Newsroom

Υποτίθεται πως σε λίγες ημέρες αρχίζει και επίσημα η περίφημη τουριστική περίοδος μετά από μία καταστροφική προηγούμενη χρονιά και με σχεδόν ανυπέρβλητα προβλήματα που αντιμετωπίζει η τουριστική βιομηχανία της χώρας για την τρέχουσα περίοδο. Τα πράγματα δεν είναι καλά και τα πρώτα στατιστικά μεγέθη τα οποία καταφθάνουν δείχνουν πως ούτε οι κρατήσεις σε αεροπορικές εταιρείες ούτε σε ξενοδοχειακά συγκροτήματα όλων των επιπέδων είναι ικανοποιητικές. Κάτω από αυτές τις συνθήκες ένας Έλληνας πολίτης από τη Γερμανία με γλαφυρό τρόπο μάς περιγράφει το πώς μπορεί ένας άνθρωπος που θέλει να ταξιδέψει στην Ελλάδα να αγανακτήσει, ακόμα και να ακυρώσει την απόφασή του να επισκεφθεί τη χώρα μας λόγω της ανθρώπινης ανοησίας και της γραφειοκρατικής εμμονής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κ. Γιώργος Ιντζόγλου, κάτοικος του Έσλινγκεν, περιγράφει στο zougla.gr την ταλαιπωρία που υπέστη για να μπορέσει να ταξιδέψει αεροπορικώς, με την Aegean, όπως κάνει πάντα. Ωστόσο, προκειμένου να μπορέσει να πραγματοποιήσει το ταξίδι του, αναγκάστηκε να απευθυνθεί σε γερμανική αεροπορική εταιρεία. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή!

Αφού βρήκε τη μέρα και την ώρα που τον εξυπηρετούσε για να ταξιδέψει, προχώρησε τη διαδικασία μέσω ίντερνετ, ωστόσο στο τελευταίο βήμα που έπρεπε να πληρώσει για να εκδώσει τα εισιτήριά του συνάντησε δύο δυσκολίες. Η μία προερχόταν από την αεροπορική εταιρεία και η άλλη από την ελληνική τράπεζα στην οποία διαθέτει λογαριασμό.

Όπως λέει ο ίδιος στο zougla.gr, «μετά τη β’ δόση του εμβολίου θέλω να ταξιδέψω στην Ελλάδα, όπως κάνω κάθε χρόνο. Έγραψα τα 4 ψηφία από την κάρτα τραπέζης και περίμενα στο email μου να έρθει ο κωδικός για να ολοκληρώσω τη συναλλαγή. Περίμενα, περίμενα, αλλά τίποτα. Τηλεφώνησα στην αεροπορική εταιρεία αλλά δεν απαντούσε κανείς στο τηλέφωνο. Τουλάχιστον για μισή ώρα. Τηλεφώνησα την άλλη μέρα στην ελληνική τράπεζα, περίμενα κι εκεί να απαντήσουν, πλήρωνα, πλήρωνα… Απαντάει ένας κύριος και του εξηγώ ότι θέλω να πληρώσω το εισιτήριο με τη Mastercard που έχω σε εσάς, αλλά δεν έγινε η συναλλαγή και τον ρώτησα για ποιον λόγο συνέβη αυτό. Με ρώτησε ένα σωρό πράγματα, ποιος είμαι, αριθμό διαβατηρίου, για να διαπιστώσει ότι είμαι εγώ ο ίδιος ο Γιώργος Ιντζόγλου. Μου είπε ότι εδώ και δύο μήνες άλλαξε το σύστημα και πρέπει να μπεις, λέει, μέσα στο ίντερνετ με το κινητό σου, κατεβάζεις ένα app (εφαρμογή) και θα σε οδηγήσει για το πώς πρέπει να κάνεις τη συναλλαγή. Εγώ δεν έχω τέτοιο τηλέφωνο, λέω».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

– Δεν γίνεται, μου λέει.

– Και γιατί δεν γίνεται; λέω.

– Γιατί πρέπει να πάρεις τηλέφωνο που να έχει πρόσβαση στο ίντερνετ, απαντάει.

– Μα δεν έχω, λέω.

– Τότε δεν γίνεται συναλλαγή, είπε.

– Να την πετάξω την κάρτα; ρωτάω.

– Πέταξέ την, είπε.

Ο καταγγέλλων αναφέρει ότι η κάρτα τραπέζης του λήγει το έτος 2023, ωστόσο ο υπάλληλος του είπε να την πετάξει επειδή από το τηλέφωνό του δεν έχει πρόσβαση στο ίντερνετ και έτσι αποφάσισε να απευθυνθεί σε γερμανική αεροπορική εταιρεία για να κλείσει δύο εισιτήρια για την Ελλάδα, όπως κι έγινε!

Όσον αφορά την αεροπορική εταιρεία Aegean, μιλώντας με υπάλληλο, του ζήτησε επιπλέον 40 ευρώ για να του κλείσει τα εισιτήρια. Δηλαδή, ο κ. Ιντζόγλου προτίμησε να δώσει τα χρήματά του στην Aegean για να μεταβεί στην πατρίδα του, αλλά η Aegean ζητούσε, πέρα από την τιμή του εισιτηρίου, επιπλέον 20 ευρώ το κάθε εισιτήριο για να ολοκληρώσει τη διαδικασία πώλησης στον πελάτη. Τελικά ο ίδιος έκλεισε τα εισιτήρια με γερμανική εταιρεία, με αποτέλεσμα να πληρώσει και 30 ευρώ λιγότερα από την αρχική τιμή της Aegean.

Ακούστε το ηχητικό:

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης