Περαιτέρω μείωση, κατά 5,9% ή κατά 3.406.433 φύλλα, σημειώθηκε πέρυσι σε σύγκριση με το 2017 στις συνολικές πωλήσεις εφημερίδων, καθώς και στις επιμέρους κατηγορίες αυτών, με εξαίρεση την υποκατηγορία των ημερησίων πολιτικών εφημερίδων, όπου παρουσιάζεται αύξηση 2% και τις οικονομικές εφημερίδες με αύξηση 6,3%. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του 2017 με το 2016, είχε καταγραφεί μείωση κατά 19,6% στις συνολικές πωλήσεις εφημερίδων (μείον 14.027.054 φύλλα), καθώς και σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες αυτών.

Ειδικότερα, οι πολιτικές εφημερίδες είχαν πτώση 3,7% στο σύνολο των πωλήσεων, οι οικονομικές άνοδο 6,3%, οι εφημερίδες μικρών αγγελιών πτώση 10,8%, οι αθλητικές εφημερίδες μείωση 12% και οι λοιπές εφημερίδες (π.χ. ποικίλης ύλης, θρησκευτικές κ.λπ.) πτώση 17,7%. Σημειώνεται ότι το 2018 οι ξενόγλωσσες εφημερίδες δεν εμφάνισαν κυκλοφορία επειδή έχει παύσει η έκδοσή τους, όπως είχε ήδη παρατηρηθεί από το 2016.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα επίσης με τη σχετική έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ, πέρυσι οι συνολικές πωλήσεις των περιοδικών εμφάνισαν μείωση 9,4% (απώλειες 2.135.679 τεύχη), ενώ πτώση υπήρξε και σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες αυτών, εκτός των παιδικών περιοδικών όπου παρατηρείται αύξηση 66,3%.

Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του 2017 σε σχέση με το 2016, παρατηρείται μείωση κατά 15,4% στις συνολικές πωλήσεις περιοδικών (απώλειες 4.124.589 τεύχη), καθώς και σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες αυτών με εξαίρεση τα μουσικά περιοδικά (αύξηση 6,7%). Οι σημαντικότερες μειώσεις παρατηρούνται: α) στις πωλήσεις τηλεοπτικών περιοδικών (2018/2017: 12,1% και 2017/2016: 12%) και β) στις πωλήσεις περιοδικών ποικίλης ύλης (2018/2017: 18,2% και 2017/2016: 18,8%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης