*** Φίλες και Φίλοι, συγκλονίζει η Σάσα Μπάστα,
η οποία έσπασε το στρινγκ της (εεε…, τη σιωπή της, ήθελα να πω)
και μάς απεκάλυψε μία πτυχή τής ζωής της
που ούτε που είχε περάσει απ’ το μυαλό μας.

* Συγκεκριμένα, η φερέλπιδα νεαρά (είσαι η φερελπίδα μας, κ.λπ., κ.λπ.),
ερωτήθη αν στα χρόνια που έκανε γυμνές φωτογραφίσεις
είχε δεχθεί και κάποια πρόταση να συμμετάσχει σε ερωτική ταινία.
Η απάντησή της συγκινεί..:
«Έχω δεχθεί κι εγώ τηλεφώνημα (πώς λέμε “Σαν παιδί κι εγώ…”).
Νομίζω έκλαιγα με αναφιλητά για πάρα πολύ καιρό,
για τον λόγο ότι με πήρανε τηλέφωνο κι ότι το σκεφτήκανε μόνο.
Εμμ…, το καταλαβαίνω, αλλά σα Σάσα πειράχτηκα.
Όχι θίχτηκα·
(με επείραξε το γεγογός) ότι έχω οικογένεια.
Ότι ποτέ δεν θα το έκανα όλο αυτό
σε κανέναν απ’ τούς δικούς μου ανθρώπους.».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

*** Φίλες και Φίλοι,
εκεί που τα είχα ακούσει όλα στη ζωή, το άκουσα κι αυτό
(οπότε, τώρα τα έχω ακούσει όλα συν ένα).
Πάμε να δούμε αναλυτικά,
με τον δέοντα σεβασμό και με τη δέουσα κατάνυξη
όσα μάς λέει η «Ιέρεια τού Κλαρίνου».

* «Έχω δεχθεί κι εγώ τηλεφώνημα.
Νομίζω έκλαιγα με αναφιλητά για πάρα πολύ καιρό.».
Ωπ, εδώ κάνουμε στάση,
διότι υπάρχει ένα τεράστιο νοηματικό κενό, ένα ιλιγγιώδες χάσμα.

Όταν κλαις με αναφιλητά για πάρα πολύ καιρό,
δεν το θυμάσαι με σιγουριά;
Λες «νομίζω»;
Εκτός
-τι να πω κι εγώ· ψάχνω μία λογική εξήγηση-
αν αυτή είναι μία νέα μορφή ταπεινότητας που προμοτάρει η Σάσα·
δηλαδή, κάνεις ό,τι κάνεις,
αλλά στη συνέχεια δεν το λες με απόλυτο, με κατηγορηματικό τρόπο,
ώστε να μην προκαλείς το Κοινό Αίσθημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παραδείγματος χάριν,
πίνεις νερό, και αμέσως μετά λες «Νομίζω ότι ήπια νερό».
Κάνεις σεξ, και αμέσως μετά λες «Νομίζω ότι έκανα σεξ».

Μμμ, τώρα που το βλέπω και γραμμένο, δεν είναι άσχημο·
έχει μία συστολή αυτή η διατύπωση,
ενώ εκπέμπει και μία φιλοσοφική διάθεση·
πώς είχαμε έως τώρα το «Τα πάντα ρει» τού Ηράκλειτου·
ε, τώρα η εν’ λόγω ρήση μετατρέπεται σε «Τα Μπάστα ρει».

* Και συνεχίζουμε,
συμπεριλαμβάνοντας και το επόμενο σκέλος τής πρότασης
που εξεστόμισε η γλυκιά και αθώα Σάσα..:
«Νομίζω έκλαιγα με αναφιλητά για πάρα πολύ καιρό,
για τον λόγο ότι με πήρανε τηλέφωνο κι ότι το σκεφτήκανε μόνο.».

Πώς ετόλμησαν και μόνο να το σκεφτούνε να πάρουνε τηλέφωνο τη Σάσα;
Πώτς γκένεν αυτό, ρε παιδιά..;
Μα για όνομα τού Ρόκο Σιφρέντι,
πώς ετόλμησαν και μόνο να το σκεφτούνε
ότι η Σάσα θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο;

Πας, ρε αθεόφοβε,
και προτείνεις στην ομόσταβλη τής Ελένης Λουκά να παίξει σε τσόντα;
Στην ομόσταβλη τής Ελένης Λουκά, ρε αλήτη..;
Ποιος σού έδωσε αυτό το δικαίωμα;
Η κοπέλα έχει άλλες αναζητήσεις και δεν είναι σαν τα μούτρα σου.
Και αν δεν πιστεύεις,
ορίστε δύο αποστομωτικές αποδείξεις
ότι η Σάσα Μπάστα είναι «Κορίτσι τής Ιεραποστολής»!


(αν θέτε περισσότερες «αποστομωτικές αποδείξεις» να πάτε στο «Google»·
τι θα το κάνουμε εδώ· «American Bar»;)

* Και,
αφού επισημάνω ότι βρήκα ιδιαίτερο γλωσσικό ενδιαφέρον
στον σολοικισμό «σα Σάσα πειράχτηκα»
(με τρελαίνουν τα τρία «σα» στη σειρά»,
ενώ υποψιάζομαι ότι η ηρωΐδα μας αποφεύγει να πει «ως Σάσα πειράχτηκα»,
διότι επιθυμεί να αποστασιοποιηθεί από το γεγονός,
ώστε να αποφύγει να δει τη ζωή της σαν μια ξένη φορτική),
πάμε και στο κομβικό σημείο τής απάντησής της..:
«…ποτέ δεν θα το έκανα όλο αυτό
σε κανέναν απ’ τούς δικούς μου ανθρώπους.».

Ωπ, τι ακούμε εδώ..;
Η ηρωΐς τής ιστορίας μας
δεν λέει ότι ουδέποτε θα το έκανε «όλο αυτό» στον εαυτό της,
αλλά ότι δεν θα το έκανε στους δικούς της ανθρώπους.
Άρα, ποιο είναι το συμπέρασμα;
(έλα ντε, ποιο είναι το συμπέρασμα;)

*** Κλείνοντας, Φίλες και Φίλοι,
αποστασιοποιούμαι από όσα είπαμε έως τώρα
και θα ανοίξω τούς πνευματικούς ορίζοντές μας λέγοντας ότι..:
Στην Ελλάδα,
η Οικογένεια και η Τσόντα είναι δύο παράλληλες ευθείες που συναντιούνται.
Δεν συναντιούνται συχνά, αλλά συναντιούνται.
Και όταν συμβεί αυτό,
δυσφημίζεται η Οικογένεια και διαφημίζεται η Τσόντα.
Και οι νοούντες νοήτωσαν…

*** Φεύγω για να σάς λείψω
και θα επιστρέψω για να μη σάς λείπω…

*** Ες σήμερον τα σπουδαία, ες αύριον τα σπουδαιότερα…

*** Τα λέμε αύριο…

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης