Η Σαουδική Αραβία αρνείται ότι χάκαρε το κινητό τηλέφωνο του Τζεφ Μπέζος

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2020, 01:25
Η Σαουδική Αραβία αρνείται ότι χάκαρε το κινητό τηλέφωνο του Τζεφ Μπέζος

Το βασίλειο της Σαουδικής Αραβίας χαρακτήρισε «παράλογο» δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο βρισκόταν πίσω από την πειρατεία στο κινητό τηλέφωνο του Τζεφ Μπέζος, του ιδρυτή διαδικτυακού κολοσσού Amazon και ιδιοκτήτη της εφημερίδας «The Washington Post».

Το τηλέφωνο του δισεκατομμυριούχου υπέστη πειρατεία το 2018, αφού έλαβε ένα μήνυμα μέσω της εφαρμογής WhatsApp που είχε σταλεί από τον προσωπικό λογαριασμό του Σαουδάραβα πρίγκιπα διαδόχου Μοχάμεντ μπιν Σαλμάν, έγραψε η βρετανική εφημερίδα «The Guardian», επικαλούμενη πηγές που δεν κατονομάζει.

Το κρυπτογραφημένο μήνυμα από αριθμό που χρησιμοποιεί ο πρίγκιπας διάδοχος πιστεύεται ότι περιείχε αρχείο με κακόβουλο κώδικα το οποίο επέτρεψε να αποσπαστεί ο έλεγχος του λειτουργικού συστήματος του τηλεφώνου του Μπέζος και να αποσπαστεί μεγάλος όγκος δεδομένων από τη συσκευή και λογαριασμούς σε υπηρεσίες περασμένους σε αυτήν εντός ωρών, σύμφωνα με το δημοσίευμα.

Η πρεσβεία της Σαουδικής Αραβίας στις ΗΠΑ αντέδρασε τονίζοντας μέσω Twitter πως το δημοσίευμα «είναι παράλογο» και προσθέτοντας ότι «καλούμε να διενεργηθεί έρευνα για αυτούς τους ισχυρισμούς ώστε να αποκαλυφθούν όλα τα γεγονότα».

Η Amazon αρνήθηκε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο για την υπόθεση.

Η σχέση μεταξύ του διευθύνοντος συμβούλου του διαδικτυακού κολοσσού της λιανικής και των αρχών του σουνιτικού βασιλείου επιδεινώθηκε ραγδαία από τις αρχές της περασμένης χρονιάς, λόγω της δυσαρέσκειας στο Ριάντ για τον τρόπο που καλύφθηκε από την Πόουστ η δολοφονία του Σαουδάραβα δημοσιογράφου — και συνεργάτη της — Τζαμάλ Κασόγκι από ομάδα εκτελεστών μέσα στο σαουδαραβικό προξενείο στην Κωνσταντινούπολη τον Οκτώβριο του 2018.

Υπεύθυνος για την ασφάλεια του Μπέζος είχε δηλώσει τότε πως Σαουδάραβες απέκτησαν πρόσβαση στο τηλέφωνό του και άρα σε προσωπικά δεδομένα του επιχειρηματία, συμπεριλαμβανομένων μηνυμάτων που αντάλλασσε με τηλεοπτική παρουσιάστρια τα οποία πήραν κατόπιν την άγουσα προς τα πρωτοσέλιδα του σκανδαλοθηρικού Τύπου, ιδίως της ταμπλόιντ εφημερίδας «National Enquirer», που άρχισε σειρά «αποκαλύψεων» για τη σχέση τους.

Το Ριάντ διαβεβαίωσε πως δεν είχε απολύτως καμία ανάμιξη στη διαρροή αυτή.

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2020, 01:28