ΟΙ ΑΜΟΝΤΑΡΙΣΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΟΥΛΟ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τι και αν θεωρείται «μεγάλος ποιητής και διανοούμενος» ο άνθρωπος που στήθηκε με την καρό ρόμπα, να βγει σε απευθείας σύνδεση στον ΣΚΑΪ και στην εκπομπή της Πόπης Τσαπανίδου, διακρίνεται από απόλυτο αυτισμό.

Την κουβέντα την είδα από αναπαραγωγή στο διαδίκτυο . Έχω γυρίσει σπίτι μου δέκα το βράδυ και είμαι από τις επτά «στο πόδι».

Το επισημαίνω, γιατί μόνο όρεξη να γράψω «μπικουτί» δεν είχα . Το μόνο που θα ήθελα ήταν να κάνω ποδόλουτρο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μας προκύπτει, λοιπόν, ένας «διακεκριμένος» καλλιτέχνης ο οποίος δηλώνει σε απευθείας σύνδεση, ότι «με δυσκολία σας ανέχομαι». (Αυτά που γράφω δεν έχουν να κάνουν καθόλου με την Πόπη Τσαπανίδου, γιατί στη θέση της Πόπης θα μπορούσε να είναι ο οποιοσδήποτε)

Αφού λοιπόν κύριε ποιητή μου, ζοριζόσασταν να καθίσετε με την φανελένια ρόμπα καρό, μπροστά στην κάμερα, γιατί φορέσατε την ρόμπα και στηθήκατε;

«Στηθήκατε» για να κουβεντιάζεστε, σαν αντιδραστικός που «φτύνει» το συστηματάκι. Έτσι, λοιπόν, ωραιότατα σας κατατάσσω ωραιότατα στους αντιδραστικούς της παντόφλας, οι οποίοι συμμετέχουν «στο έγκλημα» καταδικάζοντάς το.

(Όμως) Πριν περιλάβω τη «διανόησή σας» είχα περιλάβει ένα νέο κορίτσι στο μπαρ του καναλιού 9.

«Τι πολίτευμα έχουμε»; Την ρώτησα.
Με κοίταξε… «Δεν ξέρω πώς λέγεται», μου είπε.
«Ποιος είναι υπουργός εξωτερικών»;
«Δεν ξέρω, γιατί δεν ενημερώνομαι».
«Ποιος είναι πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών»;
Μας κοίταξε… Δεν καθόμουν μόνη μαζί της στο τραπέζι. Δίπλα μου ήταν δύο ακόμη φίλες.

Ξέρω πολύ καλά ότι τα τραγούδια του Ρουβά τα γνωρίζει και από την ανάποδη, ξέρω ότι ψάχνει για δουλειά και ξέρω ότι επιθυμεί να κάνει καριέρα μπροστά από τις κάμερες… Την κουβέντα την κόψαμε γιατί, αν συνεχίζαμε περί «τρόικα και μνημονίου» θα την σοκάραμε και η ώρα ήταν περασμένη.

Η «μικρή μας φίλη» απάντησε στις ερωτήσεις μας, ακριβώς όπως ο διακεκριμένος διανοούμενος. «Δεν ξέρω, δεν ενημερώνομαι, δεν διαβάζω, δεν με αφορά αυτό που συμβαίνει, ακούω Ρουβά και βάφομαι».

Αυτά ακριβώς που είπε το κοριτσάκι, τα είπε ο Χριστιανόπουλος στην Τσαπανίδου. Η διαφορά είναι η εξής: Αν βγάζαμε τον ποιητή από το παράθυρο και βάζαμε το κοριτσάκι, θα μιλούσαμε για την αμορφωσιά της νέας γενιάς. Στην περίπτωση του ΣΚΑΪ, επειδή ένας ηλικιωμένος κύριος χλεύασε με χιουμοράκι που το αντιλαμβάνεται αποκλειστικά ο ίδιος και δυο συμμαθητές του (τους οποίους σαφέστατα θα είχε ενημερώσει ότι θα τον έδειχνε η τηλεόραση), το βαφτίζουμε «αντίδραση διανοούμενου».

Τη στιγμή που είπε, ο ποιητής πάντα, όχι το κοριτσάκι φυσικά, στην Τσαπανίδου «με το ζόρι σας ανέχομαι», έπρεπε να του έλεγε και η Πόπη «να σας απαλλάξω αμέσως από την ενοχλητική παρουσία μου και ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!».

Την είδε ο παππούλης να είναι σεμνή και αντί να «κάνει πίσω», της πετάει και το «εύχομαι ο Αρχάγγελος που θα συναντήσετε να είναι μαζί σας πιο καλός, πιο γλυκός, πιο εύθυμος(!!!!)». Δεν θυμάμαι τα χαρακτηριστικά του Αρχάγγελου γιατί οι βλεφαρίδες μου φρίζαραν από το σοκ!!

Βρε άντε από ’κει «μαυρόγατα» πρωί– πρωί, έχουμε τον νταλκά μας με τα χαράτσια, με τους αυτιστικούς που κυβερνάνε, με τον κοσμάκη που ποδοπατιέται να πάρει τζάμπα κρεμμύδια στο Σύνταγμα, σε καλέσαμε για να σε τιμήσουμε και εσύ μας στέλνεις στον αγύριστο με το άλλοθι του «ποιητή»;

Ο Διονύσιος Σολωμός γιατί δεν μας αφόρισε; Ο Καβάφης γιατί δεν μας καταράστηκε να φάμε τα κόκκαλα μας, ο Ελύτης γιατί δεν μας φασκέλωσε, για να μην φτάσω να θυμηθώ ότι ο Θεοδωράκης, (στον ΣΚΑΪ εργαζόμουν τότε), ζήτησε συγνώμη, επειδή μας καθυστέρησε πέντε λεπτά από την προγραμματισμένη συνέντευξη (τελείωνε εκείνη την ώρα τη σύνθεση του εθνικού ύμνου των Παλαιστινίων, αν δεν με απατά η μνήμη μου), για να θυμηθώ και τον Κακογιάννη που έχοντας μάρτυρα την Ξένια Καλδάρα, πήρε το σφουγγαράκι από τη μακιγιέζ και μου διόρθωσε το μακιγιάζ στο πρόσωπο, λέγοντάς μου ότι «είναι λάθος τα πρόσωπα να δείχνουν ματ, στον φακό της κάμερας…Τ α πρόσωπα πρέπει να διατηρούν ένα “γυάλισμα” για να δείχνουν πιο ανθρώπινα και όχι “κέρινα”» , για να κλείσω και με τον Ζυλ Ντασέν ο οποίος όταν είχα πάει στην Αθηναίων Εφήβων, να κάνω συνέντευξη της Μελίνας, εκείνη ξυπόλητη με περίμενε στον καναπέ, μας ρώτησε τι καφέ να μας φτιάξει, (ο Ντασέν εννοώ, όχι η Εμμανουέλα Παυλίδου) για να έρθει στη συνέχεια να μας παίξει πιάνο.

ΚΟΥΙΖ:

ΠΟΙΑ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ «ΕΝΤΕΧΝΟΥ», έχει γίνει θέμα στις παρέες, γιατί όπου πάει, όπου τρώει, όπου λιάζεται (τα καλοκαίρια) και όπου πίνει δεν πληρώνει ποτέ, μα ποτέ;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης