Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος είναι ένας ταλαντούχος και εύστροφος άνθρωπος,
που έχει κερδίσει με την αξία του μία θέση στην ελληνική τηλεόραση.
Όμως,
το γεγονός ότι μέχρι τώρα χρησιμοποιείται
ως «συμπληρωματικός πολυτελείας»
και ουδέποτε έφτασε να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο,
είναι εμφανές ότι τον αγχώνει, τον ταλανίζει
και τον οδηγεί σε σπασμωδικότητες που τον εκθέτουν.

Ο Ουγγαρέζος, λοιπόν,
έχει θέσει -κατά το τελευταίο διάστημα- τον εαυτό του
σε ένα άκρως επικίνδυνο προσωπικό στοίχημα..:
Επιχειρεί να κατακτήσει την Καταξίωση
μέσα από την Ασυλία τής Ελευθεριότητας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε αυτήν την εναγώνια προσπάθειά του
να αποδείξει ότι αξίζει κάτι παραπάνω,
έχει μπλέξει την Ελευθερία με την Ελευθεριότητα,
την Ελευθεροστομία με την Απρέπεια,
το Χιούμορ με την Υστερία τού Χαβαλέ.

Χθες, για ακόμη μία φορά, εξέφυγε με αισχρό τρόπο.
Στο τρίλεπτο λογύδριό του, στο ξεκίνημα τής εκπομπής,
ανέφερε με συνθηματικό τρόπο ένα όνομα που η Φαίη Σκορδά δεν εγνώριζε·
έτσι, όταν η παρουσιάστρια τον ερώτησε «Ποιος;»,
ο Δημήτρης Ουγγαρέζος τής απήντησε «Αυτός. 3-0.».

Δεν είμαι πουριτανός,
είμαι υπέρ τού Χιούμορ, είμαι υπέρ τής Ελευθερίας τής Έκφρασης
και τού Αλογόκριτου Ταλέντου.
Όμως, στην προκειμένη περίπτωση έχουμε μία απαράδεκτη απρέπεια·
τέτοιους είδους «χιουμοράκια» και θλιβεροί «χαβαλέδες»,
μετατρέπουν αργά αλλά σταθερά μία εκπομπή σε χαμαιτυπείο
(για να το πω και με τη δέουσα ελευθεριότητα: σε κωλοχανείο).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν μπορείς να μιλάς έτσι σε μία γυναίκα·
όση άνεση κι αν νιώθεις μαζί της, όση οικειότητα κι αν σάς συνδέει,
σε βάθος χρόνου
μία τέτοια νοοτροπία έκφρασης οδηγεί σε μεγάλα προβλήματα·
έως και στην Απαξίωση.

Δεν μπορείς να εκμεταλλεύεσαι την ανοχή τής ανεξίκακης Φαίης Σκορδά
και προκειμένου να φανείς εσύ ως «ο χιουμορίστας τής παρέας»
να την καπελώνεις, να την προσβάλλεις, να τη διασύρεις.
Δεν αξίζει στην καλοκάγαθη, στην καλόψυχη
και -πάνω απ’ όλα- στη μητέρα δύο παιδιών Φαίη,
να μειώνεται με τέτοιον τρόπο·
πόσω μάλλον,
όταν μιλάμε για μία γυναίκα
που αφήνει άπλετο χώρο στους υφισταμένους της
και δεν τούς πνίγει με την παρουσία της.

Το κακό είναι,
ότι το ούτως ή άλλως χοντροκομμένο λεκτικό ατόπημα τού Ουγγαρέζου,
δεν απετέλεσε μία ξαφνική παραφωνία
που αδικεί τη συνολική παρουσία του στο φετινό «Πρωϊνό»·
τουναντίον,
επιδίδεται διαρκώς σε τέτοιες αυθαίρετες και ασεβείς διατυπώσεις.

Δεν είναι μόνο το χθεσινό συμβάν.
Μόλις προχθές (Δευτέρα),
μετά την προβολή συνέντευξης τής Νόνης Δούνια στην εκπομπή,
ο Ουγγαρέζος μάς «ενημέρωσε» ότι πριν αυτή παντρευτεί και κάνει παιδιά,
ήταν γνωστή στον Πειραιά ως «η Νόνη, το “Κανόνι”».

Κι αν αυτήν την «τριβιαλική» πληροφορία θα μπορούσαμε να τη δεχθούμε,
η συνέχεια ήταν θλιβερή..:
«Ρε, παιδί μου, αν είναι όμορφη η μελαχρινή…
Η ξανθιά έχει το “εφέ”· η μελαχρινή δεν συγκρίνεται με καμία…
Και επίσης, μού βγάζει τη “μαμά”·
μιλάει καλά ελληνικά, έχει δομή λόγου·
τη μαμά που έχει πάντα την απάντηση.
Δηλαδή, θα ’θελα να ’μουν παιδί της… Να βρέχω το κρεβάτι μας…».

Η Σεξουαλική Λιγούρα επικαλυμμένη με Παιδικότητα.
«…θα ’θελα να ’μουν παιδί της… Να βρέχω το κρεβάτι μας…».
Εγώ δεν θα σχολιάσω με πολλά λόγια·
θα καλέσω τον ίδιον τον Ουγγαρέζο να σκεφτεί,
πώς θα αισθανόταν αν για τη δική του τη γυναίκα
άκουγε στην τηλεόραση έναν τύπο
να βάζει τον εαυτό του στο ίδιο κρεβάτι μαζί της και να το κατουράει.

Επιμύθιο..:
Όπως έχω γράψει και στο παρελθόν, στην αρθρογραφία μου,
ο Χαβαλές είναι η Εξευγενισμένη Αυτοσύσταση τής Μαλακίας.
Οπότε, ο ιδεώδης τρόπος για να συμπυκνώσω το παρόν πόνημα,
είναι η αυτοσχέδια διασκευή
τής Παγκόσμιας Ηθογραφίας τού Κωνσταντίνου Καβάφη·
μία αρμόζουσα διασκευή τού «Όσο Μπορείς»:
«Κι αν δεν μπορείς να κάμεις τη ζωή σου όπως τη θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον,  
όσο μπορείς..:
Μην την εξευτελίζεις μες στην πολλή συνάφεια τής Τηλεόρασης,
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

Μην την εξευτελίζεις πηαίνοντάς την,
γυρίζοντας συχνά κ’ εκθέτοντάς την
στου Χαβαλέ την καθημερινήν ανοησία,
ως που να γίνει σα μια ξένη φορτική.»!

Γιώργος Μιχάλακας
Αλήτης -αλλά όχι ρουφιάνος- Δημοσιογράφος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης