Τόνια Σωτηροπούλου και ο Δημήτρης Μοθωναίος πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια «H&M Studio AW/20»

Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2020, 03:11
Τόνια Σωτηροπούλου και ο Δημήτρης Μοθωναίος πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια «H&M Studio AW/20»

Συνδυάζοντας λαμπερά και τολμηρά κομμάτια, η συλλογή Studio AW20 της H&M, η οποία θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στο hm.com από τις 24 Σεπτεμβρίου, μας δίνει τη δυνατότητα να διαφοροποιηθούμε και να εκφραστούμε μέσα από το ντύσιμό μας. Mε disco, punk και rock ‘n roll αναφορές, η κολεξιόν “Εκλεπτυσμένη επαναστάτρια” είναι ο τέλειος συνδυασμός θηλυκών και ανδρόγυνων ρούχων. Η έμπνευση για τη συλλογή προήλθε από την gender-fluid αισθητική του David Bowie, η οποία αντικατοπτρίζεται σε ορισμένα βασικά κομμάτια της συλλογής και από την θαρραλέα συγγραφέα του 19ου αιώνα Violet Paget, με το εξωστρεφές στυλ.

Περισσότερα στο govastileto

Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2020, 03:21