Χανιά: Τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης για πολίτες που έχουν ανάγκη φροντίδας δημιούργησε ο δήμος

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 19 Μαρτίου 2020, 12:07
Χανιά: Τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης για πολίτες που έχουν ανάγκη φροντίδας δημιούργησε ο δήμος

Τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης για πολίτες που έχουν ανάγκη από φροντίδα, όπως άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, άτομα τρίτης ηλικίας και άτομα με αναπηρία, δημιούργησε ο Δήμος Χανίων και το Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής σε συνεργασία με τον γιατρό Μανώλη Φραγκάκη και το κοινωνικό ιατρείο-φαρμακείο. Τη γραμμή εξυπηρετούν επαγγελματίες ψυχικής υγείας του Δήμου Χανίων, οι οποίοι θα βοηθούν ηλικιωμένους, ηλικιωμένες, άτομα με αναπηρία ή όσους και όσες ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και χρήζουν φροντίδας ή εξυπηρέτησης.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση του δήμου, «με ένα δωρεάν τηλεφώνημα στο 15240, το προσωπικό του δήμου θα αξιολογεί το αίτημα και, σε συνεργασία με εθελοντές, θα δίνει λύσεις σε καθημερινά ζητήματα, όπως την αγορά φαρμάκων, τροφίμων, καθώς και την ψυχολογική υποστήριξή τους».

Το κέντρο θα εξυπηρετεί τους πολίτες καθημερινά από τις 08:00 έως τις 15:00.

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 19 Μαρτίου 2020, 12:19