Ο υποψήφιος που ξόδεψε το μεγαλύτερο ποσό για διαφήμιση ενόψει της Σούπερ Τρίτης, ο πρώην δήμαρχος της Νέας Υόρκης Μάικλ Μπλούμπεργκ, δεν μπόρεσε να κερδίσει ούτε καν σε μία από τις 14 πολιτείες όπου διεξήχθησαν χθες οι εσωκομματικές διαδικασίες των Δημοκρατικών για την ανάδειξη του υποψηφίου του κόμματος στις προεδρικές εκλογές που θα διεξαχθούν την 3η Νοεμβρίου στις ΗΠΑ.

Ο μεγιστάνας των μέσων ενημέρωσης εκτιμάται πως δαπάνησε 500 εκατομμύρια δολάρια από την προσωπική του περιουσία για διαφημίσεις στην προσπάθειά του να κάνει δυναμική είσοδο στην κούρσα των Δημοκρατικών – δεν είχε πάρει μέρος στις τέσσερις προηγούμενες ψηφοφορίες. Μια ανάλυση του NBC News κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο λόγος της διαφημιστικής δαπάνης του Μπλούμπεργκ έναντι αυτής του Μπάιντεν ήταν 50:1.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όμως ο καταιγισμός διαφημιστικών μηνυμάτων εκ του αποτελέσματος δεν άρκεσε: ο πρώην δήμαρχος δεν επικράτησε παρά μόνο στην αμερικανική περιοχή των νησιών Σαμόα, αν και ξεπέρασε το 15% που απαιτούνταν για να εξασφαλίσει αντιπροσώπους στο κομματικό συνέδριο σε πολλές πολιτείες.

Δύο αμερικανικά τηλεοπτικά δίκτυα, το CBS και το NBC, μετέδωσαν πως ο Μπλούμπεργκ θα «επανεξετάσει» την κατάσταση σήμερα. Δημόσια πάντως ο Μπλούμπεργκ προσπάθησε να δώσει την εντύπωση ότι συνεχίζει κανονικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης