«Ας κάνουμε γιορτές χωρίς ατυχήματα. Σε αυτές τις γιορτές γίνε ο νηφάλιος οδηγός της παρέας και κάνε τη διαφορά». Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, εν όψει της εορταστικής περιόδου που αφορά τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά. Από τα μέσα Δεκεμβρίου και λίγο μετά την αλλαγή του χρόνου, μαζί με τις εξόδους και τα γιορτινά τραπέζια, αυξάνονται και τα τροχαία ατυχήματα λόγω της αυξημένης κατανάλωσης αλκοόλ.

Για αυτό, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προτρέπει τους οδηγούς ν’ αλλάξουν συμπεριφορά απέναντι στην οδήγηση, καθώς οι στιγμές χαλάρωσης, διασκέδασης και ξεγνοιασιάς δεν πρέπει να μας κάνουν να ξεχνάμε ότι αλκοόλ και οδήγηση δεν συνδυάζονται ποτέ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στο πλαίσιο της δέσμευσής της για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης και μέσα από μία σειρά στοχευμένων δράσεων, προωθεί έμπρακτα την καλλιέργεια της κουλτούρας του υπεύθυνου οδηγού.

Βασική αρχή της εταιρίας είναι ο συνδυασμός της κατανάλωσης της μπίρας με ευχάριστες εμπειρίες, ωστόσο προτείνει ότι θα πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο. H Αθηναϊκή Ζυθοποιία προτρέπει να γίνει τρόπος ζωής το μήνυμα «Όταν οδηγώ, δεν πίνω!».  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Νηφάλιος Οδηγός: ο «ήρωας-προστάτης» της εξόδου της παρέας

Από το 2008, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία συνεργάζεται με τη μη κυβερνητική οργάνωση «ΝΗΦΑΛΙΟI – Στην υγειά μας», η οποία ασχολείται αποκλειστικά με την εκπαίδευση σε θέματα κατανάλωσης αλκοόλ.

Βασικός στόχος είναι να καλλιεργηθεί η συνήθεια σε όλους μας έτσι ώστε μετά από κάθε έξοδο, να επιλέγεται ένα άτομο από την παρέα, το οποίο θα αναλάβει την ασφαλή επιστροφή της.

Αυτό το άτομο θα είναι ο «Νηφάλιος Οδηγός» ο οποίος είναι ένας καθημερινός «ήρωας-προστάτης» που συμμετέχει στη διασκέδαση με την παρέα του, χωρίς όμως να καταναλώνει αλκοόλ. Το πρόγραμμα της εκστρατείας περιλαμβάνει ακόμα ομιλίες και δράσεις σε πανεπιστήμια και τοπικές κοινότητες, με την οργάνωση επιμορφωτικών κύκλων και ομιλιών για τον αλκοολισμό.

Όταν οδηγώ, δεν πίνω

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει δεσμευτεί ότι θα αφιερώνει το 10% της διαφημιστικής δαπάνης της μπίρας Heineken σε καμπάνιες που στοχεύουν αποκλειστικά στην προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ, με έμφαση στην οδική ασφάλεια.

Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής, Nico Rosberg

Σε αυτό το πλαίσιο, αξιοποιώντας την παγκόσμια δυναμική της Heineken ως χορηγού της Formula 1 προβάλλει  μια εντυπωσιακή καμπάνια με πρωταγωνιστή τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή Nico Rosberg, οποίος γίνεται ο πρεσβευτής του μηνύματος  «Όταν οδηγώ, δεν πίνω». Ο Νico Rosberg λειτουργεί ως πρότυπο που κάνει την συμπεριφορά ελκυστική για το κοινό, καταπολεμώντας το στερεότυπο ότι αυτός που δεν πίνει είναι εκτός παρέας. Γιατί στο τέλος της ημέρας, coοl είναι αυτός που όταν οδηγεί δεν πίνει καθόλου αλκοόλ και θα οδηγήσει την παρέα του πίσω με ασφάλεια.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης