Η Walt Disney, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες μέσων μαζικής ενημέρωσης, αποφάσισε να ξεκινήσει μια νέα εκστρατεία για την καταπολέμηση της παχυσαρκίας στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, απαγορεύοντας τις διαφημίσεις παχυντικών τροφίμων στα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά της κανάλια.

«Η παχυσαρκία είναι μια μεγάλη ανησυχία μεταξύ των παιδιών στην Αμερική, με σχεδόν το ένα τρίτο από αυτά να είναι είτε υπέρβαρο είτε παχύσαρκο» αναφέρει το ρεπορτάζ του Aljajeera.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πρόταση αυτή εγκρίθηκε και από την πρώτη κυρία της Αμερικής, Μισέλ Ομπάμα, η οποία δίνει τον δικό της αγώνα για την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας στη χώρα.

Πηγή: Aljajeera.com
Επιμέλεια: Κωνσταντίνα Παπατσάκωνα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης