Αφού κατάφερε έπειτα από χρόνια να πείσει τις πελάτισσες να περπατούν στα ψηλοτάκουνά της κρατώντας τσάντες κι αποσκευές με το αναγνωρίσιμο μονόγραμμά της, η Louis Vuitton τώρα ξεσηκώνει και τις αισθήσεις!

Ήδη από το 2012 η Vuitton προσέλαβε τον σούπερ σταρ των αρωματοποιών Jacques Cavallier-Belletrud, τον άνθρωπο που κρύβεται πίσω από τα bestsellers Acqua di Gio του Giorgio Armani και του L’Eau d’Issey του Issey Miyake.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η προσπάθεια αυτή να μπει στον χώρο του αρώματος χωρίς να επιδιώξει τις εξωτερικές συνεργασίες μοιάζει με εκείνη της εταιρείας Guerlain, που ανήκει εξίσου στον όμιλο της LVMH με πρόεδρο τον Bernard Arnault, καθώς και των αντίπαλων οίκων, όπως Hermes και Chanel, οι οποίοι έχουν τους δικούς τους αρωματοποιούς.

Ταυτόχρονα, όμως, είναι αντίθετη με την πάγια τακτική άλλων εταιρειών προϊόντων ομορφιάς, όπως η L’Oreal, η Givaudan ή και η Prada, η οποία επέλεξε την πρακτική της συνεργασίας με την ισπανική Puig.

Τα αρώματα είναι εμπνευσμένα από ταξίδια και οι νότες τους είναι προσεκτικά διαλεγμένες από διάφορα μέρη ανά τον κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Περισσότερα στο govastileto.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης