Μία πλατινέ καριέρα,

βασισμένη στις πλαστικές επεμβάσεις και στα πλαστά τηλεφωνήματα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Ουδέποτε έως τώρα έχω ασχοληθεί σε ετούτην εδώ τη στήλη

με την εκπομπή τής Καινούργιου·

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

πρόκειται για απολύτως συνειδητή επιλογή,

διότι απεχθάνομαι τον κόσμο που η εν’ λόγω παρουσιάστρια πρεσβεύει

και βρίσκω αποκρουστική

αυτήν την τόσο επιδεικτική συνύπαρξη τού Οξυζενέ και τής Πλαστικής Χειρουργικής.

 

Βεβαίως, δεν είναι μόνο η Εικόνα που δημιουργεί το πρόβλημα·

τουναντίον,

η Εικόνα είναι -στην περίπτωση τής Καινούργιου-

το οπτικό αποτέλεσμα τής Ουσίας.

Έτσι,

η Στημένη Πόζα ερχόταν επί διαδοχικές σεζόν να ταιριάξει απολύτως

με τα στημένα τηλεφωνήματα που γίνονται καθ’ έξιν και κατ’ επάγγελμα

στην περιβόητη ενότητα αυτής τής θλιβερής εκπομπής.

 

Δεν χρειάζεται να διαθέτεις ραδιοφωνική εμπειρία

προκειμένου να αντιληφθείς εν’ ριπή οφθαλμού

ότι οι γυναίκες που τηλεφωνούν και διηγούνται τις «ιστορίες» τους,

διαβάζουν κείμενο που έχουν μπροστά τους·

μάλιστα, κάποιες από αυτές προβαίνουν σε τόσο κακής ποιότητας ανάγνωση,

που είναι λιγότερο πειστικές κι από 5χρονο παιδί

που συλλαβίζει τη φράση «Λόλα, να ένα μήλο».

 

Την ώρα, λοιπόν, που βρίσκεται εν’ εξελίξει αυτή η αισχρή τηλεοπτική απάτη,

η πλατινέ-πλαστικέ Καινούργιου ακκίζεται

μέσα στα εντυπωσιακά και ενίοτε πλουμιστά outfits της,

και καμώνεται τη δήθεν απορημένη για όσα συμβαίνουν στη ζωή·

παριστάνοντας τη θηλυκή εκδοχή τού Ογκουνσότο,

η παρουσιάστρια έχει μία έκφραση

που είναι σαν να σού λέει «Πώτς γκένεν αυτό;».

 

Έτσι, ο καιρός κυλάει,

η Καινούργιου προσθέτει στο ενεργητικό της

ολοένα και περισσότερες ώρες πτήσης στον τηλεοπτικό «αέρα»,

και τα στημένα τηλεφωνήματα φτάνουν να αποτελούν… πανελλήνιο μυστικό. 

 

*** Όμως, επειδή το Ψέμα δεν διαρκεί για πάντα,

πάντα προκύπτει κάτι που βάζει τέλος στη διάρκεια τού Ψέματος.

Όπως ακριβώς συνέβη και με την εκπομπή τής Καινούργιου

(και δεν είναι η πρώτη φορά).

 

Συγκεκριμένα, χθες, 16 Οκτωβρίου,

μία «Λένια, 32 ετών»

εδιάβαζε το ίδιο ακριβώς κείμενο και έλεγε την ίδια ακριβώς ιστορία

με μία «Βάσια, 32 ετών» που είχε βγει να πει τον δήθεν πόνο της στις 17 Μαΐου.

Ναι, σωστά το υποψιάζεστε·

εκτός από το ίδιο κείμενο, την ίδια ιστορία, αλλά και την ίδια ηλικία,

η «Λένια» και η «Βάσια» είχαν και την ίδια φωνή.

 

Το πρόβλημα δεν είναι στις ψεύτικες αφηγήσεις·

αν η συγκεκριμένη ενότητα συστηνόταν στον κόσμο ως σεναριογραφικό εύρημα

ή ως (υπερβολική) αναπαράσταση αληθινών καταστάσεων,

δεν θα ετίθετο θέμα Ηθικής, παρά μόνον θέμα Αισθητικής.

Όμως, εδώ έχουμε μία αναίσχυντη φάμπρικα παραγωγής ψεμάτων,

που εκπέμπει προς την κοινωνία απολύτως στρεβλά μηνύματα

και συκοφαντεί βάναυσα την έννοια που λέγεται «Επαγγελματισμός».

 

*** Σε αυτό το σημείο θέλω να τονίσω

ότι η ευθύνη δεν βαρύνει μόνο την Καινούργιου και τούς συνεργάτες της,

αλλά και τις -πιθανότατα, επί πληρωμή- συμμετέχουσες στη συγκεκριμένη κομπίνα.

 

Ναι, σάς ενημερώνω από ιδία δημοσιογραφική πείρα,

πως όταν -προ δεκαπενταετίας περίπου- απεκαλύψαμε,

εγώ από μία δημοσιογραφική ιστοσελίδα που διηύθυνα τότε,

και ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος από τις τηλεοπτικές εκπομπές του,

τα στημένα παιχνίδια που διεξάγονταν κατά συρροή στη νεοελληνική τι-βι,

είχα ανακαλύψει στην έρευνα που έκανα

ότι οι «κυρίες» που παρενέβαιναν «αυθορμήτως»,

ήταν στην πραγματικότητα αμειβόμενες 

(πληρώνονταν με το «κομμάτι»· δηλαδή, με το τηλεφώνημα).

 

*** Κατόπιν τούτων,

θεωρώ επιτακτική την υποχρέωση τού Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης

να κάνει τη δέουσα παρέμβαση επί τού θέματος,

ώστε να βάλει φρένο σε μία επανερχόμενη κατρακύλα

που έχει προσλάβει τη μορφή διαχρονικής φάμπρικας.

 

Και για να γίνω προφητικά δηκτικός -έως και οργουελικός-

σε σχέση με όσα έχουμε να αντικρίσουμε στο εγγύς μέλλον,

καλό θα είναι να συσταθεί μία Αρχή

που θα θέσει πλαφόν στις πλαστικές και στα μπότοξ

που επιτρέπεται να έχει κάνει η εκάστοτε παρουσιάστρια.

Διότι το πράγμα δεν αντέχεται πλέον·

ανοίγεις την τηλεόραση

και νομίζεις ότι άνοιξες την πόρτα τού μουσείου τής Μαντάμ Τισό.

 

Φτάνει πια. ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΣΤΕ (διπλής).

 

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης