Καταγγελία για τον ΔΕΔΔΗΕ έκανε αναγνώστρια στην ηλεκτρονική μας εφημερίδα.

Όπως καταγγέλλει η Ε.Ν., πριν από καιρό της παραδόθηκε επιστολή του ΔΕΔΔΗΕ, ενημερώνοντάς την για αυθαίρετη παρέμβαση στον μετρητή της ΔΕΗ. Παρά το γεγονός ότι η καταγγέλλουσα αρνήθηκε το εν λόγω περιστατικό, εντούτοις προσπάθησε να έρθει σε επικοινωνία με τους αρμόδιους, με σκοπό να δοθεί οριστική λύση στο θέμα της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εδώ και βδομάδες, λοιπόν, προσπαθεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με τη ΔΕΔΔΗΕ Φιλοθέης- Κηφισιάς, χωρίς όμως αποτέλεσμα «καθώς κανείς δεν σηκώνει τα τηλέφωνα». Μάλιστα προσπάθησε να επικοινωνήσει και με το υπηρεσιακό τηλέφωνο τόσο του διευθυντή της υπηρεσίας όσο και του υπεύθυνου του αντίστοιχου τμήματος, χωρίς κανείς να ανταποκριθεί στις συνεχόμενες οχλήσεις της.

Τελικά, έπειτα από δεκάδες κλήσεις, στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής «βγήκε» η γραμματέας του επικεφαλής της υπηρεσίας. Σύμφωνα με την καταγγελία, η εν λόγω υπάλληλος όχι μόνο δεν ενδιαφέρθηκε για την ταλαιπωρία της Ε.Ν. αλλά της απευθύνθηκε με επιθετικό τρόπο.

Μάλιστα, όπως μας ενημέρωσε η καταγγέλλουσα, υπάρχει ενδεχόμενο να της ασκηθεί μήνυση γιατί δεν έχει αποπληρώσει το χρέος της, για το οποίο όμως προσπαθεί να έρθει σε επικοινωνία εδώ και μήνες χωρίς κάποιος αρμόδιος να ασχοληθεί.     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως σημειώνει η ίδια, έχει φτάσει στα όριά της καθώς η αδιαφορία έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. «Δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να κάνω, έχω εξαντλήσει κάθε δυνατότητα επικοινωνίας. Αυτό που γίνεται είναι ντροπή» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Δείτε το έγγραφο αίτημα του ΔΕΔΔΗΕ: 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης