Πληροφόρηση, διασκέδαση, οικειότητα, επιρροή… Αυτοί είναι οι τέσσερις κύριοι στόχοι του κουτσομπολιού, σύμφωνα με τους ερευνητές αυτού του πανάρχαιου κοινωνικού φαινομένου, το οποίο ανθεί εντυπωσιακά και μέσω e-mail.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου της Georgia των Η.Π.Α., ένα στέλεχος επιχείρησης αποστέλλει καθημερινά πάνω από 100 ηλεκτρονικά μηνύματα. Περίπου το ένα στα επτά, σύμφωνα με τους ερευνητές, μπορεί να οριστεί ως… κουτσομπολιό. Πρόκειται δηλαδή για ένα μήνυμα που περιέχει πληροφορίες για ένα άτομο που δεν είναι ο αποστολέας ούτε ο παραλήπτης του μηνύματος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιπλέον, οι ερευνητές παρατήρησαν ότι τα αρνητικά σχόλια στα μηνύματα ήταν 2,7 φορές πιο συχνά από τα θετικά. Ακόμη και οι ίδιοι ερευνητές δήλωσαν έκπληκτοι με το υψηλό ποσοστό (15%) των κουτσομπολίστικων e-mail. Από την άλλη μεριά, όμως, όπως επισημαίνουν, το κουτσομπολιό αποτελεί μέρος κάθε πτυχής της ζωής μας, οπότε ίσως δεν θα πρέπει να προκαλεί και τόση εντύπωση, ιδιαίτερα όταν έχουμε στη διάθεσή μας ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας, όπως το e-mail και το facebook, που επιτρέπουν την ταχύτατη επικοινωνία και ανταλλαγή σχολίων.

Πηγή: vita.gr

Eπιμέλεια: Δήμητρα Μπιλάλη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης