Στα θρανία κάθισαν και πάλι οι υποψήφιοι που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις, καθώς σήμερα Δευτέρα 22 Ιουνίου εξετάζονται στη Φυσική και τα Λατινικά.

Τα «Φροντιστήρια Πουκαμισάς» δίνουν στη δημοσιότητα τις απαντήσεις των θεμάτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε εδώ τις απαντήσεις στη Φυσική (Νέο Σύστημα).

Δείτε εδώ τις απαντήσεις στη Φυσική (Παλαιό Σύστημα).

Δείτε εδώ τις απαντήσεις στα Λατινικά (Παλαιό Σύστημα).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εν τω μεταξύ, βατά χαρακτηρίζονται τα σημερινά θέματα του μαθήματος της Φυσικής (Ο.Π. Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας) που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν οι υποψήφιοι των ΓΕΛ για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, αν και δεν έλειψαν οι πολλές πράξεις.

«Τα θέματα ήταν βατά, αν και δεν έλειψαν οι πολλές πράξεις, με αποτέλεσμα οι μαθητές να πρέπει να αναλώνονται σε αυτές και όχι τόσο στο να αναπτύξουν την κριτική τους ικανότητα» ανέφερε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Κωνσταντίνος Σαχπατζίδης, φυσικός, καθηγητής στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Αγίου Δημητρίου. Όπως επισήμανε, ιδιαίτερα για τα θέματα του νέου συστήματος, αυτά ήταν καλά διατυπωμένα και κάλυπταν ικανοποιητικά την ύλη και οι μαθητές με βάσεις και γνώσεις Φυσικής δεν θα δυσκολευτούν ιδιαίτερα.

Συγκεκριμένα, για το Δ΄ θέμα, το οποίο συνδύαζε διαφορετικά κεφάλαια της ύλης, εκεί -όπως σημείωσε ο κ. Σαχπατζίδης- οι μαθητές ίσως να «χαθούν» με τις πολλές πράξεις, ωστόσο οι καλοί μαθητές αναμένεται να τα πάνε καλά.

Όσον αφορά τα θέματα του παλαιού συστήματος, όπως είπε ο κ. Σαχπατζίδης, είχαν και εκείνα ίδια κλιμάκωση και χαρακτηρίζονται βατά, για καλά προετοιμασμένους μαθητές, χωρίς να λείψουν και από εκεί οι πολλές πράξεις.

Σημειώνεται ότι σήμερα εξετάστηκαν και οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών, που έχουν επιλέξει το παλαιό σύστημα, στο μάθημα των Λατινικών. Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Αθανάσιος Σταυριανόπουλος, φιλόλογος και καθηγητής επίσης στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Αγίου Δημητρίου, τα θέματα ήταν γενικά εύκολα και κλιμακούμενης δυσκολίας, αν και κάποια εξ αυτών ήταν λίγο πιο απαιτητικά.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης