Πληροφορίες για τη λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης έδωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης την Τετάρτη.

Όπως χαρακτηριστικά υπογράμμισε: «Το 2019 πρόκειται να τεθούν σε δοκιμαστική λειτουργία τόσο η κεντρική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης, όσο και η επέκταση προς Καλαμαριά, ενώ η “Αττικό Μετρό ΑΕ” έχει πάρει εντολή προκειμένου να ωριμάσει και το έργο της επέκτασης κυρίως προς τις δυτικές συνοικίες αλλά και τη σύνδεση προς το αεροδρόμιο».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, γνωστοποίησε, πως την Πέμπτη ξεκινά ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του μετρό στην Αθήνα, «ένα επίσης μεγάλο έργο αξίας 1,5 δισ. ευρώ».

Ο Χρ. Σπίρτζης μεταξύ των υπολοίπων ερωτήθηκε για τις καθυστερήσεις τις οποίες έχει
προκαλέσει η ανεύρεση αρχαιοτήτων στα εργοτάξια του μετρό Θεσσαλονίκης και ιδίως στον σταθμό Βενιζέλου και απάντησε: «Όταν έχουμε τέτοιου είδους έργα, ο γνώμονας δεν είναι μόνο να ολοκληρώνονται στην ώρα τους, αλλά και να προστατεύεται η πολιτιστική μας κληρονομιά. Να προστατευτούν, να αναδειχθούν και να αποτελέσουν τοπόσημο για τη Θεσσαλονίκη για πάρα πολλές δεκαετίες οι αρχαιότητες».

Εστιάζοντας στον σταθμό Αγίας Σοφίας, όπου επίσης έχουν βρεθεί αρχαιότητες, σημείωσε ότι «δεν υπάρχουν ουσιαστικά προβλήματα, καθώς τα ευρήματα, επίσης αξιόλογα, όπως και εκείνα στη Βενιζέλου, βρίσκονται εκτός του κελύφους του σταθμού» ενώ πρόσθεσε «τα έργα, στην πράξη πλέον, δεν είναι καμιάς κυβέρνησης, υπουργού, περιφερειάρχη, δημάρχου, αλλά των ανθρώπων που πληρώνουν γι΄αυτά, δηλαδή των πολιτών. Εμείς δοκιμαζόμαστε για την αποτελεσματικότητά μας και για το πώς ο καθένας από εμάς συμβάλλει στην υλοποίηση των έργων με το μικρότερο κόστος και τη μεγαλύτερη διαφάνεια αλλά και στο να ολοκληρώνονται στην ώρα τους».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης