Η συζήτηση για το One Channel του Μαρινάκη άρχισε να φουντώνει στα δημοσιογραφικά στέκια τις πρώτες απογευματινές ώρες, όταν από το γραφείο Τύπου του Ολυμπιακού (!) άρχισαν να φεύγουν τα πρώτα non paper με αποδέκτες τους ρεπόρτερ της… ομάδας, το περιεχόμενο των οποίων αποκαλύπτει το SDNA:

«Καλησπέρα. Κάντε παρακαλώ ένα θέμα για το νέο κανάλι που άνοιξε. Ενθουσιασμός από την πρώτη εμφάνιση του One TV κλπ. Ένα ωραίο διθυραμβικό με πληροφορίες κλπ».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αρχικά, να σημειωθεί ότι το μήνυμα είχε την απαιτούμενη ευγένεια. Μπορεί το πρώτο ρήμα του να είναι σε προστακτική έγκλιση («κάντε»), αλλά τουλάχιστον περιέχει ευγένεια, αφού χρησιμοποιείται και το «παρακαλώ». 

Ωστόσο, κατ’ ουσίαν το κατά παραγγελία ρεπορτάζ που ζητείται, δεν διαφέρει σε τίποτα από μία παραγγελία φαγητού delivery. Και τι ζητάνε μωρέ οι άνθρωποι; Ένα διθυραμβικό κείμενο, στο οποίο ο συντάκτης να τονίζει οπωσδήποτε τον ενθουσιασμό που προκάλεσε από την πρώτη του εμφάνιση. Ένα κατά παραγγελία ρεπορταζάκι. Σιγά… 

Σε ανάλογες περιστάσεις έχουν καταφτάσει non papers για φιλανθρωπίες, επιτυχίες (;) με την Νότιγχαμ, τον μεταμορφωμένο Πειραιά και τώρα που βρισκόμαστε και σε προεκλογική περίοδο μπόλικη πολιτική. Πιάσε και έναν ενθουσιασμό για το νέο κανάλι και έχεις ολόκληρο το ψυχογράφημα ενός ρεπόρτερ Ολυμπιακού που καθημερινά πρέπει να ασχολείται με δικαστικά, ποδοσφαιρικά, δημοτικά, πολιτικά, διεθνή και από σήμερα ΚΑΙ τηλεοπτικά ζητήματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: sdna.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης