Ολοκληρώθηκε ένα από τα μεγαλύτερα αναπτυξιακά έργα που έχουν ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια στο Νομό Χανίων.

Πρόκειται για έργο της Περιφέρειας Κρήτης που κόστισε 7.500.000 ευρώ και αφορά τη δημιουργία νέου δρόμου από το χωρίο Λάκκοι του Δήμου Πλατανιά μέχρι και το Ξυλόσκαλο στον Ομαλό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το έργο ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2012 και προέβλεπε τη διάνοιξη και ασφαλτόστρωση του δρόμου μήκους 17 χιλιομέτρων, ενός οδικού άξονα που κάθε χρόνο και ειδικά την καλοκαιρινή περίοδο εξυπηρετεί εκατοντάδες χιλιάδες επισκεπτών που κινούνται προς το Φαράγγι της Σαμαριάς. 

Το έργο ολοκληρώθηκε τον περασμένο Αύγουστο και έχει γίνει η προσωρινή παραλαβή του, όπου εκτός της διαπλάτυνση και την ασφαλτόστρωση, σε ορισμένα σημεία έγινε και καινούρια χάραξη, χωρίς όμως πολλά περιθώρια για να συντομεύσει η απόσταση, αφού περνάει από περιοχές Natura και αναγκαστικά ακολουθήθηκε η παλιά.  

Πολλά τα ερωτηματικά για την κατασκευή του

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο, παρότι πρόκειται για ένα μεγάλο έργο, υπάρχουν κάποια σημεία, τα οποία δημιουργούν πολλά ερωτηματικά και αφήνουν μία κακή εικόνα στους οδηγούς.

Ένα από αυτά είναι η ποιότητα της ασφάλτου. Σχεδόν σε όλο το μήκος του δρόμου, το οδόστρωμα φαίνεται παλιό και φθαρμένο. 

Σε επικοινωνία του flashnews.gr με τον κ. Γιώργο Μπουντουράκη, ο επιβλέπων Μηχανικός της Δ/νσης Τεχνικών Έργων της Π.Ε. Χανίων, υπογράμμισε ότι οι προδιαγραφές της ασφάλτου είναι οι σωστές και αυτές που χρησιμοποιούνται σε όλους τους επαρχιακούς δρόμους. Ενώ η διαφορά που υπάρχει στα διάφορα σημεία οφείλεται στο γεγονός ότι μερικά σημεία είναι στρωμένα πρόσφατα.  

Ωστόσο, όπως αποκαλύπτουν τα φωτογραφικά στιγμιότυπα, ο δρόμος είναι γεμάτος με «μπαλώματα».

Ο κ. Μπουντουράκης υπογράμμισε ότι στην διάρκεια των έργων, λόγω της βροχής και εξαιτίας του γεγονότος ότι τα ασφαλτικά μεταφέρθηκαν από μεγάλη απόσταση, διαπιστώθηκε μία αστοχία, καθώς η άσφαλτος έκανε σπασίματα και υποχρέωσαν τον ανάδοχο να τα ξαναφτιάξει. 

Η νομοθεσία δεν υποχρεώνει τον Ανάδοχο να φτιάξει το δρόμο από άκρη σε άκρη, αλλά μόνο στο σημείο που υπάρχει ζημιά, με αποτέλεσμα ο δρόμος να έχει συνεχείς παρεμβάσεις και δεν δίνει σίγουρα την αίσθηση ενός νέου δρόμου, ενός δρόμου που στοίχισε  τελικά 7.500.000€. 

Παράλληλα, στο μήκος της διαδρομής εντοπίστηκαν σημεία στα οποία η κλίση του δρόμου δεν είναι σωστή, με αποτέλεσμα οι στροφές να είναι απότομες.

Ωστόσο, όπως υπογράμμισε ο κ. Μπουντουράκης, όλες οι στροφές έχουν γίνει σύμφωνα με τις προδιαγραφές της μελέτης και έχουν τοποθετηθεί και μπάρες στα επικίνδυνα σημεία. 

Με πληροφορίες από το flashnews.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης