Ακόμη ένα κρούσμα μεγάλης ταλαιπωρίας επιβατών από low cost αεροπορική εταιρεία σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Συγκεκριμένα όπως καταγγέλλει ο επιβάτης, Καλαϊτζής Στέλιος, η πτήση του με προορισμό τη Βασιλεία της Ελβετίας που ήταν προγραμματισμένη να φύγει στις 19.50 από την Αθήνα, θα καθυστερήσει πολλές ώρες καθώς όπως ειδοποιήθηκαν το αεροπλάνο, που θα τους παραλάβει, έπαθε βλάβη και παρέμεινε για αρκετή ώρα στην Ελβετία.

Μάλιστα όπως ανέφερε ο ίδιος μιλώντας στο zougla.gr δεν θα ταξιδέψει αεροπορικώς μέχρι τη Βασιλεία αλλά μέχρι τη Λυών και στη συνέχεια οδικώς (με λεωφορείο μισθωμένο από την αεροπορική εταιρεία) στη Βασιλεία. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως δήλωσε στο zougla.gr η εταιρεία είναι τελείως αδιάφορη και έδωσε μόνο ένα κουπόνι αξίας 4,5 Ευρώ στους πελάτες για να αγοράσουν κάτι να φάνε τις ώρες που θα περιμένουν στο αεροδρόμιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Βρίσκομαι στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος για μία πτήση για Βασιλεία στην Ελβετία με την Easy Jet. Η πτήση ήταν προγραμματισμένη για τις 19.30 αλλά το αεροσκάφος είχε μια βλάβη και θα φύγουμε στις 23.00.  Η εταιρεία ενώ πήγαμε να παραπονεθούμε μας έδωσε κουπόνια 4,5 Ευρώ στον κάθε πελάτη και πρότεινε όταν έρθει το αεροπλάνο της να μας πάει στη Λυών και στη συνέχεια στη Βασιλεία οδικώς με λεωφορείο» σημείωσε ο Στέλιος Καλαϊτζής και πρόσθεσε:

«Η εταιρεία κωφεύει ενώ θα έπρεπε να δώσει στους πελάτες μια λογική αποζημίωση όπως προβλέπουν οι κανονισμοί. Θα έπρεπε να πληρώσει στους πελάτες το ξενοδοχείο για σήμερα και αύριο το πρωί να μας πάει στη Βασιλεία».

Ακούστε όσα δήλωσε στο zougla.gr:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης