Σε 37.800 ανέρχονται τα αιτήματα πολιτών που υποβλήθηκαν τα τελευταία δύο χρόνια στον δήμο Θεσσαλονίκης, μέσω της ηλεκτρονικής πύλης και αφορούν κυρίως τις τεχνικές υπηρεσίες, την καθαριότητα και τη δημοτική αστυνομία.

Από αυτά τα αιτήματα, τα 32.000 έχουν τακτοποιηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες του κεντρικού δήμου, ποσοστό περίπου 85%, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν το μεσημέρι στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο δημαρχείο της Θεσσαλονίκης με αντικείμενο την παροχή αναβαθμισμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους πολίτες μέσω της αξιοποίησης των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Το δικό μου όνειρο μου είναι πως θα βγάλουμε ISO για τον δήμο, αλλά αυτό θέλει δουλειά. Η κάθε υπηρεσία θα πρέπει να κάνει τη δουλειά της ώστε να εξυπηρετείται ο δημότης. Εδώ και έξι μήνες προσπαθούμε να βρούμε άκρη πως μπορούν να γίνονται οι πληρωμές με e-banking. Χωρίς να χρειάζεται η παρουσία του δημότη στο δημαρχείο και χωρίς να χάνει χρόνο», δήλωσε ο δήμαρχος, Γιάννης Μπουτάρης.

Ο αντιδήμαρχος Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Κοινωνίας των Πολιτών, Νίκος Φωτίου, πρόσθεσε πως «η ψηφιακή στρατηγική του δήμου 2017 – 2030 έγινε με την ενεργή συμμετοχή πολλών φορέων της πόλης, ομάδων, τεχνολογικών ιδρυμάτων και της πανεπιστημιακής κοινότητας» και ανέλυσε τους πέντε βασικούς άξονες της ψηφιακής στρατηγικής του δήμου Θεσσαλονίκης που είναι: η διασυνδεδεμένη πόλη, μία πόλη για όλους, μια πόλη που αξιοποιεί τα δεδομένα της, η συμμετοχική πόλη και μια πόλη που στηρίζει την ψηφιακή καινοτομία.

Στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου ανακοινώθηκε πως τους πρώτους μήνες του 2019 αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή ένα νέο ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα, μέσω του οποίου θα υπάρχει η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας των υπηρεσιών του δήμου με τους πολίτες και τους επιχειρηματίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης