Με έναν ιερό σκοπό, τη στήριξη του ιδρύματος αντιμετώπισης της νόσου ALS (Αμυοτροφική Πλάγια Σκλήρυνση), ξεκίνησε και εκτοξεύτηκε σε απήχηση και φήμη πέρυσι το καλοκαίρι το Ice Bucket Challenge. Σταρ, πολιτικοί και απλός κόσμος μπουγελώνονταν και προκαλούσαν φίλους και γνωστούς να κάνουν το ίδιο. Τι απέφερε όμως τελικά η μόδα του 2014;

«Ο ετήσιος προϋπολογισμός της οργάνωσης είναι περίπου 20 εκατομμύρια δολάρια», αναφέρει η οργάνωση στο σάιτ της. Ωστόσο, χάρη στο μπουγέλωμα, η οργάνωση διπλασίασε τον προϋπολογισμό της το 2015, σε 40 εκατομμύρια δολάρια, καθώς έγινε γνωστή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Όταν άρχισε το Ice Bucket Challenge δεν καταλάβαμε πραγματικά τι σήμαινε. Δεν ήμασταν σίγουροι για τον στόχο, το στοίχημα ήταν κάπως περίεργο, αναρωτιόμασταν αν μπορεί κάποιος να γελάει με αυτή την αρρώστια. Αλλά όταν είδαμε τις επιταγές να στοιβάζονται πάνω στο γραφείο, είπαμε, επιτέλους, κάποιοι μιλάνε για μας! Οι δωρεές έχουν πολύ αυξηθεί από τότε. Αυτό είναι το μεγαλύτερο στοίχημα για μας», αναφέρουν οι επικεφαλής της οργάνωσης.

Πηγή: govastileto.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης