Την έντονη δυσφορία της και την «απογοήτευσή της για την πρόθεση της κυβέρνησης, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του αρμόδιου αναπληρωτή υπουργού κ. Σπίρτζη, να προχωρήσει στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ» εκφράζει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), σημειώνοντας πως επιβεβαιώνεται έτσι η πλήρης ανακολουθία των προεκλογικών δεσμεύσεων και των μετεκλογικών εξαγγελιών.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΠΟΣ, την προεκλογική περίοδο, αλλά και το προηγούμενο διάστημα, οι σιδηροδρομικοί δέχθηκαν βομβαρδισμό διαβεβαιώσεων πλείστων στελεχών, αλλά και του ίδιου του πρωθυπουργού για ακύρωση των ιδιωτικοποιήσεων, μιλώντας μάλιστα για ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κ. Σπίρτζης, συνεχίζει η ανακοίνωση, «αφού το προηγούμενο διάστημα με δήλωσή του απέκλεισε το ενδεχόμενο του ενιαίου δημόσιου σιδηροδρόμου, επικαλούμενος μάλιστα επιχείρημα αστήρικτο, που μόνο αυτός γνωρίζει (περί δήθεν παράνομων κρατικών επιδοτήσεων 3,5 δισ. ευρώ), επανέρχεται εξαγγέλλοντας την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με άλλον τρόπο. Στη συνέχεια των δηλώσεών του αναφέρει, παντελώς αστήρικτα, ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο έχει να συντηρηθεί δώδεκα (12) χρόνια!!! Δήλωση η οποία προκαλεί εκνευρισμό ακόμη και στον πιο καλοπροαίρετο ακροατή. Αναρωτιόμαστε από πού ενημερώνεται ο κ. Σπίρτζης, καθώς ούτε από τις Διοικήσεις ούτε από τους Σιδηροδρομικούς έχει ενημερωθεί. Αν δεν πρόκειται για συνειδητή απαξίωση του σιδηροδρόμου, τότε πρόκειται για επικίνδυνη άγνοια».

«Η ΠΟΣ και οι εργαζόμενοι θα συνεχίσουμε την προσπάθεια προάσπισης του σιδηροδρόμου που αποτελεί περιουσία του ελληνικού λαού προς όφελος του πολίτη και του κοινωνικού συνόλου» καταλήγει η ανακοίνωση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης