Ο Γιώργος Αγγελόπουλος είναι αναμφιβόλως ένα από τα πρόσωπα
που κυριαρχούν στην επικαιρότητα τα δύο τελευταία χρόνια.
Μετά τη συμμετοχή του και την κυριαρχική νίκη του στο «Survivor»,
άνοιξαν διάπλατα γι’ αυτόν οι πόρτες τής Τηλεόρασης, τής Διαφήμισης
και εν’ γένει τού Θεάματος,
με αποτέλεσμα ο «Ντάνος» να έχει κάνει αρκετά αξιοσημείωτα βήματα.

Ήδη,
μεγάλα brands τού έχουν εμπιστευθεί την προώθηση των προϊόντων τους,
θέλοντας να προσποριστούν εμπορικώς τη μεγάλη δημοφιλία του,
αλλά ξάφνου προέκυψε ένα απρόσμενο θέμα με ανυπολόγιστες συνέπειες
(λέμε τώρα).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φίλες και Φίλοι, ο Ντάνος έχει σωσία. Όχι εσκεμμένα, αλλά έχει σωσία.
Και επειδή αδημονείτε να διαπιστώσετε
αν είναι ακριβής ο τίτλος «ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ»
ή αν τον βάλαμε για τα «κλικς»,
ευθύς αμέσως θα σάς αποδείξω πόσο άδικο είχατε να σκεφθείτε καχύποπτα.

Ορίστε, λοιπόν, ο σωσίας τού Ντάνου…

(ωχ, μπερδεύτηκα·
ο Ντάνι ντε Βίτο είναι ίδιος με τον Σβαρτσενέγκερ, όχι με τον Ντάνο)

Εντάξει, έπαιξα λίγο μαζί σας για να επιτείνω την αναμονή σας,
αλλά έφτασε η στιγμή να διαπιστώσετε ότι σάς έλεγα την αλήθεια.
Δείτε τον αγνώστου ταυτότητας τύπο
που πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση φαρμακευτικής εταιρείας.
Αυτός, ναι, είναι ίδιος με τον Ντάνο!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τον βλέπεις και λες «Ο Ντάνος».
Όμως, δεν είναι.

Πράγματι,
η ομοιότητα είναι απίστευτη
και μάλιστα μπήκα αρχικώς στη διαδικασία
να τηλεφωνήσω στον ίδιο τον Γιώργο Αγγελόπουλο
για να βεβαιωθώ ότι δεν είναι αυτός,
έτσι ώστε να έχω διασφαλίσει και τη δημοσιογραφική μου πιστότητα.

Όμως, εν’ τέλει δεν χρειάστηκε,
διότι υπάρχουν δύο στοιχεία που τον ξεχωρίζουν από τον σωσία του.
Ο Ντάνος έχει ένα «καρουμπαλάκι» στη δεξιά πλευρά τού μετώπου του,
ενώ και ο σωσίας είναι μεγαλύτερος ηλικιακά.
Παρά ταύτα, συνεχίζω να μην είμαι σίγουρος…

μ.Γ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης