Οι πολίτες θα αναφέρουν ηλεκτρονικά τα παράπονά τους για τις δημόσιες υπηρεσίες

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2017, 14:00
Οι πολίτες θα αναφέρουν ηλεκτρονικά τα παράπονά τους για τις δημόσιες υπηρεσίες
Η επίλυση των προβλημάτων των πολιτών και η βελτίωση της καθημερινότητας είναι το μέλημα της δημιουργίας ηλεκτρονικής σελίδας αλλά και τηλεφωνικών γραμμών μέσω των οποίων η κυβέρνηση και το γραφείο του υπουργού Επικρατείας Αλέκου Φλαμπουράρη ζητεί από τους πολίτες να εκφράσουν τις ανησυχίες και τα παράπονά τους σχετικά με την κρατική δομή και λειτουργία.

Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει:

Απευθυνόμαστε σε όλους τους πολίτες και ζητάμε τη συμβολή τους για να βελτιώσουμε όσα μας δυσκολεύουν στην καθημερινή μας ζωή και κυρίως στην επαφή με το σύνολο της κρατικής δομής και λειτουργίας.

Παρακαλούμε η επικοινωνία να γίνεται:

• στην ηλεκτρονική σελίδα: kathimerinotita.gov.gr
(μέσω υποβολής φόρμας)

• στην ηλεκτρονική διεύθυνση: kathimerinotita@ypep.gr

Καθώς επίσης και στα παρακάτω:

• Στα τηλ: 2103385314,φαξ: 2103385317, email: a.flampouraris@parliament.gr

• Στα τηλ: 2103385305, φαξ: 2103385210, email: ypep.co@ypep.gr

• Στα τηλ: 2103385100, φαξ: 2103385109, email: ypep.co@ypep.gr

Η βελτίωση της καθημερινότητας θα είναι το κύριο μέλημά μας και ταυτόχρονα η αξιολόγηση, η ομαδοποίηση και η επεξεργασία ώστε να διερευνήσουμε τις δυνατότητες παρέμβασης και να οδηγηθούμε σε ευρύτερες κυβερνητικές πρωτοβουλίες και δράσεις που θα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2017, 15:50