Γιώργος Αρκουλής

Κυριακάτικη έκδοση εφημερίδας που σκοράρει υψηλό δείκτη πωλήσεων (αν εξαιρέσω το ότι μπαντάρει πολύ στα δεξιά, κατά τα άλλα θεωρείται εφημερίδα κύρους) προσέφερε -μεταξύ άλλων- ένα πολυσέλιδο πολυτελές περιοδικό αφιερωμένο στο ανδρικό κοινό, αν κατάλαβα καλά πριν το ξεφυλλίσω. Δυστυχώς, τόσο από τον τίτλο του περιοδικού (λέξη εγγλέζικη μάλλον μυστήρια) όσο και από το μήνυμα χαμηλά στο εξώφυλλο (Sophistique) και υπότιτλο «Live with style», κατάλαβα περί τίνος επρόκειτο. Ήταν ένα περιοδικό από αυτά που ο αναγνώστης στο Κερατσίνι, στο Πέραμα, στη Δραπετσώνα, στην Επτάλοφο Παρνασσίδας, στο Σπήλι Ρεθύμνου, στο Άργος Ορεστικό και γενικά σε φτωχότοπους (που αποτελούν την πλειονότητα αυτής της χώρας) νιώθει ότι τον δουλεύουν κανονικά.
Και ερωτώ: σε ποιους απευθύνονται διαφημιστικές σελίδες με το τελευταίο μοντέλο του MINI ή με τα προσόντα του πολυτελούς Volvo, αλλά και του Ranger Rover νέας εσοδείας, όταν υπάρχουν αναγνώστες που ψάχνουν πώς και πώς για να πληρώσουν τη δεύτερη δόση του ΕΝΦΙΑ; Κι όχι μόνο. Νάτες οι σελίδες με τα πανάκριβα ρολόγια, τα ρούχα πολυτελείας, ακόμη και σύσταση για μάλλινη τραγιάσκα Lacost! Και από ύλη; Ό,τι απασχολεί τους αστέρες του διεθνούς σινεμά αλλά και αναγγελία δημοπρασίας του αυτοκινήτου Jaguar XK 140, μοντέλο του 1956, ιδιοκτησίας Ανίτας Έκμπεργκ, που οδηγούσε στην «Dolce Vita» του Φελλίνι, ταινία του 1959!
Ενημερώνω, με την ευκαιρία, τον φίλο μου τον Σωτήρη στην Καλαμάτα (που οδηγεί ένα ξεχαρβαλωμένο φιατάκι, ενδιαφέρεται να σπεύσει στην Πάντοβα, όπου 24 του μήνα θα γίνει η δημοπρασία του εν λόγω διάσημου μοντέλου, με τιμή εκκίνησης κάπου 200 χιλιάρικα ευρώ! Όσον αφορά κάτι ελληνικό και εύπεπτο να διαβάσει κάποιος, χρειάστηκε να φτάσει στη σελίδα 120, όπου υπήρχε ένα σημείωμα για τον ποιητή Ντίνο Χριστιανόπουλο, και λίγο πριν φτάσει στην τελευταία σελίδα, ένα θέμα για τον «δύσκολο» Λουί Αραγκόν. Σκέφτηκα: ευτυχώς που δεν πληρώνει εξτρά ο πελάτης για το εν λόγω περιοδικό, που διαθέτει πλούσια -είπαμε- αλλά… παραμυθένια ύλη!

Εννοείται πως η λέξη προέρχεται από το ΠΑΡΑΜΥΘΙ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης