Στο στόχαστρο της Κομισιόν βρίσκεται ακόμη μια φορά η Amazon. Η επίτροπος για θέματα Ανταγωνισμού Μαργκρέτε Βεστάγκερ ανακοίνωσε ότι η Κομισιόν ερευνά τον τρόπο με τον οποίο η Amazon χρησιμοποιεί τα δεδομένα που συλλέγει από άλλες εταιρείες λιανικής που φιλοξενεί στην πλατφόρμα της.

Η Κομισιόν θέλει να διαπιστώσει αν οι πληροφορίες που συγκεντρώνει η Amazon τής δίνουν πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών για τις δικές της πωλήσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Οι ρυθμιστικές αρχές έχουν στείλει «έναν αριθμό ερωτηματολογίων» σε εταιρείες, για να συγκεντρώσουν πληροφορίες για τον «διττό ρόλο» της Amazon ως εταιρείας λιανικής και ως πλατφόρμας που φιλοξενεί άλλες εταιρείες λιανικής.
Πηγή: euronews

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης