Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η καμπάνια κατά των αμβλώσεων με αφίσες που βρίσκονται σε αρκετούς σταθμούς του Μετρό.

Οι χρήστες στα social media αλλά και εκπρόσωποι των κόμματων έκαναν λόγο για απαράδεκτες αφίσες που καταστρατηγούν ένα «νομοθετημένο γυναικείο δικαίωμα», όπως χαρακτηριστικά έγραψε ο πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παπάς. Στον ίδιο τόνο και ο εκπρόσωπος τύπου του ΚΙΝΑΛ Παύλος Χρηστίδης που ζητά εξηγήσεις για την καμπάνια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τελικά, σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Μεταφορών έδωσε εντολή να κατέβουν οι συγκεκριμένες αφίσες, που είχε συμφωνηθεί να παραμείνουν αναρτημένες επί 14 ημέρες.

 

Οι αφίσες

«Ήξερες ότι στο αγέννητο παιδί από την 18η ημέρα χτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή», γράφουν οι αφίσες της πρωτοβουλίας «Αφήστε με να ζήσω» που στρέφονται κατά των αμβλώσεων.

«Διάλεξε τη Ζωή. Κίνημα υπέρ της Ζωής», καταλήγει το μήνυμα της αφίσας στο κάτω μέρος της. 

Η ανακοίνωση του υπουργείου

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο Μεταφορών, ζητώντας να κατέβουν άμεσα, αναφέρεται: 
«Ο έλεγχος και η έγκριση του περιεχομένου των διαφημίσεων που αναρτώνται στους χώρους του Μετρό, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ. Την αρμοδιότητα αυτή οφείλει να την ασκεί με υπευθυνότητα και κοινωνική συνείδηση.
Η καμπάνια που ξεκίνησε σήμερα εναντίον των αμβλώσεων για την οποία το αρμόδιο Υπουργείο και η Κυβέρνηση δεν είχαν την παραμικρή ενημέρωση, ανεξάρτητα από την προσωπική άποψη που δικαιούται ο καθένας να έχει, στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών. Οι καμπάνιες που γίνονται στους δημόσιους χώρους δεν πρέπει να διχάζουν την κοινή γνώμη ούτε ασφαλώς να προσβάλουν γυναίκες που έχουν αναγκαστεί να κάνουν μια τέτοια δύσκολη επιλογή στη ζωή τους.
Για το λόγο αυτό, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάλεσε τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο επέτρεψε μια τέτοια καμπάνια και ζήτησε να εξαντληθεί κάθε περιθώριο για να κατέβουν το συντομότερο οι αφίσες από τους χώρους του Μετρό».

Κύκλοι ΣΤΑΣΥ: Η καμπάνια δεν προκαλεί το δημόσιο αίσθημα

Νωρίτερα, κύκλοι της ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) εκφράζοντας την θέση της εταιρείας για το θέμα, σημείωναν πως η συγκεκριμένη καμπάνια «Άσε με να ζήσω», κρίθηκε ότι δεν προκαλεί, καθώς δεν έχει και άμεση αναφορά στις αμβλώσεις».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης