Μετά τους οίκους Burberry και Celine, τώρα και το brand Balmain έπειτα από 70 χρόνια αλλάζει το logo του, το οποίο είδε το φως της ημέρας για πρώτη φορά στην παρουσίαση της 2019 Pre-Fall κολεξιόν.

Ο Olivier Rousteing «έκλεισε» το studio design Adulte Adulte για να οραματιστεί εκ νέου το καινούργιο έμβλημα των Balmain. Μπορεί να τους πήρε περισσότερο από έναν χρόνο και να χρειάστηκε να γίνουν συνεχείς συνεδρίες με τον Rousteing, αλλά άξιζε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το αποτέλεσμα είναι ένα minimal όνειρο – η διπλή γραμματοσειρά που όλοι γνωρίζαμε έφυγε και έμειναν οι λέξεις BALMAIN PARIS.
Περισσότερα στο govastileto.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης