Ένα πολύ ενδιαφέρον βιογραφικό αποτελούμενο από απάτες, απειλές, τραμπουκισμούς, και άλλα αδικήματα, τα οποία τους έχουν φέρει επανειλημμένως ενώπιον των αρχών, έχουν η Αναστασία Ντάγιου  και ο Νίκος Κακαρίκος, το ζευγάρι το οποίο βρίσκεται πίσω από το κέντρο αισθητικής Cosmedical Clinic Greece στο κέντρο της Αθήνας.

Πρόκειται για ένα κέντρο αισθητικής, η δραστηριότητα του οποίου έχει γίνει αντικείμενο πολλών βάσιμων καταγγελιών για απάτη από πολίτες, καταγγελίες οι οποίες έγιναν αντικείμενο τεσσάρων ρεπορτάζ της «Ζούγκλας» στις αρχές Φεβρουαρίου.  Επρόκειτο για τεκμηριωμένα ρεπορτάζ  που έκαναν την Ντάγιου και τον Κακαρίκο να χάσουν την ψυχραιμία τους και να υβρίσουν και να απειλήσουν με τον πλέον χυδαίο τρόπο και με αγοραίες εκφράσεις τους συντάκτες της «Ζούγκλας» με τους οποίους μίλησαν. Θα σκεφτόταν κάποιος ότι οι απειλές και οι ύβρεις είναι μηνύσιμες, αλλά πρόκειται για πταίσματα σε σχέση με τον υπόλοιπο βίο και την πολιτεία τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ας γυρίσουμε, λοιπόν, μια δεκαετία πίσω, στον Σεπτέμβριο του 2012, και σε ένα ινστιτούτο αισθητικής στη Θεσσαλονίκη. Εκεί θα συναντήσουμε αστυνομικούς να περνούν χειροπέδες στη Ντάγιου, η οποία λίγο νωρίτερα είχε κρύψει έγγραφα από υπαλλήλους του ΣΔΟΕ που έκαναν έλεγχο στην επιχείρηση και τους απείλησε ότι θα χάσουν τη δουλειά τους.

Το τελευταίο δίμηνο του 2013 η Ντάγιου και ο Κακαρίκος απασχόλησαν ιδιαίτερα τις αρχές. Το Νοέμβριο βρέθηκαν στο Α.Τ. Λευκού Πύργου –μαζί με τη μητέρα της Ντάγιου-κατηγορούμενοι για απάτη, παράνομη άσκηση επαγγέλματος, σωματική βλάβη και εγκληματική οργάνωση. Εναντίον τους είχαν προσφύγει όχι ένας, όχι δύο, αλλά 59 άνθρωποι. Η Ντάγιου τους είχε συστηθεί ως «δερματολόγος ιατρός» και υποσχόταν υπηρεσίες με πολύ μεγάλη έκπτωση, με τη χρήση κουπονιών. Όσοι έπεσαν στην παγίδα και προπλήρωσαν για τα ραντεβού τους έκαναν συνήθως την πρώτη «θεραπεία», χωρίς να εξεταστούν από γιατρό και χωρίς να ληφθεί το ιστορικό τους, και στη συνέχεια η εταιρεία γινόταν καπνός. Τα ραντεβού ακυρώνονταν με διάφορες φαιδρές δικαιολογίες, μέχρι που τα θύματα διαπίστωναν ότι η εταιρεία έχει αλλάξει έδρα και επωνυμία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τον επόμενο μήνα, θύμα της πρακτικής «κλείνω την εταιρεία» έπεσε και ένας γιατρός που έκανε το λάθος να πουλήσει ένα μηχάνημα laser στην Ντάγιου και τον Κακαρίκο. Από τα 30.000 ευρώ της συμφωνίας κατάφερε να εισπράξει μόνο 4.000 πριν η εταιρεία τους βάλει λουκέτο.

Συναντούμε ξανά το ζεύγος Ντάγιου – Κακαρίκου τέσσερα χρόνια αργότερα, όταν δύο πολίτες τους κατηγόρησαν για εξύβριση, απειλές, σωματικές βλάβες και προσβολή της μνήμης νεκρού. Πρόκειται για μια υπόθεση, η οποία συνέχισε να βρίσκεται εν εξελίξει το 2021. Και, όπως φαίνεται, η εξύβριση και η απειλή είναι κάτι στο οποίο έχουν αρχίσει να ειδικεύονται, γιατί συναντούμε ξανά τις ίδιες κατηγορίες σε βάρος τους και το 2020, για μια άλλη υπόθεση.

Δεν χρειάστηκε πολύς καιρός για να αναβαθμιστούν οι απειλές σε πρακτικές που θυμίζουν μόνο μπράβους της νύχτας. Στις αρχές του 2021, και αφού η Ντάγιου και ο Κακαρίκος είχαν κατέβει στην Αθήνα, αποφάσισαν να βγάλουν από τη μέση τον ανταγωνισμό και έκαναν αυτό που συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις. Ένας μπράβος επισκέφθηκε κέντρο αισθητικής που βρισκόταν κοντά στο δικό τους και απαίτησε όχι μόνο να διακόψει τη λειτουργία του  αλλά και μεταβιβάσει την επιχείρηση στον Κακαρίκο.

Φτάνουμε στο τέλος του 2021 και στην, κατά πάσα πιθανότητα, πιο απάνθρωπη πράξη της Ντάγιου και του Κακαρίκου. Δύο πολίτες καταγγέλλουν ότι το ζεύγος παγίδευσε μια ηλικιωμένη συγγενή τους και αφού την χρέωσαν με υπέρογκα ποσά για θεραπείες, επιχείρησαν να της αποσπάσουν ακίνητα και μεγάλα ποσά από τους τραπεζικούς λογαριασμούς της. Σύμφωνα με όσα καταγγέλθηκαν, περίπου 50.000 ευρώ έκαναν φτερά από τον λογαριασμό της γυναίκας, η οποία «φιλοξενήθηκε» -εντός πολλών εισαγωγικών- στο σπίτι της Ντάγιου και του Κακαρίκου για 15 ημέρες. Μάλιστα, ο μπράβος που ένα χρόνο νωρίτερα είχε αποπειραθεί να κλείσει το γειτονικό κέντρο αισθητικής εμφανίζεται και εδώ για να απειλήσει τους συγγενείς της γυναίκας που μάλλον έκαναν πολλές ερωτήσεις.

Όλες οι παραπάνω υποθέσεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας μετά από δημοσιογραφική έρευνα της «Ζούγκλας», η οποία ακολούθησε τα τέσσερα ρεπορτάζ για όσα συνέβαιναν στην Cosmedical Clinic Greece. Σε αυτά τα ρεπορτάζ καταγράφεται ξεκάθαρα η φάμπρικα με τις υποτιθέμενες εκπτώσεις για υπηρεσίες που δεν προσφέρθηκαν ποτέ, δηλαδή  η Ντάγιου και ο Κακαρίκος επέστρεψαν θριαμβευτικά στο modus operandi με το οποίο ξεκίνησαν τη δράση τους στη Θεσσαλονίκη πριν από περίπου μια δεκαετία. Αυτό που μπορεί να σχολιάσει κάποιος είναι ότι, τουλάχιστον, οι πολίτες που έκαναν αυτές καταγγελίες στη «Ζούγκλα» έχασαν μόνο κάποια χρήματα. Με αυτούς που έμπλεξαν θα μπορούσαν να τους συμβούν και πολύ χειρότερα.  

Η χλιαρή στάση του υπουργείου Ανάπτυξης και τα ανείσπρακτα πρόστιμα από ανύπαρκτες εταιρείες

Η «Ζούγκλα» φέρνει στη δημοσιότητα τα πειστήρια από την υποβολή καταγγελίας η οποία έφτασε μέχρι και τα ανώτερα κλιμάκια του υπουργείου Ανάπτυξης. Αντίστοιχη καταγγελία εστάλη και παρελήφθη και από τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών.

Σύμφωνα με αυτή την καταγγελία, το 2020 επεβλήθη πρόστιμο 250.000 ευρώ στο ινστιτούτο αισθητικής Golden Clinic ΙΚΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ που λειτουργούσε στον αριθμό 7 της οδού Ερμού. Ωστόσο, η εταιρεία με αυτή την επωνυμία βρισκόταν ήδη υπό εκκαθάριση από το 2018 και πλέον λειτουργούσε με την επωνυμία COSMEDICAL CLINIC ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ, στον αριθμό 8 της οδού Ερμού.  Συνεπώς το πρόστιμο δεν πρόκειται να εισπραχθεί. Αυτές οι δύο εταιρείες συν μια τρίτη με την επωνυμία FOCUS DERMA CLINIC ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΙΑΤΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΠΕ, η οποία έχει και αυτή έδρα στην Ερμού 8 και βρίσκεται υπό εκκαθάριση από το 2018, ανήκουν στον Νικόλαο Κακαρίκο του Θεοδώρου.

H «Ζούγκλα» επικοινώνησε με το υπουργείο Ανάπτυξης και συγκεκριμένα με το γραφείο του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Σωτήρη Αναγνωστόπουλου, και ζήτησε να τον ενημερώσει για την συγκεκριμένη καταγγελία προκειμένου να λάβει απάντηση. Όμως από το γραφείο του Γενικού Γραμματέα δεν επικοινώνησαν ποτέ με τη «Ζούγκλα». 

Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο της αναφοράς:

ΑΝΑΦΟΡΑ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ 

ΠΡΟΣ 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 

Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή 

(Τζώρτζ 6, Αθήνα, ΤΚ 106 77) 

ΠΡΟΣ 

ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΘΗΝΩΝ 

(Σεβαστουπόλεως 113, Αθήνα, ΤΚ 11526) 

Επειδή είμαι παθούσα, πολύπαθη θα έλεγα, χάρηκα με μια ανακοίνωση της υπηρεσίας σας Προστασίας Καταναλωτή με την οποία επιβάλλατε πρόστιμα 250.000,0 € στο ινστιτούτο αισθητικής GOLDEN CLINIC IKE ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ που λειτουργεί στην Αθήνα, Ερμού 7 (ΑΦΜ 800695760) 

https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2027515/prostimo-250000-sto-kentro-aisthhtikhs-golden-clin.html 

Αλλά η χαρά μου δεν κράτησε πολύ γιατί η ίδια επιχείρηση μεταφέρθηκε απέναντι σχεδόν (Ερμού 8) και λειτουργεί με την επωνυμία COSMEDICAL CLINIC ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ 

Επειδή πιστεύω ότι κανένας από αυτούς τους επιτήδειους δεν πληρώνει τα πρόστιμα και το Υπουργείο βγάζει ανακοινώσεις χωρίς αποτέλεσμα, για τα μάτια του κόσμου και στο ταμείο του κράτους δεν μπαίνει ούτε ευρώ, έψαξα να βρω ποιοι είναι πίσω από αυτές τις επωνυμίες και τι ακριβώς συμβαίνει.  

Πήγα λοιπόν σε λογιστή, του έδωσα τις επωνυμίες και από το ΓΕΜΗ μου βρήκε ότι :  

Η πρώτη εταιρεία GOLDEN CLINIC που έφαγε το πρόστιμο τον Ιούνιο 2020, όπως ανακοίνωσε η υπηρεσία σας σε δελτίο τύπου, ήταν υπό εκκαθάριση, είχε λυθεί δηλαδή από 30 Αυγούστου 2018 – και άρα άνθρακες ο θησαυρός, το πρόστιμο μπήκε σε εταιρεία που δεν υπήρχε και δεν ξέρω αν εξακολουθεί να λειτουργεί παράνομα. 

Ο ίδιος άνθρωπος που φαίνεται να έχει αυτή την εταιρεία Νικόλαος Κακαρίκος του Θεοδώρου είχε (ή έχει ακόμα) κι άλλη εταιρεία με επωνυμία FOCUS DERMA CLINIC ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΙΑΤΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ (ΑΦΜ 800893870) στην Ερμού 8 Αθήνα.  

Και αυτή η εταιρεία φαίνεται να έχει λυθεί και να είναι σε εκκαθάριση από 28 Αυγούστου 2018. 

Ο ίδιος άνθρωπος φτιάχνει στις 30 Αυγούστου 2018 άλλη εταιρεία COSMEDICAL CLINIC ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ (ΑΦΜ 801028893) που φέρεται να λειτουργεί στην Ερμού 8 Αθήνα.  

Δηλαδή κλείνει τις δύο αμαρτωλές εταιρείες και άνοιξε καινούργια.  

Και ως Έλληνας πολίτης που τα βλέπω όλα αυτά και σκέφτομαι ότι κάποιοι κοροϊδεύουν το δημόσιο και το δημόσιο με τη σειρά του κοροϊδεύει τους έλληνες πολίτες και εμένα, ρωτάω το Υπουργείο σας : 

Πώς η υπηρεσία σας έβαλε πρόστιμο σε εταιρεία που δεν υπάρχει γιατί είχε διαλυθεί και είναι σε εκκαθάριση από Αύγουστο 2018 ;  

Κανένας από την υπηρεσία σας δεν το ήλεγξε ή απλά σας ενδιαφέρει να ανακοινώνετε πρόστιμα και να φαίνεται ότι κάνετε καλά την δουλειά σας αδιαφορώντας αν το κράτος φαίνεται αναξιόπιστο ; 

Η υπηρεσία σας παρακολουθεί τι γίνεται με τα πρόστιμα που επιβάλλει ή τα ανακοινώνετε και τέλος ; 

Όταν οι εταιρείες που ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια κλείνουν επίτηδες, το πρόστιμο ποιος το πληρώνει ; Δεν υπάρχει κανένας υπεύθυνος ; Τι κάνετε σαν υπηρεσία ;  

Να ρωτήσω και τον Ιατρικό Σύλλογο, που κι αυτός είναι όλο ανακοινώσεις: 

Ελέγχει αυτές τις εταιρείες που τη μια μέρα ανοίγουν, κοροϊδεύουν τον κοσμάκη και την άλλη κλείνουν ;  

Ελέγχει ποιος ανοίγει αυτές τις εταιρείες τη μία μετά την άλλη στην ίδια διεύθυνση ;  

Δίνει άδειες για ιατρεία όπου να’ ναι ; Δεν ελέγχει το ιστορικό κανενός, ποιος είναι, ποια εταιρεία είχε, ποια εταιρεία έκλεισε, γιατί την έκλεισε ;  

Τελικά, επειδή φοβάμαι ότι κι αυτή η καταγγελία μου θα πάει στο βρόντο, δεν θα’ τανε καλύτερα να την στείλω σε κάποιο κανάλι να λάβει δημοσιότητα, για να κινηθούν οι υπηρεσίες σας ;  

Ή να την στείλω στον Εισαγγελέα να βγάλει άκρη ;  

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης