Η KFC βρέθηκε σε μπελάδες εξαιτίας μιας διαφήμισής της στην Αυστραλία που προκάλεσε σωρεία αρνητικών αντιδράσεων.

Συγκεκριμένα, η Collective Shout, μια τοπική ομάδα που διεξάγει εκστρατείες κατά της αντικειμενοποίησης των γυναικών, χαρακτήρισε τη διαφήμιση μια «οπισθοδρόμηση σε κουρασμένα και απαρχαιωμένα στερεότυπα», που παρουσιάζουν τις νεαρές γυναίκες ως σεξουαλικά αντικείμενα, τα οποία υπάρχουν μόνο για την ικανοποίηση των ανδρών. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το «επίμαχο» βίντεο διαρκεί μόλις 15 δεύτερα και δείχνει μία νεαρή γυναίκα, η οποία «τσεκάρει» το σώμα της στα φιμέ τζάμια ενός παρκαρισμένου οχήματος. Στη συνέχεια σκύβει στο παράθυρο και «τακτοποιεί» το στήθος της στο στενό μπλουζάκι. Τότε, το τζάμι χαμηλώνει και η κάμερα δείχνει δύο νεαρά αγόρια που κοιτάνε εντυπωσιασμένα το θέαμα και μια μεγαλύτερη γυναίκα, η οποία παρακολουθεί με εμφανώς αποδοκιμαστικό βλέμμα.

 

Εν τέλει, η KFC εξέδωσε την Τρίτη συνοπτική ανακοίνωση, στην οποία αναφέρει:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Ζητάμε συγγνώμη σε όποιον μπορεί να προσβλήθηκε από το τελευταίο διαφημιστικό μας. Η πρόθεσή μας δεν ήταν να αναπαράγουμε στερεότυπα για τις γυναίκες και τα νεαρά αγόρια, ούτε να παρουσιάσουμε μια αρνητική εικόνα για αυτά τα πρόσωπα».

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης