Γιώργος Αρκουλής

Το τελευταίο μοντέλο iphone που ήρθε πρόσφατα στην πτωχή πλην τίμια χώρα μας, εξαφανίστηκε –όπως διάβασα- από τα καταστήματα εισαγωγής κινητών την πρώτη κιόλας ημέρα διάθεσής του. Κι’ ας άγγιζε η τιμή σχεδόν 1700 ευρώ! Τι να σημαίνει αυτό; Επειδή η εκλεκτή πελατεία του είδους συνήθως ανήκει στην νεολαία μας (είναι απίστευτο πόσοι έφηβοι ασχολούνται με τα κινητά τους στις διαδρομές του metro!- θα το έχετε ασφαλώς διαπιστώσει), αναρωτιέμαι που βρίσκεται τόσο χρήμα για αγορά του εν λόγω αντικειμένου. Και πόσες εβδομάδες οικογενειακής οικονομίας χρειάζεται για να το αγοράσει   στο βλαστάρι του ένας πατέρας (ή παππούς, παρά τα κεσάτια της σύνταξής του…)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θα έλεγα πως υπάρχει πολύ μεγάλη μπίζνα γύρω από τις «νέες εκδόσεις» των κινητών, που διαθέτουν άπειρες δυνατότητες. Κι’ αν αυτό ισχύει –που ισχύει- τότε, πότε θα περισσέψει λίγος χρόνος στους νέους μας και κάποιο δεκάρικο έως δεκαπεντάευρο, ώστε να μπει στο βιβλιοπωλείο προκειμένου να αγοράσει ένα βιβλίο, έστω λογοτεχνίας (έχουμε αρκετούς ενδιαφέροντες συγγραφείς, διάβολε, πολύ πιο χρήσιμους από το συνεχές αποχαυνωτικό ψαχτήρι ενός παιχνιδιάρικου κινητού).

* Ευτυχώς, προς το παρόν, ο 8χρονος εγγονός μου βολεύεται με το δικό μου τηλέφωνο, παλαιάς βεβαίως κοπής, και ολίγων απαιτήσεων! Για αργότερα, μάλλον πρέπει να ξεκινήσω αποταμίευση…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης