Η Αξιοπρέπεια φεύγει, το Συμφέρον έρχεται…
 

Το Φιλί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ιερή διαδικασία το Φιλί.

Διόλου τυχαίο ότι οι ιερόδουλες, οι εκδιδόμενες γυναίκες

-ιδίως σε αλλοτινές εποχές που οι ανθρώπινες σχέσεις είχαν ισχυρότερες βάσεις-

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ακολουθούσαν απαρέγκλιτα τον άγραφο νόμο

που απετελούσε την ακροτελεύτια σύνδεσή τους με την Αθωότητα:

Ο πελάτης είχε πρόσβαση σε όλο το σώμα τους, αλλά όχι στο φιλί τους.

 

Από την αρχαιότητα ακόμη, το ρήμα «φιλώ» εσήμαινε «αγαπώ».

Ως εκ τούτου, με δεδομένη την ποικιλότητα των ανθρωπίνων σχέσεων,

το Φιλί είναι πολυσήμαντη και πολύμορφη συναισθηματική έκφραση·

το φιλί στο μάγουλο δηλώνει παιδικότητα, αλλά και (ελεγχόμενη) οικειότητα,

το φιλί στο μέτωπο δηλώνει από στοργή και προστατευτικότητα,

έως ευγενική δήλωση επιβολής ή και στερνό «Αντίο»,

το φιλί στα μάτια είναι άλλοτε υπέρτατα ερωτικό και δηλωτικό ποιητικής λατρείας,

και άλλοτε είναι ο ύστατος αποχαιρετισμός

προς το αγαπημένο πρόσωπο που έφυγε από τη ζωή.

Όμως, η πλέον συζητημένη και αρχεγόνως προκλητική εκδοχή,

είναι αναμφίβολα το «φιλί στο στόμα»

(για εμάς που προτιμούμε την πιο λυρική διατύπωση, το «φιλί στα χείλη»).

 

Το φιλί στο στόμα, το φιλί στα χείλη

-παρ’ ότι θα έπρεπε να απολαμβάνει τής απολύτου ασυλίας

καθώς αποτελεί υποχρεωτικό στάδιο για τη σωτήρια μεταφορά οξυγόνου

(βλέπε, «φιλί τής ζωής»)-

προκαλεί περισσότερες συζητήσεις από κάθε άλλη μορφή φιλιού,

καθώς αποτελεί τον συνεκτικό κρίκο με τις ηλεκτροφόρες έννοιες «Έρωτας» και «Σεξ».  

Εδώ, λοιπόν, ξεκινούν οι δαιμονοποιήσεις,

καθώς τα ντιενεϊκά συμπλέγματα έρχονται να ενισχυθούν

από θρησκευτικού τύπου γκετοποιήσεις και ρατσισμούς,

με συνέπεια να υποδαυλίζονται απάνθρωπα κοινωνικά στερεότυπα.

«Θα φιλιέσαι και θα πηδιέσαι όπως σού λέμε εμείς

και όπως ορίζει η θρησκεία μας,

διότι αλλιώς θα σε δαχτυλοδείχνουμε, θα σε απομονώνουμε, θα σε βρίζουμε

και άμα λάχει θα σε λιντσάρουμε κιόλας…».

 

Υπ’ αυτό το σαθρό πλαίσιο,

είναι δύσκολο να έχουν οι άνθρωποι υγιή σεξουαλικότητα

και να απολαμβάνουν -ως συναινούντες ενήλικοι-

το δικαίωμα στη (Σεξουαλική) Αυτοδιάθεση.

Μάλιστα,

η τοξική κατάσταση

-ιδίως σε παρελθούσες δεκαετίες, αλλά με εκκωφαντικές επιρροές και στο «Σήμερα»-

γίνεται εξαιρετικά δυσχερής

όταν μιλάμε για άτομα που έχουν ως ερωτικό προσανατολισμό την Ομοφυλοφιλία 

(εν γένει, αν ανήκεις στη «Λ.Ο.Α.Τ.Κ.Ι.» κοινότητα,

έχεις να αντιμετωπίζεις ισοβίως τον κάθε παλαβό,

που χρησιμοποιώντας τα -πλουσιοπαρόχως προσφερόμενα από τις θρησκείες- 

ομοφοβικά, τρανσφοβικά και ουδετεροφοβικά άλλοθι,

επιδίδεται σε δολοφονικού χαρακτήρα «outings»

και σε κορυβαντικούς αφορισμούς

που μετατρέπουν το Ορμέμφυτο σε υλικό για ναζιστικά κρεματόρια).

 

Ήταν 11 Νοεμβρίου 2003

όταν στην άκρως επιτυχημένη σειρά τού Χριστόφορου Παπακαλιάτη «Κλείσε τα μάτια»,

οι ηθοποιοί Κώστας Κάππας και Περικλής Ασημακόπουλος

υποδύονταν δύο ομοφυλόφιλους και αντήλλασσαν ένα ερωτικό φιλί

που εξεσήκωσε τεράστιες αντιδράσεις

στην -καθ’ έξιν και κατ’ επάγγελμα μεσαιωνική- Νεοελληνική Κοινωνία. 

Το τότε «Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης», λοιπόν,

υπέκυπτε στο πλήθος των ταλιμπανικών κραυγών

και είχε πάρει μία ντροπιαστική απόφαση

επιβάλλοντας το ιλιγγιώδες πρόστιμο των 300.000 ευρών

με αιτιολογικό την υποβάθμιση τής δέουσας ποιοτικής στάθμης 

που οφείλουν να πρεσβεύουν οι τηλεοπτικές εκπομπές

(ευτυχώς, το 2006,

το «Συμβούλιο τής Επικρατείας» είχε ακυρώσει την επονείδιστη ετυμηγορία τού «Ε.Σ.Ρ.»,

στέλνοντάς την στον κάλαθο των αχρήστων

και τονίζοντας ότι οι ερωτικές επιλογές πρέπει να γίνονται απολύτως σεβαστές

ως Έκφραση τής Ατομικής Ελευθερίας).

 

Ο πρωτοπόρος για τα εγχώρια δεδομένα Παπακαλιάτης,

είχε σαφείς δυτικές επιρροές στη σεναριογραφική αντίληψή του.

Έτσι, ουδόλως αποκλείεται να είχε επηρεαστεί,

από όσα είχαν συμβεί λίγους μήνες νωρίτερα, στις 28 Αυγούστου 2003,

στα «M.T.V. Video Music Awards».

 

Εκεί ήταν που η πανσεξουαλική «Βασίλισσα τής Ποπ», η Μαντόνα,

είχε δώσει ένα ηχηρό ράπισμα στους απανταχού γκετοποιητές τού Σεξ,

χρησιμοποιώντας την παγκόσμια επιρροή της και τη Δύναμη τής Εικόνας·

μάλιστα, ουδόλως τυχαίο είναι,

ότι τα διαδοχικά φιλιά της με την Μπρίτνεϊ Σπίαρς και την Κριστίνα Αγκιλέρα

δεν συζητήθηκαν το ίδιο,

αλλά στην Ιστορία έμεινε το σμίξιμο με την τότε εκκολαπτόμενη διάδοχό της.

Γιατί..;

Διότι το φιλί τής Μαντόνα με την Μπρίτνεϊ Σπίαρς εξέπεμπε ατόφιο ερωτισμό

και ως εκ τούτου εσκανδάλιζε σε βαθμό κακουργήματος

όλα αυτά τα λοβοτομημένα όντα που μισούν τον Έρωτα, το Σεξ, τη Διαφορετικότητα. 

 

Δεν περνάνε πάρα μερικοί μήνες, 

και έχουμε την πρώτη ελληνική θηλυκή απάντηση

μέσα από την εκδήλωση για τα «Mad Video Music Awards» τού 2004.

Η Καίτη Γαρμπή βρίσκεται στη σκηνή και αναγγέλλει..:  

«Καλλιτέχνης τής Χρονιάς με τις περισσότερες μεταδόσεις videoclip 2004,

είναι η Άννα η Βίσση…».

 

Η «Απόλυτη Ελληνίδα Σταρ»,

η χάριν συντομογραφίας και κωδικοποίησης προσδιοριζόμενη ως «Η Απόλυτη»,

προσέρχεται να παραλάβει το βραβείο της.

Εκείνο το διάστημα,

οι δύο κουκλάρες, η Άννα και η Καίτη,

έχουν κυκλοφορήσει το φεμινιστικό  «Καλύτερα οι δυο μας» που σπάει ταμεία,

οπότε η διαχρονικά ακομπλεξάριστη Βίσση αναλαμβάνει την πρωτοβουλία

να διαδώσει ένα μήνυμα απερωτικοποίησης τού φιλιού στα χείλη.

 

Έτσι, κατά την παράδοση-παραλαβή τού βραβείου,

οι δύο γυναίκες φιλιούνται στο στόμα,

αλλά αυτό αποδεικνύεται πως δεν είναι αρκετό·

η Άννα έχει σκηνοθετικό οίστρο και θέλει μεγαλύτερη επιδεικτικότητα,

οπότε καλεί την ντροπαλή Καίτη να επαναλάβουν την ένωσή τους

και να αποδείξουν ότι δύνανται να εκπέμψουν Αθωότητα και Φιλία

μέσα από μία πιστοποιημένα ερωτική διαδικασία.

Και ναι· το αποτέλεσμα είναι υπέροχα αμήχανο,

εξόχως απενοχοποιημένο, εξόχως απενοχοποιητικό.

 

Χρειάστηκε να περάσουν δεκαέξι έτη 

και να φτάσουμε στις 27 Δεκεμβρίου τού 2020,

για να δούμε ξανά στην Ελληνική Τηλεόραση ένα «Ιστορικό Φιλί».

Οι δύο «Αιώνιες Αντίπαλοι», η Βίσση (πάλι η Βίσση) και η Βανδή,

διαλύουν το «Μάρκετινγκ τής Έχθρας» και βρίσκονται μαζί στη σκηνή,

στον τελικό τού «Just the 2 of Us».

 

Η συνάντησή τους σμπαραλιάζει κάθε άλλο τηλεοπτικό γεγονός τής χρονιάς

και προσφέρει ανεκτίμητη όαση συναλληλίας σε μία κοινωνία

που -ελέω πολιτικών διαφορών και οικονομικής ανέχειας- είναι ακραίως πολωμένη

και συνάμα βαθέως πιεσμένη λόγω (και) τής Πανδημίας.

 

Ετούτη η κοινωνία, λοιπόν,

η -άλλοτε κατ’ επιλογήν και άλλοτε υποχρεωτικά- έγκλειστη,

ανατινάζεται από τον καναπέ της

τη στιγμή που η Άννα και η Δέσποινα ενώνουν τα χείλη τους.

Αυτό δεν ήταν απλώς ένα φιλί·

αυτό το φιλί ήταν «Συνεισφορά στη Συλλογική Καύλα»!

 

Όμως, όλα τα ωραία έχουν ένα τέλος.

Όσες εικόνες είδαμε μέχρι τώρα,

διέθεταν αναμφίβολα Λόγο, Ερωτισμό, Υψηλή Αισθητική,

Σεβασμό στη Διαφορετικότητα και Σεβασμό στην Ομοιότητα.

Ως αντίβαρο, ήρθε αυτή η θλιβερή εικόνα που αντικρίσαμε στο «Survivor».

 

Ευθύς αμέσως εξηγώ γιατί χαρακτηρίζω ως «θλιβερή» την εικόνα

και γιατί θεωρώ -όπως έχω ήδη προκαταβάλει μέσω τού τίτλου-

ότι το συγκεκριμένο φιλί προσβάλλει το Ανθρώπινο Είδος.

 

Ξεκινώ από το άτομο που επεδίωξε το φιλί,

καθώς το ποιόν του και ο έως τώρα βίος του

μάς οδηγούν σε απολύτως χρήσιμα συμπεράσματα…

 

Ο εικονιζόμενος παραληρηματικός λαϊκιστής,

ο πιστοποιημένος -εντός τού «ριάλιτι επιβίωσης»-

ως διαρκώς επικαλούμενος -για ψηφοθηρικούς λόγους-

την Πατρίδα, τη Θρησκεία και την Οικογένεια,

είναι ένας καραμπινάτος ομοφοβικός και ρατσιστής.

 

Αναπαράγω χαρακτηριστικό απόσπασμα

από το άρθρο με τίτλο «Νεοελληνικός Ταλιμπανισμός»

(https://www.zougla.gr/media/article/neoelinikos-talimpanismos), 

το οποίο ανήρτησα την 21η Απριλίου·

ήτοι,

την ημέρα που έχουν ως αγαπημένη επέτειό τους

όλοι οι ελληνόφωνοι πατριδοκάπηλοι-θρησκειοκάπηλοι-οικογενειοκάπηλοι:

Ιδού τι εδήλωνε υπερηφάνως σε συνέντευξή του το 2014 ο «Νεοέλληνας τού “Survivor”»:

«Εμένα ο πατέρας μου, μού είχε δώσει μία συμβουλή και την κρατάω μέχρι σήμερα.

Μού είχε πει: “Παιδί μου, μη γίνεις ποτέ “αδερφή” και μην πάρεις ποτέ ναρκωτικά”».

 

Οποία τραγική πατρική συμβουλή·

η Ομοφυλοφιλία είναι κατάσταση προς αποφυγήν,

αλλά το Ψέμα, η Υποκρισία, η Γλοιωδία, η Δουλικότητα,

η Χαμέρπεια, η Θρασυδειλία, η Αναξιοκρατία, ο Παρασιτισμός,

είναι καταστάσεις προς μίμησιν.

 

Διόλου τυχαίο, λοιπόν,

ότι σύμφωνα με τις δημοσιογραφικές πληροφορίες

και με τις μαρτυρίες συμμετεχόντων που έχουν αποχωρήσει από το «Survivor»,

οι πατρικές παραινέσεις έπιασαν τόπο στον γιόκα,

ο οποίος -έμπλεος ρατσισμού και ομοφοβίας-

φέρεται να έχει αναφερθεί με άκρως προσβλητικούς χαρακτηρισμούς σε συμπαίκτη του,

θίγοντας βάναυσα τη σεξουαλικότητά του.

 

Και βέβαια,

το ρατσιστικό και ομοφοβικό παρελθόν τού εν λόγω «Ελληναρά»

πιστοποιείται από τη διαδικτυακή επίθεση

που είχε κάνει -επίσης το 2014- στον υπερταλαντούχο Τάκη Ζαχαράτο:

«Πώς είσαι έτσι, ρε Ζαχαράτο..; Πιο “αδερφή” πεθαίνεις.».

 

Τότε, λοιπόν, ήταν, που είχε πάρει πληρωμένη απάντηση από την Τζένη Χειλουδάκη

(αν σάς παραξενέψει το όνομα «Ιωάννα» στην κάτωθι φωτογραφία,

η ίδια η Χειλουδάκη έχει αποκαλύψει ότι αυτό αναγράφει η ταυτότητά της). 

 

Εδώ, λοιπόν, έχουμε ένα άτομο που διατείνεται ότι πρεσβεύει τα «χρηστά ήθη»,

αλλά εμφανίζει απολύτως αντιφατική συμπεριφορά.

Πώς γίνεται να είσαι υπερήφανος

που ακολούθησες την ομοφοβική πατρική συμβουλή να μη γίνεις «αδερφή»,

πώς γίνεται, επίσης,

να απευθύνεσαι σε συνάνθρωπό σου

με την άκρως υποτιμητική φράση «Πιο “αδερφή” πεθαίνεις.»,  

πώς γίνεται να τηρείς εκκωφαντική σιωπή

μπροστά στα σαφέστατα υπονοούμενα που αφήνει η Τζένη Χειλουδάκη

για σεξουαλικές επιλογές σου

που πάνε ευθέως κόντρα στη δημόσια εικόνα που καλλιεργείς για τον εαυτό σου,

πώς γίνεται να φιλιέσαι σε πανελλήνια μετάδοση με ομόφυλό σου..;

 

Εν τέλει, τι θα πεις στο παιδί σου;

Τι θα τού πεις εσύ που έβρισες αγρίως τούς συμπαίκτες σου

επειδή έλεγαν ότι -σε αγωνιστικό επίπεδο- είσαι «αδύναμος»

και τούς επετίμησες ισχυριζόμενος

ότι δεν είναι σωστό να ακούει ένα παιδί ότι ο πατέρας του είναι αδύναμος..;

Εν τέλει, θα πεις στο παιδί σου ότι ο παππούς του ήταν ένας ομοφοβικός;

Μήπως -προκειμένου να δικαιολογηθείς- θα βρεις μία μέση λύση και θα τού πεις

«Παιδί μου, μη γίνεις ποτέ “αδερφή”,

αλλά έχεις την ευχή μου να φιλάς άντρες στο στόμα…»;

Εν τέλει,

μήπως θα βρεις το -έστω στιγμιαίο- σθένος

να απαρνηθείς τον φαφλατάδικο κατά φαντασίαν επιβητορισμό σου

και να τού πεις «Παιδί μου, ήταν μία στιγμή αδυναμίας…»;

 

Τα ερωτήματα είναι αμείλικτα·

είναι, μάλιστα, σε τέτοιον βαθμό αμείλικτα, που ανάγονται σε «ρητορικά».

Αυτά τα ερωτήματα αποτελούν -επί τής ουσίας- απαντήσεις

για το αξιακό σύστημα που διαθέτει ο παραληρηματικός λαϊκιστής τού «Survivor».

 

Υπάρχει έστω ένας νοήμων άνθρωπος που να πιστεύει

ότι αυτό το φιλί ήταν μία προσπάθεια τού εν λόγω (παρα)τραγουδιάρη, 

να αθωώσει το «φιλί μεταξύ ανδρών»

και να συνεισφέρει στην απενοχοποίηση τής Ομοφυλοφιλίας;

 

Και βεβαίως, διόλου τυχαίο ότι με ετούτην την κίνησή του,

ο παραληρηματικός λαϊκιστής

-και κάπηλος τού σεσημασμένου χουντικού τριπτύχου-

έχασε πολλούς υποστηρικτές του

(διότι, ποιοι είναι -ως επί το πλείστον- οι υποστηρικτές του·

κάτι παιδάκια

που νομίζουν ότι βλέπουν σειρά κινουμένων σχεδίων στο «Nickelodeon»,

κάτι νεαρά τοξινωμένα άτομα

που επιθυμούν διακαώς να βλέπουν «αίμα» στην τηλεοπτική αρένα

και κάτι μεσήλικες -έως και γηραλέοι- ακροδεξιοί

που ευρισκόμενοι υπό το κράτος ανήκεστης εγκεφαλικής οξείδωσης 

συνδέονται με τη Ζωή και με τη Νόηση

μόνο όταν ακούσουν τις λέξεις «Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια»).

 

Απ’ την άλλη, ποιος ήταν ο πρόθυμος αποδέκτης τού φιλιού;

Ένας -μέχρι πρότινος, υπερδημοφιλής- παίκτης τού «Survivor»,

ο οποίος με την αφέλειά του

και με την αυτοκτονική επιρρέπειά του σε κακές επιλογές,

πήρε τη σχεδόν σίγουρη πρωτιά του και την επέταξε στα σκουπίδια.

 

Το τραγικό δε, είναι,

ότι οι δύο συμμετέχοντες στο -ομοφυλοφιλικού χαρακτήρα- απρόσμενο «χαμούρεμα»,

συνδέονταν μέχρι το πρόσφατο παρελθόν μέσω τής σχέσης «Θύτης-Θύμα»·

όπως είχε αποκαλύψει το «θύμα»,

ο «θύτης» τού είχε πει την προσβλητική φράση

«Ρουφιάνε, ρουφιανάκο, δεν θα κάνεις ποτέ καριέρα.»

(εξ ου και το «θύμα» εδήλωνε μέχρι πρότινος

ότι δεν ήθελε να έχει την οποιανδήποτε τυπική επαφή με τον «θύτη»).

 

Όμως, όπως αποδείχθηκε,

οι απανωτές παραμονές τού ομοφοβικού παραληρηματικού λαϊκιστή στο παιχνίδι

και οι πολυάριθμες νίκες που έχει καταγάγει στις ψηφοφορίες αποχώρησης,

οδήγησαν -εξαιρουμένων τού Τζέϊμς και τού Νίκου-

όλους τούς συμμετέχοντες σε άρδην αλλαγή συμπεριφοράς

(η λόγια λέξη που καταγράφει το φαινόμενο είναι η «Κυβίστηση»,

η λαϊκή λέξη είναι η «Κωλοτούμπα»).

 

Ως εκ τούτου, μπροστά στο Συμφέρον και στην «Επιβίωση»,

τι να λέει κι ένα πεταχτό χαμουρεματάκι·

εδώ υπάρχουν άτομα σε υψηλούς θώκους τής Νεοελληνικής Κοινωνίας,

που αν τούς αφήσεις λίγο «τυράκι» κάτω από το γραφείο σου,

γονατίζουν εν ριπή οφθαλμού μπροστά σου

και επιδίδονται με τεράστια προθυμία στον ηδονικό «απογαλακτισμό» σου.

 

Επιμύθιο:

Το φιλί μεταξύ ανδρών που είδαμε στο «Survivor»,

προσβάλλει ΚΑΙ την Ετεροφυλοφιλία, ΚΑΙ την Ομοφυλοφιλία,

ΚΑΙ συνολικώς το Ανθρώπινο Είδος,

διότι εξέπεμψε την πιο ποταπή και ανήθικη μορφή τηλεοπτικής εκπόρνευσης,

εκχυδαΐζοντας την πλέον ιερή έκφραση Αγάπης: το Φιλί.

 

Ουδέν θετικό μήνυμα· μόνο Υποκρισία, Ανακολουθία, Προσποίηση, Ψέμα.

Σε αυτό το -ομοφυλοφιλικού χαρακτήρα- φιλί

συμμετείχαν ένα άτομο που διαπιστωμένα απεχθάνεται τούς ομοφυλόφιλους

και ένα άτομο που διετράνωνε ότι απεχθανόταν τον απεχθανόμενο τούς ομοφυλόφιλους.

ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ.

 

Επί τού Πιεστηρίου:

Στην εκπνοή τού παρόντος πονήματος, τι λέτε ότι μού ανεσύρθη στο μυαλό;

Ενθυμήθην τον περιβόητο διευθυντή τού «F.B.I.», τον Τζέϊ-Έντγκαρ Χούβερ,

ο οποίος το πρωΐ ήταν φανατικός διώκτης των ομοφυλοφίλων

(αποτελώντας εμβληματικό πρόσωπο

για το πουριτανικό τμήμα τής Αμερικανικής Κοινωνίας)

και το βράδυ «εψώνιζε» ερωτικούς συντρόφους στα «gay bars»

ικανοποιώντας την απεγνωσμένα κρυπτόμενη ομοφυλοφιλία του.

Εν τέλει, δεν αλλάζουν οι εποχές.

 

Απ’ την άλλη, όμως,

ακούω όλες αυτές τις έντιμες ιερόδουλες να εξεγείρονται και να μού λένε

«Εμείς, Υπο-Κοσμικέ, ήμασταν ότι ήμασταν,

ξεπουλούσαμε το σώμα μας και καταρρακώναμε την ψυχή μας,

αλλά ουδέποτε θα δεχόμασταν να εκπορνεύσουμε το φιλί μας

για να παραμείνουμε σε ένα γαμημένο παιχνίδι.».

Συγγνώμη, ΚΥΡΙΕΣ μου. Συγγνώμη.

Εν τέλει, αλλάζουν οι εποχές…

 

Ο Υπο-Κοσμικός

(Twitter: @Ypokosmikos

https://twitter.com/Ypokosmikos)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης