Σε έναν χρόνο το Europride 2020 στη Θεσσαλονίκη

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 23 Μαΐου 2019, 08:26
Σε έναν χρόνο το Europride 2020 στη Θεσσαλονίκη

Τη διοργάνωση του ΕuroPride 2020 εξασφάλισε η Θεσσαλονίκη, μετά την κατάθεση υποψηφιότητας τον περασμένο χρόνο από τον Δήμο Θεσσαλονίκης, ώστε  να προκύψει το μέγιστο δυνατό όφελος, τόσο για τη Θεσσαλονίκη όσο και για το ευρωπαϊκό LGBT κίνηµα.

Το ΕuroPride είναι μια πολυσυλλεκτική, ανοιχτή σε όλους, γιορτή της Ευρώπης, η οποία θα φιλοξενηθεί στη Θεσσαλονίκη τον Ιούνιο του 2020. Προσβλέπει στη διεθνοποίηση της πόλης, στην αύξηση των τουριστικών αφίξεων και της αναγνωρισιμότητάς της. Η πόλη θα έχει τη δυνατότητα να ανοίξει τους ορίζοντες της, να γίνει πιο εξωστρεφής, να αφουγκραστεί την κοινωνία, να αγκαλιάσει την ελευθερία έκφρασης και την  ποικιλομορφία στον σεξουαλικό προσανατολισμό και την ταυτότητα φύλου.

Έπειτα από οκτώ συνεχόμενες διοργανώσεις το Thessaloniki Pride πέτυχε τη μαζική συμμετοχή από κάθε γωνιά του πλανήτη και την αθρόα προσέλευση τουριστών, κυρίως από τις βαλκανικές χώρες.

Ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων, Σπύρος Πέγκας, αναφέρει σχετικά: «Καλωσορίζουμε για μια ακόμα φορά και με επίσημο τρόπο την Ευρωπαϊκή Οργάνωση του Pride 2020 στην πόλη μας. Είμαστε υπερήφανοι που από μια μικρή κίνηση θάρρους το 2012, με την πρώτη διοργάνωση PRIDE DAY στη Θεσσαλονίκη, φτάσαμε μαζί με τις διοργανώτριες δυνάμεις της πόλης, να διεκδικούμε και να φέρνουμε το Europride στη Θεσσαλονίκη. Η διοργάνωση αυτή έχει συμβολική και ουσιαστική σημασία, όχι μόνο για τη Θεσσαλονίκη και για την Ελλάδα, αλλά και για την ευρύτερη νοτιο-ανατολική Ευρώπη, όπου τα αυτονόητα προσωπικά, ερωτικού προσανατολισμού δικαιώματα, ακόμα αμφισβητούνται και διεκδικούνται. Εύχομαι ολόψυχα επιτυχία στην ανοικτή και κοσμοπολίτικη Θεσσαλονίκη του Europride2020».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η διεθνής κοινότητα των LGBT, με βάση πρόσφατες έρευνες, ταξιδεύει συχνότερα -περισσότερες από τρεις με τέσσερις φορές τον χρόνο-, ενώ ξοδεύει περισσότερα χρήματα από τον μέσο τουρίστα στη διάρκεια του ταξιδιού. Ακόμη, το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης εμπεριέχει, μεταξύ άλλων, κουλτούρα, τέχνη, γαστρονομία και διασκέδαση, χαρακτηριστικά που έρχονται πρώτα στις προτιμήσεις της συγκεκριμένης ομάδας.

Πηγή: thestival.gr

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 23 Μαΐου 2019, 08:27