*** Φίλες και Φίλοι,
εγώ σάς τα ’λεγα ότι ο Ντάνος δεν είναι σωστός χαρακτήρας
και να που πλέον επιβεβαιώνομαι περίτρανα.
Συγκεκριμένα,
μέσα στην εορταστική περίοδο βγήκε η φήμη
ότι ο Αγγελόπουλος τσακώθηκε με φωτογράφο
και αντί αυτός να σεβαστεί την Ιερή Έννοια τής Φήμης,
βγήκε και διέψευσε ότι υπήρξε τέτοιο περιστατικό.
Μάλιστα (άκουσον-άκουσον τι είπε ο αθεόφοβος),
ισχυρίστηκε ότι την ώρα που υποτίθεται ότι συνέβη ο καβγάς στη Γλυφάδα,
αυτός βρισκόταν στα Μετέωρα για τα γυρίσματα τού «Τατουάζ».

* Μα είναι πράγματα αυτά, ρε Ντάνε..;
Βγαίνουν και σε συκοφαντούν,
και εσύ αντί να το δεχθείς
και να συνεισφέρεις στη διαιώνιση τής συκοφαντίας,
αρχίζεις τις διαψεύσεις και χαλάς την πιάτσα.
Δηλαδή,
σε επείραζε να βγεις και να πεις ότι
«Εκεί, παιδιά, που έκανα γυρίσματα στα Μετέωρα,
μού δημιουργήθηκε μία ακατανίκητη επιθυμία
να πάω να πλακωθώ στο ξύλο με έναν παπαράτσο στη Γλυφάδα.
Όπερ και εγένετο.».
Έτσι γίνονται οι σωστές δουλειές, Σκιαθίτη νεοσσέ…
(παρεμπιπτόντως,
για να κάνω κι ένα αθώο πείραγμα,
το «Όπερ και εγένετο» το λένε άραγε στη Σκιάθο ή είναι too much;
Και επίσης παρεμπιπτόντως,
παρ’ ότι τα Ιταλικά μου είναι τόσο περιορισμένα
που δεν γεμίζουνε ταξί ούτε με τον ταξιτζή,
να ξέρετε εσείς εκεί στις «τηλεοράσεις»
ότι η λέξη «παπαράτσι» είναι Πληθυντικός•
ο Ενικός είναι «παπαράτσο»•
οπότε, σταματήστε να πετάτε… παπαρατσιές).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

*** Πάμε, όμως, τώρα,
στο αγαπημένο ζευγάρι τής στήλης
που δεν είναι άλλο από τα «Under Armour» που φοράει ο Στεφ Κάρι…
Εεε…, μπερδεύτηκα•
που δεν είναι άλλο
από τον Αλέξανδρο Λυκουρέζο και τη Νατάσα Καλογρίδη.

* Οι δυο τους έκαναν ειδυλλιακές πασχαλινές διακοπές στις Μαλδίβες
(για την ακρίβεια, δεν ήταν μόνοι τους, αλλά είχαν και… φανοστάτη),
με τη Νατάσα να ξεδίνει και να κάνει διάφορες κοριτσίστικες τρελίτσες•
ως αντικομφορμίστρια που είναι, μπήκε στη θάλασσα φορώντας γόβες,
ενώ πληροφορίες που λένε ότι ο Αλέξανδρος τη μιμήθηκε
και βούτηξε κι αυτός στο νερό φορώντας λουστρίνια,
ελέγχονται ως ανακριβείς.

* Πάντως, ευτυχώς να λέμε που η Νατάσα δεν ανήκει στα «Ο.Υ.Κ.»,
διότι θα έκανε μόδα τα δωδεκάποντα βατραχοπέδιλα
και θα έθετε εν’ κινδύνω την Ισορροπία τού Στρατεύματος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* Όμως, όλα τούτα, φίλες και φίλοι, είναι ήσσονος σημασίας λεπτομέρειες,
μπροστά σε αυτό που ευθύς αμέσως θα αναφέρω.
Θέλω, λοιπόν, να καταγγείλω την Ελληνική Κοινωνία,
για την κρίση αξιών από την οποία ταλανίζεται.
Διότι,
είναι δυνατόν να επιστρέφει από τις Μαλδίβες το «Εθνικό Ζεύγος»
και να μην το υποδέχονται εκατομμύρια κόσμου;
Πού είναι οι εποχές που επέστρεφε ο Καραμανλής από το Παρίσι
και πηγαίναμε όλοι στο αεροδρόμιο να τον υποδεχθούμε;
Πού είναι η εποχή που ο ΠαυλοΘανάσης Γιαννακόπουλος
έφερνε στην Ελλάδα τον Ντομινίκ και πηγαίναμε πάλι όλοι στο αεροδρόμιο;
Είναι δυνατόν να γυρίζουν από διακοπές ο Λυκουρέζος και η Καλογρίδη,
και να τούς υποδέχεται μόνο η κάμερα τής εκπομπής
«Στη φωλιά των Κου-Κου»;
Oh, Mon Dieu, οποία παρακμή…

*** Ας μεταφερθούμε
και σε ένα άλλο μεγάλο «Εικονικό Είδωλο»,
τη Ραμόνα,
η οποία σε συνέντευξή της είπε τα εξής… σημαντικά:
«Οι Ελληνίδες είστε αρκετά καλοντυμένες,
αλλά πρέπει να τολμάτε περισσότερο.
Πολλές δηλώνουν “fashion bloggers”•
εγώ, πάλι, τις αποκαλώ “θύματα τής Μόδας”.
Μέσα από τα ρούχα πρέπει να δείχνουμε το προσωπικό μας στυλ
και όχι να σκοτωνόμαστε να προσαρμοστούμε στις νέες τάσεις…».

* Έλα, ρε Ραμόνα, πες τα επιτέλους…
Παιδιά,
το κορίτσι έχει απόλυτο δίκιο
και πρέπει τον λόγο της να τον ακούμε με ευλάβεια και κατάνυξη.
Να…, για παράδειγμα,
όταν η Ραμόνα πήγε στην εκπομπή τής Σάσας Σταμάτη
φορώντας έναν δίσκο στο κεφάλι,
το έκανε ακριβώς επειδή δεν σκοτώνεται να προσαρμοστεί στις νέες τάσεις•
εξ’ ου και φορούσε δίσκο (και μάλιστα, τής «Columbia»)•
αν ήταν θύμα τής Μόδας,
θα έβαζε στο κεφάλι της cd
(το οποίο, βεβαίως, πρέπει να πούμε,
πως έχει το πλεονέκτημα ότι διώχνει τα περιστέρια
και δεν σε κουτσουλάνε στη μούρη).

* Εν’ πάση περιπτώσει,
εγώ θα ακολουθήσω τις οδηγίες τής Ραμόνας
και ως ρομαντικός τύπος που είμαι
(και με δεδομένο ότι δεν μού αρέσουν τα ρίσκα,
αλλά προτιμώ την Παράδοση),
θα εμφανιστώ σύντομα σε εκπομπή φορώντας στο κεφάλι μου μία λατέρνα•
εντάξει, όχι πολύ μεγάλου μεγέθους,
διότι μ’ αρέσει να είμαι διακριτικός και να μην προκαλώ με την παρουσία μου.

*** Βρε πώς αλλάζουν οι καιροί…
Μέχρι πριν από λίγα χρόνια,
δεν υπήρχε άνθρωπος που να μην ήθελε να εργαστεί σε «Mega» και «ΑΝΤ1»•
τώρα, το «Mega» βρίσκεται μεταξύ φθοράς και… φθοράς,
ενώ ο «ΑΝΤ1» έχει κατρακυλήσει στην 4η θέση
και -όπως έχει διαρρεύσει από χθες-
επίκεινται μειώσεις στους μισθούς των εργαζομένων του.

* Εγώ θα κάνω μία σχηματική-αντισυμβατική πρόταση
προκειμένου ο «ΑΝΤ1» να ξαναμπεί στον δρόμο των επιτυχιών.
Ουδεμία μείωση στους μισθούς των υφισταμένων,
εκκωφαντική μείωση στους μισθούς των προϊσταμένων.
Σάμπως φταίν’ οι θυρωροί και οι τηλεφωνήτριες
που πλέον το κανάλι βλέπει τις τηλεθεάσεις με τα κυάλια;
Σάμπως φταίν’ οι ρεπόρτερς;

* «Έλα ’δώ, Διευθυντή Προγράμματος.
Σού κόβω το 80% των αποδοχών σου
και θα αμείβεσαι κυρίως με bonus παραγωγικότητας και απόδοσης.
Αν έχεις εμπιστοσύνη στις ικανότητές σου, το δέχεσαι.
Αν όχι,
μπορείς να ανοίξεις την πόρτα
και να πας να καταστρέψεις άλλον σταθμό με τις επιλογές σου…
(το επαναλαμβάνω:
αυτό που λέω είναι σχηματικό
και δεν φωτογραφίζω, ούτε αναφέρομαι σε συγκεκριμένα πρόσωπα).

* Ξέρετε, φίλες και φίλοι,
πώς λειτουργούσε το συστηματάκι όλα τα προηγούμενα χρόνια;
Ξέρετε τι γινόταν σε όλα τα κανάλια κατά την εποχή τής ψεύτικης ευμάρειας;
Και να μη γνωρίζετε, ήρθε η ώρα να το μάθετε…

* Είχες, λοιπόν,
κάτι ακριβοθώρητους και υψηλότατα μισθοδοτούμενους ρεμπεσκέδες,
οι οποίοι κάθε τέτοια εποχή
(όταν, δηλαδή, έκλεινε η τηλεοπτική σεζόν),
φανέρωναν τα σχέδιά τους για την επόμενη χρονιά..:
«Το καλοκαίρι θα πάω ένα ταξιδάκι αναψυχής στην Αμερική,
και για να φέρω νέες ιδέες».

* Τούς επλήρωνε το κανάλι τα έξοδα για το πολυτελέστατο «ταξιδάκι»
(στο οποίο συμπεριλαμβάνονταν τα εξάστερα ξενοδοχεία,
τα ακριβότερα εστιατόρια, και λοιπά, και λοιπά),
και τούς έδινε και το «χαρτζιλίκι» για να αγοράζουν «νέες ιδέες»•
εν’ κατακλείδι, πηγαίναν’ στο Αμέρικα για να καλοπεράσουν,
για να πουλάνε μούρη, και για να φέρνουν από εκεί concepts εκπομπών.

* Και το φλέγον ερώτημα, το τσουρουφλίζον ερώτημα, είναι ένα..:
Η «Νέα Ιδέα» βρίσκεται στην Αμερική ή στο μυαλό μας;
Η «Νέα Ιδέα» αγοράζεται μόνο, ή γεννιέται κιόλας;
Πόσα τηλεοπτικά στελέχη έχουν εισαγάγει μία δική τους «νέα ιδέα»
στο πρόγραμμα τού σταθμού που εργάζονται;

* Αλλά τι ρωτάω..;
Εδώ έχουμε φτάσει να είναι θεοποιημένος ο Σταμάτης Μαλέλης
επειδή στη δεκαετία τού ’90 εφήρμοσε τα «τηλεοπτικά παράθυρα»
(που ήταν μεν καινοτομία για την Ελλάδα, αλλά όχι πρωτότυπη εφαρμογή).
Έκτοτε, η βελόνα έχει κολλήσει για την τηλεοπτική «Ψωροκώσταινα»,
και η μοναδική μας ελπίδα για κάτι πρωτότυπο,
περιορίζεται στην έμπνευση που μπορεί να έχει
ο σεναριογράφος κάποιας σειράς.
Διότι, κατά τα λοιπά, δεν…

* Κάτι τελευταίο..:
Η ποιοτική διαφορά τής Ελλάδας από την Αμερική δεν είναι ο πληθυσμός•
ο πληθυσμός είναι ποσοτικό μέγεθος.
Η ποιοτική μειονεξία τής χώρας μας απέναντι στις Ηνωμένες Πολιτείες,
είναι ότι τα «αμερικανάκια» τολμούν να γεννούν ιδέες,
ενώ εμείς περιοριζόμαστε στην υϊοθεσία.
Έτσι είναι• τα πολλά «λούσα» στειρώνουν την Πνευματικότητα.

*** Ες σήμερον τα σπουδαία, ες αύριον τα σπουδαιότερα…

*** Τα λέμε αύριο…

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης