Σε μια εποχή που η πλειονότητα των κατοίκων της χώρας στενάζει από τους δυσβάσταχτους λογαριασμούς ρεύματος που καλείται να πληρώσει σε όλες τις εταιρίες-παρόχους, με συνέπεια τα χρέη τους συνεχώς να επαυξάνονται, υπάρχουν πολίτες που ενώ έχουν τακτοποιήσει τις οικονομικές υποχρεώσεις τους, όντας απόλυτα συνεπείς σε όσα τους ζητήθηκαν, αντιμετωπίζονται με αδιαφορία και εντελώς απαξιωτικά από τους υπευθύνους των εταιριών…

Εν προκειμένω, στην καταγγελία που ακολουθεί, η αγανακτισμένη πολίτης έχει κάνει αίτηση στη ΔΕΗ εδώ και δύο μήνες, προκειμένου να τοποθετηθεί ρολόι για τριφασικό ρεύμα σε νέο κατάστημα εστίασης που θέλει να ανοίξει στο Γέρακα. Παρά το γεγονός ότι πλήρωσε το ποσό που της ζητήθηκε από την εταιρία την επόμενη κιόλας μέρα, κι έχει πλήρως εξοπλισμένο το μαγαζί έχοντας προσλάβει μάλιστα 15 άτομα προσωπικό για να το λειτουργήσει, ακόμη περιμένει τη ρευματοδότηση του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μάλιστα παρά τις καθημερινές οχλήσεις στη ΔΕΗ και τη ΔΕΔΔΗΕ, δεν έχει πάρει σαφείς απαντήσεις για το πότε θα ρευματοδοτηθεί το κατάστημα, με συνέπεια να έχει περιέλθει σε απόγνωση, οπότε προέβη στην ακόλουθη καταγγελία, μήπως και βρει τελικά κάποια άκρη…

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης