«Δεν είχαν ιδιαίτερη δυσκολία τα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, ενώ υπήρχε σαφής σύνδεση των θεμάτων με την επικαιρότητα» αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η φιλόλογος καθηγήτρια του Κοινωνικού Φροντιστηρίου Αγίου Δημητρίου, Σίσσυ Κωνσταντάρα. Επίσης εξηγεί ότι τα θέματα συμφωνούσαν με τα πρότυπα διαγωνίσματα που είχε δώσει το υπουργείο. Όσο αφορά το κριτήριο αξιολόγησης, αποτελείται από τρία κείμενα, εκ των οποίων τα δύο από τον ημερήσιο Τύπο και το τρίτο από το ποίημα του Γκάτσου.

Το θέμα της έκθεσης αφορά τις δεξιότητες και τα εφόδια για το μέλλον. Οι μαθητές κλήθηκαν να απαντήσουν σε δύο ερωτήματα: το πρώτο αφορά τα απαραίτητα εφόδια, με τα οποία οι σύγχρονοι νέοι καλούνται να αντιμετωπίσουν τις ανησυχίες για το μέλλον, και το δεύτερο, με ποιες συγκεκριμένες δράσεις μπορούν οι νέοι να βελτιώσουν τον κόσμο. Το θέμα της έκθεσης χαρακτηρίζεται από την κα. Κωνσταντάρα «βατό» και εξηγεί,πως τα παιδιά θα μπορούσαν να απαντήσουν στοχευμένα και αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας πληροφορίες από τα κείμενα 1 και 2.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επομένως οι εκφωνήσεις των ασκήσεων δεν προκάλεσαν κάποια έκπληξη, προσθέτει η κα. Κωνσταντάρα. Αυτό που μπορεί να δυσκολέψει τους μαθητές είναι το θέμα Α1, όπου τους ζητήθηκε «να γίνει η περίληψη από τον ευθύ λόγο». Επίσης στο Γ θέμα χρειάζονταν «ψυχραιμία και εξάσκηση» για να απαντήσουν.

Σε γενικές γραμμές τα ερωτήματα ήταν εύκολα και ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής θα μπορούσε να τα γράψει, καταλήγει η κα. Κωνσταντάρα.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης