Ο παγκοσμίως επιτυχημένος διαφημιστής Peter Economides μίλησε για τη γνωριμία και τη συνεργασία του με τον Στηβ Τζομπς, τον υπερκαταναλωτισμό των Ελλήνων, αλλά και την επιλογή του νε καιρώ κρίσης να ζήσει στην Ελλάδα.

Ο δημιουργός του σλόγκαν «Give Greece A Chance» («Δώστε στην Ελλάδα μια ευκαιρία») σε συνέντευξή του στην εκπομπή «Κορίτσια για Σπίτι» τόνισε ότι για τους Έλληνες το «κυνήγι» της μάρκας είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι του προβλήματος της χώρας και της κρίσης που διανύει, ενώ παράλληλα αποκάλυψε ποιο μέρος της Ελλάδας θα επέλεγε να διαφημίσει σε όλο τον κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε τη συνέντευξη:

Επιμέλεια: Μαριάννα Μαρμαρά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης