Ένα διαφορετικό μέτρο για την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής σε λεωφορεία και τρόλεϊ είναι έτοιμος να προωθήσει από σήμερα ο ΟΑΣΑ. Ωστόσο, το εν λόγω μέτρο, το οποίο αφορά στον έλεγχο εισιτηρίων σε λεωφορεία και τρόλεϊ, φαίνεται να βρίσκει αντίθετους τους οδηγούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πληροφορίες αναφέρουν πως το μέτρο, το οποίο ήταν προγραμματισμένο να τεθεί σε εφαρμογή από σήμερα, προέβλεπε την επιβίβαση των επιβατών σε λεωφορεία και τρόλεϊ μόνο από την μπροστινή πόρτα με στόχο να πραγματοποιείται παράλληλα έλεγχος των εισιτηρίων από τον οδηγό.



Την αντίθεσή τους δείχνουν οι οδηγοί

Την έντονη αντίθεσή του στην εφαρμογή του εν λόγω μέτρου εκφράζει το Συνδικάτο Εργαζομένων και θυγατρικών εταιρειών ΟΑΣΑ. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε επιστολή που έστειλαν τα μέλη του Συνδικάτου στον πρόεδρο και τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΑ κάνουν λόγο για μία αιφνίδια, δίχως προγραμματισμό και χωρίς συνεννόηση απόφαση που θα έχει ως αποτέλεσμα τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια και την ταλαιπωρία των επιβατών.

Σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν: «Εμείς ως εργαζόμενοι που σεβόμαστε τους επιβάτες και στοχεύουμε στην ασφαλή και όσο γίνεται πιο αξιόπιστη συγκοινωνία, δεν θα θέσουμε σε κίνδυνο τους επιβάτες, δεν θα τους ταλαιπωρήσουμε επειδή το θέλετε εσείς, αλλά ούτε θα μετατραπούμε εμείς οι οδηγοί ξανά σε ”πολυμηχανήματα” των προχειροτήτων σας». «Σας καλούμε για την άμεση άρση της απόφασή σας» καταλήγουν. Την έντονη αντίθεσή του στην εφαρμογή του μέτρου για επιβίβαση σε λεωφορεία και τρόλεϊ μόνο από την μπροστινή πόρτα δείχνει το Συνδικάτο Εργαζομένων και θυγατρικών εταιρειών ΟΑΣΑ

Σε σχετικό blog που διαθέτουν τα μέλη του Συνδικάτου επισημαίνουν ότι «αν οι αρμόδιοι είχαν κάνει μελέτη για το συγκεκριμένο μέτρο, θα καταλάβαιναν ότι δεν μπορεί να εφαρμοστεί, αν πάρουμε παράδειγμα την οδό Δροσοπούλου, ο οδηγός θα πρέπει να πλαισιώσει την μπροστινή πόρτα στο πλήθος του κόσμου που πρέπει να επιβιβαστεί, επομένως είναι αδύνατη η αποβίβαση, καθώς στη συγκεκριμένη οδό, παρόλο που υπάρχουν ειδικές πλατφόρμες, ανοίγουν μόνο δύο πόρτες. Το ίδιο συμβαίνει στη συντριπτική πλειοψηφία των στάσεων, οι οποίες είναι γεμάτες εμπόδια, να μην ξεχάσουμε τις στάσεις που είναι δίπλα σε φανάρια και σε διασταυρώσεις, με την εφαρμογή του μέτρου ”είσοδος από εμπρός” το λεωφορείο θα πρέπει να σταθμεύσει αρκετά μέτρα πιο πίσω και να προκύψουν ατυχήματα κατά την επιβίβαση/αποβίβαση επιβατών, καθώς όλα αυτά αυτήν τη στιγμή ελέγχονται από τον οδηγό που σταθμεύει το λεωφορείο ανάλογα με τα εμπόδια τραβώντας το λεωφορείο όσο εμπρός ή πίσω χρειάζεται για ασφαλή επιβίβαση/αποβίβαση».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης