Η «Δυναστεία τού Σεξισμού» στην πιο φτηνιάρικη μορφή της.
 

Τα 80’s υπήρξαν μία δεκαετία-ορόσημο για τη «ShowBiz» παγκοσμίως·

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

δεν ήταν μόνο οι μουσικές τάσεις που εμφανίστηκαν τότε

και εξακολουθούν έως σήμερα να αποτελούν σημεία αναφοράς,

δεν ήταν μόνο οι αναρίθμητες blockbusters ταινίες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

που άφησαν ανεξίτηλο το στίγμα τους στην 7η Τέχνη,

αλλά και οι αξεπέραστες αμερικανικές «σαπουνόπερες» που καθήλωναν τις μάζες

και έγραφαν ιστορία προκαλώντας τηλεοπτική υστερία.

 

Η «Σαπουνόπερα»

-η οποία, ειρήσθω εν παρόδω,

έλκει την ονομασία της από την αγγλική λέξη «soap»

(καθώς η χρηματοδότηση αυτών των πανάκριβων παραγωγών

προερχόταν κυρίως από εταιρείες απορρυπαντικών)

και από τον ειρωνικό προσδιορισμό «όπερα»

που είχαν προσδώσει οι Αμερικανοί κριτικοί τηλεόρασης στη συγκεκριμένη τυπολογία-

ήταν ένα είδος καθημερινής σειράς

που εστήριζε το σενάριό της

στην επεισοδιακή και συχνά ρασπουτινική ζωή τής «High Society». 

 

Ε, λοιπόν,

δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία

ότι η καλύτερη «σαπουνόπερα» όλων των εποχών, η «Πρώτη των Πρώτων»,

ήταν η αξέχαστη «Δυναστεία».

 

Ο πλέον χαρακτηριστικός και αλησμόνητος ρόλος στη «Δυναστεία»

ενσαρκώθηκε από την Τζόαν Κόλινς,

η οποία υποδυόταν μία σατανική, ραδιούργα, αδίστακτη

και αφθάστως οπορτουνίστρια γυναίκα, 

που αρχικώς ζούσε με τη διατροφή τού πρώην συζύγου της

και μετέπειτα εξελίχθηκε σε αντίπαλό του στον τομέα των επιχειρήσεων.

Και το ονοματεπώνυμο αυτής: «Αλέξις Κάρινγκτον-Κόλμπι».

 

Η «Αλέξις» δεν είχε τον παραμικρό σεβασμό στο Γυναικείο Φύλο·

διόλου τυχαία, ήταν ορκισμένη εχθρός τής Κριστλ (Λίντα Έβανς),

καθώς δεν τής συγχωρούσε ότι ήταν η διάδοχός της

στη ζωή και στην καρδιά τού μεγιστάνα Μπλέϊκ Κάρινγκτον.

 

Την ίδια έλλειψη σεβασμού προς το Γυναικείο Φύλο

επιδεικνύει στο «Survivor» και ο… Αλέξις Κάρινγκτον-Παππάς.

 

Δυστυχώς, εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με «σαπουνόπερα»,

αλλά με μία θλιβερή πραγματικότητα.

Ο 35χρονος εκκολαπτόμενος ηθοποιός αποδεικνύει

-με την επαναλαμβανόμενα απαράδεκτη στάση του στο «ριάλιτι επιβίωσης»-

ότι οι πλούσιες προσλαμβάνουσες που διαθέτει από τον χώρο τού Μόντελινγκ

(και εν γένει τού Θεάματος),

ουδόλως τον έχουν βοηθήσει

να αποβάλει τον υφέρποντα -πλην όμως, πασίδηλο- μισογυνισμό του.

 

Έτσι, σε διάστημα μόλις μερικών ημερών,

ο «Αλέξις Κάρινγκτον»-Παππάς υπέπεσε σε απανωτές άνανδρες συμπεριφορές

με θύματα την Ελευθερία Ελευθερίου και την Άννα-Μαρία Βέλλη.

 

Ο χαρακτηρισμός «άνανδρες συμπεριφορές» είναι μεν σκληρός,

αλλά είναι απολύτως δίκαιος, ακριβής και ουδόλως υπερβολικός.

Διότι,

ποιος σοβαρός άντρας θα διέπραττε και θα έλεγε 

αυτά που διαπράττει και λέει ο 35χρονος εκκολαπτόμενος ηθοποιός

εκθέτοντας με ποταπούς και θρασύδειλους τρόπους δύο γυναίκες… 

 

Αρχικώς,

ο Παππάς επετέθη δι’ ασήμαντον αφορμήν στην Ελευθερία Ελευθερίου

και -διασύροντας κάθε έννοια στοιχειώδους διακριτικότητας

που οφείλει ένας άντρας προς μία γυναίκα-

εξεστόμισε σε πανελλήνια μετάδοση τα εξής θλιβερά..:

«Μού την έπεφτε… Με έλεγε “Αγάπη μου” και “Άντρα μου”.».

 

ΞΕΥΤΙΛΑ.

Ένας -φαινομενικά- αρρενωπός και γοητευτικός τύπος,

ένα άτομο που επί τής ουσίας ξεχειλίζει εγωπάθεια,

φτάνει στον απύθμενο ξεπεσμό να γίνεται «καρφί»

και χωρίς την παραμικρή αξιοσημείωτη απειλή

να προσπαθεί να προστατεύσει τον ζωτικό του χώρο

ασελγώντας στη δεοντολογία που επιβάλλουν οι ιδιωτικές διαπροσωπικές σχέσεις.

 

Όχι, δεν επιδίδομαι σε εύκολο φεμινιστικό μανιφέστο,

ούτε προβαίνω σε de facto και a priori αθωώσεις τού Γυναικείου Φύλου·

άλλωστε,

είμαι αδιαπραγμάτευτα υπέρμαχος τής αντίληψης

ότι το Δίκαιο είναι Άφυλο (και Αταξικό, κ.λπ.),

ενώ συνάμα απεχθάνομαι αυτές τις μεγαλόστομες καυλάντες

που είναι πολύ τής μοδός στην εποχή μας

(θεωρώ από επιπόλαιες και πρόστυχες, έως απολύτως χειριστικές,

τις προσφωνήσεις «Αγάπη μου», «Άντρα μου», «Γυναίκα μου»,

μετά από μόλις ελάχιστες ημέρες γνωριμίας).

 

Το μόνο που κάνω εν προκειμένω,

είναι να (υπο)στηρίζω τούς Κώδικες τού Ανδρισμού και το εθιμικό δίκαιό τους· 

πόσω μάλλον τώρα, στην εξαιρετικά ζοφερή συγκυρία που διάγουμε ως κοινωνία, 

με τις αλλεπάλληλες καταγγελίες γυναικών (αλλά και ανδρών)

για σεξουαλικές κακοποιήσεις που υπέστησαν από κατονομασμένα ακριβοθώρητα ανδρείκελα. 

 

Εδώ, λοιπόν, έχουμε έναν ψυχρό, αναίσθητο και αδίστακτο λούμπεν νάρκισσο,

ο οποίος δεν ορρωδεί να καταστρατηγήσει το «off the record»

με τον πιο αρχετυπικά λιγούρικο τρόπο.

 

«Μού την έπεφτε… Με έλεγε “Αγάπη μου” και “Άντρα μου”.».

Αυτές οι διατυπώσεις θα μπορούσαν να αποτελούν ατάκες

στην πρώτη διαφήμιση ανδρικής σερβιέτας ή ανδρικού τεστ εγκυμοσύνης.

Σε απλά Ελληνικά, δεν λέγονται αυτά τα πράγματα. ΔΕΝ ΛΕΓΟΝΤΑΙ.

 

Κι όμως λέγονται…

Επιχειρώντας να στοιχειοθετήσει ο «Αλέξις Κάρινγκτον»-Παππάς

ότι η Κύπρια συμπαίκτριά του προσεπάθησε να τον χρησιμοποιήσει

και να τον δεσμεύσει συναισθηματικά,

προέβη σε αυτήν τη μικροαστική αποκάλυψη. 

 

Γιατί το έκανε;

Θα σας το πω ευθύς αμέσως το «γιατί»

(άθελά του, το απεκάλυψε ο ίδιος ο δήθεν παθών).

 

Προσέξτε τι άλλο είπε ο 35χρονος εκκολαπτόμενος ηθοποιός…

Ανέφερε ότι τον ενόχλησε ιδιαίτερα το γεγονός, 

πως κατά το διάστημα που οι σχέσεις του με τη συγκεκριμένη γυναίκα ήταν καλές,

τον ερωτούσε για την εκάστοτε επικείμενη ψήφο του,

αλλά στη συνέχεια εκείνη εψήφιζε διαφορετικά άτομα.

 

Εδώ είναι το μυστικό·

ο Παππάς ενοχλήθηκε που δεν εμπόρεσε να στήσει τη δική του κλίκα

και να χειραγωγεί -κατά το δυνατόν- την ψηφοφορία τής ομάδας.

Έτσι,

αφού διεπίστωσε ότι η Ελευθερία Ελευθερίου δεν ήταν τυφλό υποχείριο τής (όποιας) γοητείας του,

κατέφυγε με γελοιωδέστατο τρόπο στην -κατά τα λοιπά- δοκιμασμένη μέθοδο

που συμπυκνώνεται στον όρο «Αυτο-Θυματοποίηση».

 

Όμως, η Ξευτίλα δεν είχε τελειώσει εδώ·

τουναντίον, προσέλαβε διαστάσεις μονιμότητας και έγινε «ΚΑΤΑΝΤΙΑ».

 

 Ο χυδαίος Παππάς έφτασε στο απώτατο σημείο χαμέρπειας

να κατηγορήσει εντελώς αυθαίρετα και αναπόδεικτα την Άννα-Μαρία Βέλλη

για «ερωτική σχέση» με συμπαίκτη τους.

 

Έχοντας εντονότατη κόντρα ΚΑΙ με τη συγκεκριμένη κοπέλα

-και αδιαφορώντας για το γεγονός ότι αυτή βρίσκεται σε σχέση εκτός παιχνιδιού-

εθέλησε να την εκδικηθεί για το γεγονός ότι τού ήσκησε δριμεία κριτική

μετά από την κατάφωρη παραβίαση των κανόνων τού «Survivor»

(ο Παππάς μαζί με τον νυν φίλα προσκείμενό του, τον σωσία τού Tyrion Lanister

βγήκαν προς άγραν παράνομης τροφής

και μάλιστα -σύμφωνα με τις υπάρχουσες δημοσιογραφικές πληροφορίες-

υπήρξε και χειροδικία εις βάρος τού «security» που τούς ανεκάλυψε).

 

Ως εκ τούτων,

καθίσταται πασίδηλο

ότι έχουμε να κάνουμε με ένα άτομο που δεν σέβεται το Γυναικείο Φύλο

και συνολικώς δεν ορρωδεί να χρησιμοποιήσει κάθε μέσο

που πιστεύει ότι θα τον βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων του· 

πρόκειται για σαθρή κουλτούρα που γίνεται ακόμα περισσότερο επικίνδυνη

καθώς προβάλλεται και διασπείρεται

μέσα από ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα ευρύτατης τηλεοπτικής ανταπόκρισης. 

 

Ο «Αλέξις Κάρινγκτον»-Παππάς δεν σέβεται το Γυναικείο Φύλο,

διότι πρωτευόντως δεν σέβεται το Ανδρικό Φύλο.

Η Ελευθερία Ελευθερίου,

η Άννα-Μαρία Βέλλη και ο -απών από το ριάλιτι- σύντροφός της,

είναι τα θύματα ενός απελπισμένα κρυπτόμενου σεξισμού

που εκφράζεται από τον εσαεί εκκολαπτόμενο 35χρονο ηθοποιό.

 

Γιατί «εσαεί εκκολαπτόμενος»;

Διότι στην περίπτωση τού περί ου ο λόγος Παππά,

δεν ισχύει ο περίφημος στίχος τού ανεπανάληπτου Μάνου Χατζιδάκι

«Ηθοποιός σημαίνει “Φως”»,

αλλά η αισχρή διασκευή της..:

«Ηθοποιός σημαίνει “Σεξισμός”». 

 

Ο «Αλέξις Κάρινγκτον»-Παππάς εκπροσωπεί τη «Δυναστεία τού Σεξισμού»

στην πιο φτηνιάρικη μορφή της.

Μη γίνεις «“Αλέξις” Παππάς».

 

Ο Υπο-Κοσμικός

 

(Twitter: @Ypokosmikos

https://twitter.com/Ypokosmikos)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης