Η Heineken LIGHT και ο Χρήστος Μάστορας πιστεύουν ότι το LIGHT είναι θέμα διάθεσης! Ο τραγουδιστής και front man του αγαπητού συγκροτήματος «Μέλισσες» θα πρωταγωνιστήσει στη νέα καμπάνια της μοναδικής LIGHT μπίρας στην Ελλάδα, επικοινωνώντας τις αξίες και τη φιλοσοφία του προϊόντος για πιο ανάλαφρη, LIGHT διάθεση.

Η Heineken LIGHT έχει μόνο 86 θερμίδες, λιγότερες κατά 40% από μία lager μπίρα, και μπορεί να συμβάλει στην ισορροπία που αναζητάμε στην καθημερινότητά μας. Και ειδικά για το καλοκαίρι δεν υπάρχει ιδανικότερο ποτό για να συμπληρώσει κάθε LIGHT στιγμή μας, στην παραλία, την συναυλία, τα early drinks μετά τη δουλειά ή ακόμα και χαλαρώνοντας στο σπίτι. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα digital videos της καμπάνιας στόχο έχουν να δείξουν με πόσες θερμίδες ισοδυναμεί μία Heineken LIGHT μέσα από αστείες και πρωτότυπες συγκρίσεις. Για παράδειγμα, 86 θερμίδες ισοδυναμούν με 15’ απώθησης κουνουπιών ή 25’ “air guitaring”, οπότε μπορούμε, πάντα υπεύθυνα, να απολαύσουμε μία Heineken LIGHT χωρίς ανησυχία για τις θερμίδες και αυτό το καλοκαίρι.

Ο Χρήστος Μάστορας δήλωσε με αφορμή την έναρξη της συνεργασίας: «Χαίρομαι πάρα πολύ που είμαι ο Brand Ambassador της Heineken LIGHT. Τόσο το προϊόν όσο και η καμπάνια είναι πολύ κοντά στη δική μου νοοτροπία για ισορροπία στην καθημερινότητα και χιούμορ στην κάθε μας στιγμή. Καλό καλοκαίρι λοιπόν, με λιγότερες θερμίδες και περισσότερο LIGHT!».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης