ΟΙ ΑΜΟΝΤΑΡΙΣΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ:
Θα ξεκινήσω από τα πρόσφατα (τηλεοπτικά), για να κάνω και κάνα δυο σχολιάκια για το Σαββατοκύριακο που πέρασε…

ΟΙ ΑΤΑΚΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΣΑΝ:
1) Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης δήλωσε στους Λυριτζή – Οικονόμου ότι το μνημόνιο δεν το είχε μελετήσει καλά, γιατί ήταν πολύ απασχολημένος με διάφορα και διάβασε τα «SOS». (Aυτό, Μιχάλη μου, το έκανα όταν έδινα «διπλωματική ιστορία τριών αιώνων στον Ροζάκη», γιατί εγώ ένα θέμα με ημερομηνίες και συνθήκες το είχα από τότε…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα «SOS», όμως, μου τα έδινε το σπασικλάκι του Πανεπιστημίου. Έχει σημασία ποιος σου έδωσε τα «SOS», γιατί, αν ήταν όπως εκείνος που μου είχε «τσεκάρει ως SOS» τα σήματα, για να πάρω δίπλωμα αυτοκινήτου, με είχαν κόψει 3 φορές).

H κυρία Λούκα Κατσέλη δήλωσε επίσης στην «Ανατροπή» ότι της το έστειλαν (το μνημόνιο) ένα Σάββατο πρωί. Πρόλαβε να του «ρίξει ματιά» για ένα τρίωρο και… αυτό ήταν όλο.

Με όλο τον σεβασμό στις απεριόριστες δυνατότητες μελέτης σύνθετων κειμένων που διαθέτουν προφανώς οι εκπρόσωποι του ελληνικού Κοινοβουλίου, εμένα ο Νίκος Μουρατίδης μού έδωσε το μυθιστόρημά του «Τελευταίο καλοκαίρι» και μου πήρε τέσσερις μέρες να το διαβάσω, μελετώντας κάθε μέρα για τρεις ώρες και σημειώνοντας τα «επίμαχα» με μολυβάκι σχολικό Faber.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν η κυρία Λούκα Κατσέλη αποδειχθεί η πιο μελετηρή (διάβασε τρεις ώρες ένα Σάββατο), ένας «κρύος ιδρώτας» με λούζει στην ιδέα ότι κάποιος άλλος μπορεί να το ξεφύλλισε στην τουαλέτα.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΤΟΥ ΜΗΝΑ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΑΝΤ1
Κανένας και καμία ποτέ δεν είχαν καταγράψει ούτε τον λόξυγκα του Τσαρλς Νταλάρα. Η Κατερίνα πήρε ολόκληρη συνέντευξη και κέρδισε, για μένα, διεθνή πρωτιά. Χίλια μπράβο και συγχαρητήρια στο κανάλι που την περιλαμβάνει στο δυναμικό του.

ΟΙ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΥΤΙΑ
Κατ’ αρχάς τα νούμερα τηλεθέασης που έπιασε ο Γιώργος Αυτιάς με το «καλημέρα σας» ήταν εντελώς άγνωστα για το κανάλι του Φαλήρου. Την πρώτη μέρα από πλευράς τηλεθέασης θα τη χαρακτήριζα ως «επέλαση». Τη δεύτερη μέρα τα ποσοστά ελαφρώς μειώθηκαν (αναμενόμενο), αλλά η τάση είναι εμφανής ΑΝ:

Αν το μεγάλο κανάλι σε εκείνη τη ζώνη συνεχίζει να «κοιμάται». Μήνες τώρα, το μονοπώλιο εκείνης της ώρας το κρατούσε ο Ιορδάνης με τον Μιχάλη. Ένα ξεφύλλισμα εφημερίδων και καλεσμένοι στο στούντιο. Οι απευθείας συνδέσεις ανύπαρκτες, τα ρεπορτάζ σπάνια, με τις κοκορομαχίες να έχουν το απόλυτο προβάδισμα, σε σημείο που για τον τηλεθεατή έμοιαζε το αποκλειστικό ενδιαφέρον να αποσπά ο καβγάς ανάμεσα σε Ιορδάνη και Μιχάλη.

Η έλευση του Γιώργου Αυτιά ανατρέπει τις ισορροπίες δυνάμεων
1) στον ανταγωνισμό και
2) στον ΣΚΑΪ

ΤΟ «ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕ ΔΡΑΣΗ» που ακολουθεί την εκπομπή του Γιώργου Αυτιά θεωρώ ότι «κάθεται» πολύ βαρύ μετά τη ζώνη του «Καλημέρα ΣΚΑΪ». Κατ’ αρχάς θεματολογικά μοιάζει να «παίζει με τα απόνερα» της εκπομπής του Γιώργου, με αποτέλεσμα να κουράζεται αφόρητα ο τηλεθεατής.

Κατά δεύτερον, δεν έχει δράση. Έχει έναν καθιστό παρουσιαστή, τον Σπύρο Μάλλη, ο οποίος έχει δίπλα του «μπλε κοστούμια» που μιλάνε για θέματα που τα έχει ήδη ξεπουπουλιάσει ο Αυτιάς πριν.

Η ΘΕΙΑ ΑΣΗΜΟΥΛΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΡΑΣΤΕΦΑΝΗ
«Πέντε δολοφονίες για μικροποσά μέσα σε ένα 24ωρο». Αυτή ήταν η είδηση που διέδωσε ο αστυνομικός ρεπόρτερ του ΣΚΑΪ. Μήνες τώρα, προσπαθώ να πείσω τη θεία να μην πηγαίνει στη λαϊκή με το παντατίφ που της χάρισε ο θείος Ανάργυρος στους αρραβώνες τους. Επειδή είναι «αγύριστο κεφάλι», θα μας γυρίσει «ακέφαλη», για να βγούμε οικογενειακώς στα «παράθυρα» με τον άνηθο ορφανό!

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ (γιατί μπορεί να αλλάξουν πάλι) θέλουν ο κύριος Δημήτρης Κοντομηνάς να «γυρίζει» από τον Ιούνιο και μετά στον ALPHA, σε πιο ενημερωτικό σταθμό και το σενάριο Παπαγιάννη ως κεντρικού παρουσιαστή να απομακρύνεται προς το παρόν.

ΕΙΔΑ (με την άκρη του ματιού μου…) την Έλλη Στάη στην εκπομπή της στην κρατική τηλεόραση.
Έλλη μου, είδα ή έκανα λάθος, πάααααρα πολύ παγιέτα. Επιμένω και θα επιμένω ότι όσο πιο minimal αυτό που φοράς, τόσο αναδεικνύονται οι εκφράσεις και τα μάτια. Επιθυμώ η παγιέτα να αποκλειστεί ως ενδυματολογική επιλογή.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης