Όλες οι απαντήσεις στα σημερινά θέματα των Πανελλαδικών

Όλες οι απαντήσεις στα σημερινά θέματα των Πανελλαδικών
Στις 10.30 το πρωί της Τετάρτης το Υπουργείο Παιδείας έδωσε στη δημοσιότητα τα θέματα των μαθημάτων στα οποία εξετάστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων.

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε τα θέματα στο μάθημα της Ιστορίας

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε τα θέματα στο μάθημα της Φυσικής

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε τα θέματα στο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.

Το zougla.gr βρίσκεται στο πλευρό των υποψηφίων και σε συνεργασία με τα φροντιστήρια «Πουκαμισάς» καθ’ όλη τη διάρκεια των εξετάσεων, άμεσα και έγκυρα, δημοσιεύει σχολιασμούς και απαντήσεις των θεμάτων στα εξεταζόμενα μαθήματα.


Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε τις απαντήσεις στο μάθημα της Ιστορίας

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε τις απαντήσεις στο μάθημα της Φυσικής

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε τις απαντήσεις στο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.

Οι εξετάσεις για τους υποψηφίους των Γενικών Λυκείων συνεχίζονται την Παρασκευή 15 Ιουνίου με τα μαθήματα των Λατινικών (ΟΠ Ανθρωπιστικών Σπουδών), της Χημείας (ΟΠ Θετικών Σπουδών) και των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας (ΟΠ Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής), ενώ θα ολοκληρωθούν στις 19 Ιουνίου με το μάθημα της Βιολογίας (Γενικής Παιδείας και Προσανατολισμού). Στα εξεταστικά τους κέντρα επιστρέφουν αύριο, Πέμπτη, οι υποψήφιοι των Επαγγελματικών Λυκείων με μαθήματα ειδικότητας, ενώ οι εξετάσεις τους ολοκληρώνονται την επόμενη Πέμπτη, 21 Ιουνίου.

Δύσκολα τα θέματα στη Φυσική - Bατά στην Ιστορία - Mε «παγίδες» στην Ανάπτυξη Εφαρμογών

«Η δυσκολία των υποερωτημάτων αυξανόταν και απαιτούσε συγκέντρωση και αρκετό χρόνο για την επίλυση των μεθοδολογιών»«Τα θέματα Φυσικής Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας. Απευθύνονταν σε καλά προετοιμασμένους μαθητές και απαιτούσαν την κατανόηση των εκφωνήσεων και ζητούμενων» σημειώνει η Νάνσυ Σαμαρά, φυσικός στο κοινωνικό φροντιστήριο. Αναλυτικότερα για τα θέματα αναφέρει πως το Α' ήταν για προσεκτικούς μαθητές, το Β' για καλά διαβασμένους, το Γ' ένα συνδυαστικό πρόβλημα που εξέταζε 2 κεφάλαια της ύλης (1ο και 5ο), χωρίς ασάφειες στη διατύπωση, και το Δ' για πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές πάνω στο κεφάλαιο της μηχανικής του στερεού σώματος.

«Η δυσκολία των υποερωτημάτων αυξανόταν και απαιτούσε συγκέντρωση και αρκετό χρόνο για την επίλυση των μεθοδολογιών» καταλήγει.

«Συνολικά τα ζητούμενα ήταν ξεκάθαρα χωρίς περιθώρια για ασάφειες» Θέματα βατά που καλύπτουν βασικά κομμάτια της εξεταστέας ύλης χαρακτηρίζονται εκείνα της Ιστορίας, όπως αναφέρει στο Αθηναϊκό Πρακτορείο η Αγγελική Νικητοπούλου, φιλόλογος στο κοινωνικό φροντιστήριο.

«Συνολικά τα ζητούμενα ήταν ξεκάθαρα χωρίς περιθώρια για ασάφειες. Ωστόσο, οι υποψήφιοι έπρεπε να είναι αρκετά προσεκτικοί για να αποδώσουν σωστά και εμπεριστατωμένα όλες τους τις απαντήσεις» προσθέτει.

Ειδικότερα σημειώνει: «Οι ορισμοί που ζητήθηκαν στο Θέμα Α' καθώς και η κλειστού τύπου ερώτηση Σωστού-Λάθους δεν παρουσίαζαν κάποια ιδιαίτερη δυσκολία. Στο Θέμα Β', οι ερωτήσεις απαιτούσαν γνώσεις από το κεφάλαιο των κομμάτων και του Κρητικού ζητήματος. Το θέμα Γ' μπορεί να χαρακτηριστεί πιο απαιτητικό, καθώς ανάμεσα στα παραθέματα που έπρεπε να επεξεργαστούν οι υποψήφιοι υπήρχε ένα απόσπασμα σε καθαρεύουσα και ένας πίνακας στοιχείων, προσαρμοσμένος για τις ανάγκες της εξέτασης. Το θέμα Δ' δεν περιείχε κάτι που θα μπορούσε να τους δυσκολέψει».

«Βατά και μειωμένης δυσκολίας σε σχέση με τα τελευταία χρόνια αλλά και με κάποιες παγίδες»Βατά και μειωμένης δυσκολίας σε σχέση με τα τελευταία χρόνια αλλά και με κάποιες «παγίδες» χαρακτηρίζει ο Παναγιώτης Βασιλάς τα θέματα στο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. «Υπήρχαν "παγίδες", κυρίως στο κομμάτι της θεωρίας (Α'-Β' θέματα), αλλά σίγουρα όχι παραπάνω από το συνηθισμένο. Στα θέματα ανάπτυξης προγραμμάτων (Γ' και Δ') τα ερωτήματα ήταν αυξανόμενης δυσκολίας - κάτι που δίνει τη δυνατότητα σε όλους να πάρουν μονάδες και μόνο τα τελευταία ερωτήματα ήταν κάπως απαιτητικά. Συνολικά και με βάση τι έχουμε συνηθίσει την τελευταία 7ετία (όπου το μάθημα έχει "δυσκολέψει" αισθητά σε σχέση με τη δεκαετία του 2000-2010) τα θέματα κρίνονται βατά» προσθέτει.

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 13 Ιουνίου 2018, 13:54