης κατά τις γιορτές

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 7 Ιανουαρίου 2020, 19:45
Άλλοι κέρδισαν και άλλοι έχασαν στην αγορά της Θεσσαλονίκης κατά τις γιορτές

Μικτή εικόνα παρουσίασε η αγορά στο νομό Θεσσαλονίκης στη διάρκεια των εορτών του 2019, αφού όπως προκύπτει από έρευνα του ΑΠΕ-ΜΠΕ, ορισμένοι κλάδοι κινήθηκαν με θετικό πρόσημο, ενώ άλλοι συνέχισαν τη φθίνουσα πορεία των τελευταίων χρόνων.

Πάντως, τόσο αυτοί που κατέγραψαν κέρδη, όσο και εκείνοι που είδαν την πορεία της επιχείρησής τους στάσιμη ή καθοδική, δήλωσαν "ετοιμοπόλεμοι" για τη νέα χρονιά, με ορισμένους εξ αυτών να σημειώνουν ότι θα συνεχίσουν στον δρόμο που ήδη κινούνται, εντείνοντας την προσπάθειά τους, και άλλους να τονίζουνότι ήδη σχεδιάζουν τις διορθωτικές εκείνες κινήσεις, που ενδεχόμενα θα λειτουργήσουν καθοριστικά για τη συνέχιση της λειτουργίας των επιχειρήσεών τους.

         Τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά της καταναλωτικής συμπεριφοράς στη διάρκεια των εορτών του 2019, όπως επισήμαναν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ εκπρόσωποι παραγωγικών φορέων της πόλης, ήταν δύο: η "εμμονή" των πολιτών σε εκτεταμένη έρευνα αγοράς πριν από τις αγορές τους, φαινόμενο που άνθισε στα χρόνια της κρίσης, αλλά και η σαφής προτίμηση των Ελλήνων στα εγχώρια προϊόντα, αγορασμένα μάλιστα από μικρομεσαίες επιχειρήσεις που λειτουργούν στις γειτονιές τους.

«Πλέον, γίνεται ολοένα και πιο σαφές ότι τελικά ο Έλληνας καταναλωτής τείνει περισσότερο στο "καλύτερα να καταναλώνω λιγότερη ποσότητα και ποιοτικά, παρά πολλή και άγευστη"» ανέφεραν χαρακτηριστικά εκπρόσωποι παραγωγικών φορέων του νομού.

 Ολοένα και περισσότεροι οι Έλληνες καταναλωτές, που «επιστέφουν στα καταστήματα από όπου παραδοσιακά αγόραζαν τα κρεατικά τους», προτιμώντας τα σε σχέση με άλλα σημεία πώλησης, παρά τις προσφορές σε αυτά, τόνισε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Ένωσης Κρεοπωλών Νομού Θεσσαλονίκης, Σάββας Κεσίδης, προσθέτοντας: «εάν οι καταναλωτές συνεχίσουν να μας δείχνουν έμπρακτα την εμπιστοσύνη τους για ακόμη μια διετία, τότε θα νιώσουμε ασφαλείς ότι η μικρομεσαία επιχείρηση δεν θα σβήσει».

Κατά τον κ.Κεσίδη, «ο πελάτης κάνει τον κύκλο του" και "ευτυχώς μπορεί περιοδικά να τον χάσει ο καταστηματάρχης, λόγω των προσφορών σε άλλα σημεία πώλησης, όμως αργά ή γρήγορα η ποιότητα κερδίζει την ψήφο εμπιστοσύνης τους, ενώ η προσωπική σχέση που μπορούν να αναπτύξουν με τον καταστηματάρχη λειτουργεί ιδιαίτερα θετικά στην ψυχολογία τους».

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 7 Ιανουαρίου 2020, 19:45