Παιδιά όλων των ηλικιών,
καλήν Τετάρτη 4 Απριλίου να έχουμε…

Να ’μαστε πάλι μαζί, με την αγαπημένη σας στήλη «Τουϊτέρατα»,
την οποία διαβάζετε μανιωδώς καθημερινά
και νοσταλγείτε μανιωδώς τα Σαββατοκύριακα…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αγαπητές Αναγνώστριες και Αγαπητοί Αναγνώστες,
χθες έπεσε η αυλαία τής συνεργασίας
τού θεατρικού επιχειρηματία Βαγγέλη Μαρινάκη
με τον σημαντικό ηθοποιό Όσκαρ Γκαρθία•
εξέλιξη που ουδέναν εξάφνιασε,
καθώς όλοι γνωρίζαμε ότι το συμβόλαιο ήταν για λίγες παραστάσεις.

Όπως ήταν (υπερ)φυσικό, το Διαδίκτυο τοποθετήθηκε επί τού θέματος,
οι ατάκες έδωσαν και πήραν (το γνωστό «δούναι και λαβείν τής Ατάκας»),
και εγώ, ως ο «Επίσημος Σταχυολογητής τού Twitter»,
ήμουν για μία ακόμη φορά ακροβολισμένος,
προκειμένου να συλλάβω τις «ομορφιές» σας
και να τις οδηγήσω στα ενδότερα τής «Ζούγκλας».

Πάμε, λοιπόν, να δούμε το «Κορυφαίο Δέκα»,
και τα ξαναλέμε στο ΥστερόΓιωργο..!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΑΡΙΣΤΑ!

Γιατί προσβάλλεις τον Κισσαμικό;

Όπως τού άξιζε, όπως τούς αξίζει.

Δεν ζούμε σε έναν κόσμο βαγγελικά πλασμένο.

Αυτά είναι τα δράματα.

Το στόμα του δεν το απέλυσαν. Το κρατήσαν’ να τον θυμούνται.

Αν έχουν χιούμορ στον Ολυμπιακό,
θα ζητήσουν τα παιχνίδια τους να τα μεταδίδει η «Novartis».

Αυτός ο άνθρωπος
έδωσε και το αριστερό πάνω χείλος του για την ομάδα.

Μουντζωμένος από Θεό κι ανθρώπους.

Π.Α.Ο.Κ. για ’σένα κόβω και το Twitter μου!
(Σύνδεσμος Φιλάθλων Αγίου Facebook)

ΥστερόΓιωργο..:
Παιδιά (όλων των ηλικιών),
πριν ξεκινήσω να γράφω τη σημερινή στήλη
-και με δεδομένο ότι είχα ήδη αποφασίσει ποιο θα ήταν το θέμα μας-
προσανατολιζόμουν σε μία αμιγώς σατιρική και περιπαικτική προσέγγιση.

Όμως,
η φωτογραφία που ενεπνεύσθην να συνοδεύει την παρούσα ανάρτηση,
πιστεύω ότι συμπυκνώνει όλα τα σοβαρά επιχειρήματα
που θα μπορούσαμε να εκφράσουμε κατά τού θεατρίνου Όσκαρ Γκαρθία.
Πιστεύω ακράδαντα,
πως ακόμα κι ο ίδιος θα σοκαριζόταν με τον εαυτό του
και θα ένοιωθε βαθιά ντροπή αν αντίκριζε αυτό το στιγμιότυπο•
από τη μία,
ένας άνθρωπος που επί δεκαετίες καθηλώθηκε
στη σχεδόν απόλυτη αναπηρία,
αλλά παρά τη σοβαρότατη κατάσταση τής υγείας του παρέμεινε ΟΡΘΙΟΣ,
κι απ’ την άλλη,
ένας υψηλά αμοιβόμενος κακομοίρης,
ο οποίος ενέπαιξε τούς πάντες γονατίζοντας,
μόνο και μόνο για να συνεχίσει να είναι υψηλά αμοιβόμενος.
Όσο, όμως, υπάρχουν «Χόκινγκ» σε αυτόν τον κόσμο,
κάτι υψηλά αμοιβόμενοι κακομοίρηδες σαν τον Γκαρθία
θα έχουν στη Συλλογική Συνείδηση την απόπατη θέση που τούς αρμόζει.
Αυτά, και έτερον ουδέν.

Επί τού Πιεστηρίου..:
Θέλω να ζητήσω από όλες και όλους εσάς
που διαβάζετε τούτο το πόνημα,
όταν τελειώσετε την ανάγνωση,
φεύγοντας να σταθείτε και να ξαναδείτε για λίγο τη φωτογραφία
(όπως θα κάνω κι εγώ).
Είναι ένα στιγμιότυπο εξαιρετικά διδακτικό
και με ιδιαιτέρως έντονη δυναμική•
οφείλουμε να θυμόμαστε αυτήν τη σύγκριση
που πηγάζει από τη Διπλή Εικόνα.
Αυτή η Εικόνα είναι η Απόλυτη Αποστόμωση τής Απάτης.

Όμως, για μία ακόμη φορά φτάσαμε στην Αρχή Μας,
που για όλους τούς υπόλοιπους είναι το «τέλος».

Και το μόνο που απομένει,
είναι η στερεότυπη και -πάνω απ’ όλα- αγαπημένη προτροπή..:
Φωτίστε το βλέμμα σας με την πόλη που φλέγεται.
Γεια Χαρά…

Γιώργος Μιχάλακας
Αλήτης -αλλά όχι ρουφιάνος- Δημοσιογράφος
(Twitter: @GeorgeMihalakas)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης