Η Lyst, μία παγκόσμια μηχανή αναζήτησης για τη μόδα, ανέλυσε τα δεδομένα για το 2019 και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η δούκισσα του Sussex άσκησε τη μεγαλύτερη επιρροή σε ότι είχε να κάνει με αναζητήσεις μόδας που αφορούσαν πωλήσεις αλλά και αναφορές σε κοινωνικά μέσα δικτύωσης.

«Η Meghan Markle ήταν η πιο επιδραστική για τη μόδα του 2019 και τα ντυσίματα της, κατά μέσο όρο, έφεραν μία αύξηση της τάξης του 216%, σε αναζητήσεις για παρόμοια κομμάτια» ανέφεραν τα στατιστικά της Lyst. Η Lyst ακόμα ανέφερε συγκεκριμένες στιγμές δημοφιλίας της Meghan δημιουργώντας «κίνηση» στο διαδίκτυο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Τα πέντε διαφορετικά φορέματα τύπου πουκάμισο που έβαλε κατά τη διάρκεια της βασιλικής περιοδείας στη Νότιο Αφρική, δημιούργησαν τάσεις αύξησης στην κατηγορίας αναζήτησης για τον συγκεκριμένο τύπο κατά 45% για το διάστημα περίπου ενός μήνα» αναφέρουν τα στατιστικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αντίστοιχα, σύμφωνα με τα ίδια δεδομένα που αναλύθηκαν, το φόρεμα «Club Monaco» ξεπούλησε σε λιγότερο από 24 ώρες μετά από μια αύξηση 570% στις αναζητήσεις, όπως και η φούστα J Crew είδε αύξηση κατά 102% στις αναζητήσεις της μάρκας.

Σύμφωνα πάντα με την ίδια λίστα με τους επιδραστικότερους ανθρώπους στον τομέα της μόδας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τoν Timothée Chalamet, την Zendaya, την Cardi B, τον Harry Styles, και τον Billy Porter.

Πηγή: govastileto.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης