Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται η εργασίες κατασκευής της Ολυμπίας Οδού, ενός εκ των σημαντικότερων έργων στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας, της Πελοποννήσου, αλλά και της Ηπείρου.

Στην παρούσα φάση στα 20 εργοτάξια που εκτείνονται κατά μήκος 120 χλμ από τον ανισόπεδο κόμβο της Αρχαίας Κορίνθου έως και την ευρεία Παράκαμψη της Πάτρας, η συνολική πρόοδος των εργασιών φτάνει στο 60%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με εντατικούς ρυθμούς εξελίσσονται οι εργασίες διάνοιξης των σηράγγων, οι οποίες σύμφωνα με τους υπεύθυνους της εταιρείας, παρά τις δυσκολίες – γεωλογικές, γεωτεχνικές και περιβαλλοντικές – έχουν προχωρήσει σημαντικά και σήμερα το 83% της κατασκευής τους έχει ολοκληρωθεί. 

Αξίζει να αναφερθεί πως η μεγαλύτερη σήραγγα του νέου αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Πάτρα, είναι αυτή της «Παναγοπούλας» και έχει μήκος 4.033 μ.

Την ίδια ώρα σε ποσοστό ολοκλήρωσης 58%, αγγίζουν οι εργασίες κατασκευής των 209 γεφυρών – 47 γέφυρες – 22 άνω διαβάσεις και 140 κάτω διαβάσεις – του τμήματος Κόρινθος-Πάτρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι 43 από από τις γέφυρες είναι μεγαλύτερες των 25 μέτρων και η μεγαλύτερη είναι αυτή του ποταμού Κράθι και έχει μήκος 190 μέτρων.

Το έργο η επανεκκίνηση του οποίου υπεγράφη στις 17 Δεκεμβρίου του 2013, αναμένεται να δοθεί προς χρήση στα τέλη του 2015.

Σήμερα απασχολούνται 2.200 εργαζόμενοι, ενώ η Ολύμπια Οδός είναι το μοναδικό έργο που κατασκευάζεται σε παράλληλες συνθήκες κυκλοφορίας στο 85% του δρόμου, καθιστώντας το έτσι το δυσκολότερο έργου που εκτελείται σήμερα στη χώρα.

Το συνολικό κόστος κατασκευής του, ανέρχεται σε 1,487 εκατομμύρια ευρώ και χρηματοδοτείται από ένα συνδυασμό ιδιωτικών κεφαλαίων -τραπεζικά δάνεια και ίδια κεφάλαια- Ευρωπαϊκών κονδυλίων, τη συμβολή των χρηστών και το Ελληνικό Δημόσιο.

Πηγή: patratora.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης