Η KYANA αλλάζει τα δεδομένα στον χώρο του κομμωτηρίου!

Η KYANA αλλάζει τα δεδομένα στον χώρο του κομμωτηρίου!

Μία συνέντευξη εφ΄όλης της ύλης παραχώρησε ο Γιάννης Βασιλειάδης, CEO της ΚΥΑΝΑ, σχετικά με τη στρατηγική που ακολουθεί μία επιτυχημένη εταιρεία με στόχο την οικονομική ανάπτυξή της αλλά και την παραμονή της στην αγορά. Ο  κ. Βασιλειάδης μεταξύ άλλων μίλησε για τους μελλοντικούς στόχους της εταιρείας, αλλά και το πόσο σημαντικό είναι μία επιχείρηση να αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς.

Κύριε Βασιλειάδη, ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σας, μιλήστε μας λίγο για την εταιρεία σας.

Γιάννης  Βασιλειάδης, CEO της ΚΥΑΝΑΗ ΚΥΑΝΑ αποτελεί ένα πρότυπο - εταιρεία εν τη γενέσει της, καθώς δημιουργήθηκε όχι μόνο απόκάποιο κενό που διαβλέπαμε στην επιχειρηματική αγορά, αλλά κυρίως από την ανάγκη, ουσιαστικά και με στρατηγική, να τραβήξουμε ένα δικό μας, καταδικό μας δρόμο, στον οποίο οι επαγγελματίεςκομμωτές θα είναι σε πρώτο πλάνο, τα προϊόντα μας, πραγματικά ποιοτικά και οι τελικοί καταναλωτές, πλήρως ικανοποιημένοι από την αποτελεσματικότητα και τη μοναδικότητα των προϊόντων μας. Άρα, το βασικό πλαίσιο δημιουργίας μας είναι η αυτόνομη παρουσία μας, χωρίς να μιμούμαστε, χωρίς να αντιγράφουμε κανέναν, με μόνο στόχο την ύψιστη προσφορά σε κομμωτές και καταναλωτικό κοινό.

Μια τέτοια επιλογή, δεν είχε πολλές δυσκολίες;

Όπως λέει και ένα γνωμικό: όταν η θέληση είναι μεγάλη, οι δυσκολίες δεν μπορεί να είναι μεγάλες.  Άρα εκ των πραγμάτων, θελήσαμε να πορευτούμε με τα μεγάλα, χωρίς να κάνουμε καμία έκπτωση σε υλικά, διαδικασίες και ενέργεια και εν τέλει χωρίς να οπισθοχωρούμε αντιμετωπίζοντας δυσκολίες. Η όλη βέβαια προσπάθειά μας έγινε ακόμα πιο σημαντική, καθώς από πίσω υπήρχε μόνο η καλή γνώση της αγοράς, ο απτός επιχειρηματικός στόχος καθώς και μια φιλότιμη δουλειά 5 φίλων- συνεργατών και όχι κάποιο internationalbrand,που επένδυσε απλά τα κεφάλαιά του στην Ελλάδα.

Στην πραγματικότητα,  η όρεξη για δημιουργία, η κοινή πορεία με τους συνεργάτες μας, η διαρκής μόρφωση και εκπαίδευση των συνεργατών μας, ο ενθουσιασμός αλλά κυρίως η ευχαρίστηση των εργαζομένων αλλά και η κοινωνική συνεισφορά αποτέλεσαν και αποτελούν τους θεμέλιους λίθους της KYANA. Η ΚΥΑΝΑ δεν είναι ακόμη μια εταιρεία το χώρο του κομμωτηρίου. Είναι η εταιρεία που αλλάζει τα δεδομένα στον επαγγελματικό μας κλάδο, καθώς προϊόνταμε υψηλά standards,πρωτοτυπία, εξαιρετική διαφήμιση εξασφαλίζουν μοναδικά αποτελέσματα, που αντίστοιχα -από ελληνικό brand-δεν υπάρχουν προς σύγκριση.

Ποιά πιστεύεται ότι είναι η ειδοποιός διαφορά έναντι του ανταγωνισμού;

Ειλικρινά, η χάραξη του δικού μας μοναδικού επαγγελματικού δρόμου, εμπλουτισμένου από την πρωτοτυπία των ιδεών μας, την καινοτομία των προϊόντων μας, την αισθητική στο branding, τη δημιουργική συνεισφορά του επαγγελματία-συνεργάτη και την πλήρη ικανοποίηση του τελικού καταναλωτή.

Ζούμε σε μια εποχή που οι καταναλωτές είναι πιο ενημερωμένοι από ποτέ. Ποιο είναι το μυστικό για μια αποτελεσματική επικοινωνία;

Νομίζω ότι η εταιρεία μας διαμορφώνει την εξωστρέφειά της, άρα και την ενημέρωση των καταναλωτών σε δύο επίπεδα.Στο πρώτο, κεντρικό ρόλο παίζει ο επαγγελματίας κομμωτής του οποίου τη γνώμη, την εμπειρία και τη δουλειά σεβόμαστε, αφουγκραζόμαστε, διανθίζουμε. Στο δεύτερο, βασικό ρόλο παίζει ένα απολύτως προσεγμένο πλάνο επικοινωνίας, διαφήμισης και προώθησης στο οποίοσυμμετέχουν digital, print, influencers, ενέργειες κοινωνικής ευθύνης- όλη δηλαδή η ουσιαστική σχέση με την κοινωνία.

Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το μέλλον;

Αυτό που επιδιώκει η εταιρεία μας επικεντρώνονται στην συνεχήεπικοινωνία με τον Έλληνα κομμωτή. Βασιζόμενοι στην ποιότητα και την οργάνωση, στοχεύουμενα κατακτήσουμε την παγκόσμια αγορά ως μία ακόμη ελληνική εταιρεία- πρότυπο. Η KYANA έχει αποδείξει ότι έχει τις δυνατότητες να παίξεισημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της αγοράς και θέλει να το πετύχει μαζί με αυτούς που την έφεραν έως εδώ, τους οποίους πάντα θα ευχαριστούμε.

Πώς επινοείτε ένα νέο προϊόν; Τι λαμβάνετε υπόψιν σας;

Πριν μπούμε στην διαδικασία να κατασκευάσουμε ένα νέο προϊόν,μελετάμε και ενημερωνόμαστε για τις ανάγκες των καταναλωτών τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Λαμβάνουμε διαρκή ενημέρωση και λόγω των ταξιδιών που πραγματοποιούμε, επινοούμε και δημιουργούμε προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες του κάθε πελάτη ή καλύτερα «προλαμβάνουν» τις ανάγκες του καταναλωτή.

Μιλήστε μας για το πρόγραμμα σεμιναρίων που προσφέρετε για επαγγελματίες

Η κομμωτική είναι τέχνη, ένας τρόπος έκφρασης. Γι’ αυτό το λόγο εδώ και αρκετάχρονιάεπενδύουμε στην εκπαίδευση των πελατών μας. Οι συνεργάτες μας παραδίδουνδιάφορασεμινάρια, όπως για παράδειγμακούρεμα, βαφή, extensionκτλ όλο τον χρόνοσχετικά με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των κομμωτών. Φυσικά και ειδικά τα τελευταία χρόνια, ο κομμωτής αναζητεί ποιοτικά προϊόντα σε οικονομικές τιμές και υποστήριξη στη λειτουργία της επιχείρησής του. Η ΚΥΑΝΑ τα διασφαλίζει όλα αυτά, ενώ όσα κομμωτήρια δεν μας γνωρίζουν, ενημερώνονται ενδελεχώς, μόλις έρθουν σε επαφή μαζί μας.

Μια ιδιαίτερη ερώτηση τώρα: πως ακριβώς η ΚΥΑΝΑ στηρίζει τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες;

Το πρόγραμμα ΕταιρικήςΚοινωνικήςΕυθύνης της ΚΥΑΝΑ αποτελείται από μια σειρά πρωτοβουλιών και πλέον αποτελεί μέρος της καθημερινότητας. Η διαρκής στήριξη στον Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού, Άλμα Ζωής Ν. Θεσσαλονίκης, είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε για τις γυναίκες που έχουν βιώσει αυτή την ασθένεια. Πέρα από αυτό η εταιρεία μας έχει στηρίξει με χορηγίες της το Κάνε-μία-Ευχή Ελλάδος, την Πηγή Ζωής, την Αμυμώνη, τη Ζεστή Αγκαλιά και το Κοινωνικό Παντοπωλείο ΜΑΖΙ.

Παράλληλα η ΚΥΑΝΑ καταλαβαίνει το πόσο σημαντικό είναι το περιβάλλον και πόσο το έχουμε παραμελήσει για αυτό ακριβώς λαμβάνει μέρος σε αναδώσεις του δήμου Θεσσαλονίκης. Βέβαια η σημαντικότερη περιουσία της KYANAείναι το ανθρώπινο κεφάλαιο. Οι συνεργάτες μας στήριξαν όλες μας τις ενέργειες και αρκετές προτάσεις προήλθαν από εκείνους. Όλοι μας είμαστε ιδιαιτέρως περήφανοι για το έργο που επιτελούμε. Η ΚΥΑΝΑ, πάντα πιστή στο κοινωνικό της έργο, υπόσχεται ότι θα ανταποκριθεί στις προκλήσεις της εποχής και θα συνεχίσει την υποστήριξη σε ό,τι έχει να κάνει με τον άνθρωπο, στον οποίο πάντα πιστεύουμε.

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 12 Απριλίου 2019, 17:00